sonja77 Skrevet Marts 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 16, 2010 Hvis man har lyst til at snuse til htm (dogdancing), kan jeg VARMT anbefale at tage på dette endagskursus i Holbæk den 5. april. Anja og Sofie, der laver kurset, er super dygtige. :5up: specialkurser.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2010 håber de bliver ved med at holde de kurser for det kunne da være meget sjovt at prøve når hun bliver ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2010 Jeeee, jeg har tilmeldt mig.:banan: Det er lykkedes dem at få min opmærksomhed, når vi træner Rally. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2010 Jeeee, jeg har tilmeldt mig.:banan:Det er lykkedes dem at få min opmærksomhed, når vi træner Rally. jeg vil også! bare gnid salt i såret ;b husk at aflægge raport om hvordan det gik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 øv øv øv øv, det vil jeg også prøve. Men hvorfor skal det være så laaangt væk når man ingen bil har? Ihh altså. Jeg tror faktisk jeg har gået til Rally med anja, er jeg ret så sikker på. hun trænede nemlig dogdancing også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 øv øv øv øv, det vil jeg også prøve.Men hvorfor skal det være så laaangt væk når man ingen bil har? Ihh altså. Jeg tror faktisk jeg har gået til Rally med anja, er jeg ret så sikker på. hun trænede nemlig dogdancing også... Som jeg også har foreslået Lille Louie, så prøv evt. at skrive til dem og hør, om de ved, om nogle af de andre kursister kommer fra København, så I kan få lov til at køre med dem. Det er tit lykkedes mig at komme til kurser med den slags samkørsel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Som jeg også har foreslået Lille Louie, så prøv evt. at skrive til dem og hør, om de ved, om nogle af de andre kursister kommer fra København, så I kan få lov til at køre med dem. Det er tit lykkedes mig at komme til kurser med den slags samkørsel. Jeg har lige sendt dem en mail, så nu må jeg se hvad de svare mig:-) Det kunne nu være mægtig skægt at prøve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Weeee - Anja som afholder kurset har allerede svaret mig. Det skulle ikke være et problem mht. at finde kørelejlighed, så jeg skulle bare tilmelde mig. Så nu ser det ud til at Caia og jeg skal prøve kræfter med HTM intro den 5 april.. Hehe! Jeg var lidt i tvivl om det skulle være med Caia eller Chili, ville gerne med begge vovser, og det er slet ikke nemt at skulle "vælge". Men nu bliver det med Caia, og så kan jeg jo øve de forskellige ting med Chili også... Så det bliver min plan. ejj, jeg glæder mig allerede heelt vildt! Godt man har HF hvor man kan få nys om de gode tilbud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Weeee - Anja som afholder kurset har allerede svaret mig.Det skulle ikke være et problem mht. at finde kørelejlighed, så jeg skulle bare tilmelde mig. Så nu ser det ud til at Caia og jeg skal prøve kræfter med HTM intro den 5 april.. Hehe! Jeg var lidt i tvivl om det skulle være med Caia eller Chili, ville gerne med begge vovser, og det er slet ikke nemt at skulle "vælge". Men nu bliver det med Caia, og så kan jeg jo øve de forskellige ting med Chili også... Så det bliver min plan. ejj, jeg glæder mig allerede heelt vildt! Godt man har HF hvor man kan få nys om de gode tilbud:-) Hvor spændende, håber du bliver "fanget" af denne fantastiske sport. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Hvor spændende, håber du bliver "fanget" af denne fantastiske sport. :klap: Jeg tror sagtens at jeg kan blive fanget af det, og det samme med begge hunde. Det er også dejligt at kunne lave andet end alm. lp lydighedstræning, og jeg tror kun at det vil være fedt for både Caia og Chili at lave sådan noget. Har læst en del om det allerede, og jeg tror jeg vil købe bogen It's showtime. Jeg har også fået et indtryk af at det sagtens er noget man kan lave der hjemme selv, uden nødvendigvis at skulle gå til træning i det.... Ikke at jeg tror det er nemt, det ser ud til at det kræver sin kvinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Jeg tror sagtens at jeg kan blive fanget af det, og det samme med begge hunde. Det er også dejligt at kunne lave andet end alm. lp lydighedstræning, og jeg tror kun at det vil være fedt for både Caia og Chili at lave sådan noget. Har læst en del om det allerede, og jeg tror jeg vil købe bogen It's showtime. Jeg har også fået et indtryk af at det sagtens er noget man kan lave der hjemme selv, uden nødvendigvis at skulle gå til træning i det.... Ikke at jeg tror det er nemt, det ser ud til at det kræver sin kvinde Rigtig god bog, den kan anbefales. :5up: Og ja, man kan godt træne det derhjemme, men det er selvfølgelig fedt at få ny inspiration, hjælp til tricks og feedback på programmer, når man går til træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Rigtig god bog, den kan anbefales. :5up: Og ja, man kan godt træne det derhjemme, men det er selvfølgelig fedt at få ny inspiration, hjælp til tricks og feedback på programmer, når man går til træning. Vi står pt. på ventelisten til AG der ude ved lersø parken. Kan ikke huske hvad klubben kalder sig:oops: Men er det ikke der du går til træning i dogdancing? Ved du om der er ligeså lange ventelister til det? Så må jeg hellere købe bogen, men tror lige at jeg venter til efter vi har været afsted den 5. Hmmm. håber vi kan finde ud af det... hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Weeee - Anja som afholder kurset har allerede svaret mig.Det skulle ikke være et problem mht. at finde kørelejlighed, så jeg skulle bare tilmelde mig. Så nu ser det ud til at Caia og jeg skal prøve kræfter med HTM intro den 5 april.. Hehe! Jeg var lidt i tvivl om det skulle være med Caia eller Chili, ville gerne med begge vovser, og det er slet ikke nemt at skulle "vælge". Men nu bliver det med Caia, og så kan jeg jo øve de forskellige ting med Chili også... Så det bliver min plan. ejj, jeg glæder mig allerede heelt vildt! Godt man har HF hvor man kan få nys om de gode tilbud:-) Prøv at skriv til Anja og Sofie og spørg om du må tage begge hunde med. Det to dages kursus ( med en måneds mellemrum)i tricks jeg er på pt., sagde de at hvis man havde 2 hunde måtte man godt tage dem begge med næste gang, da det er en lang dag for en hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Skal desvære arbejde så kan ikke komme med på kurset :megaked: men har skrevet til dkk og forhørt om der er plads på deres åbne kursus med emmy simonsen de holder 2 kurser både et på kennelkluben og et i vejen. Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Skal desvære arbejde så kan ikke komme med på kurset :megaked: men har skrevet til dkk og forhørt om der er plads på deres åbne kursus med emmy simonsen de holder 2 kurser både et på kennelkluben og et i vejen. Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere Har lige været inde og kigge, det ser ikke ud til at der er fuldt optaget på hverken det ene eller det andet hold. Det kunne være sjovt at komme på hold med hende som underviser, tror hun er DYGTIG. Men ved ikke om det ville være en ide at melde sig til begge, måske minder de meget om hinanden, altså holdene hos Emmy og det jeg skal på hos Anja. Men synes absolut at du skal melde dig til hvis du har mulighed for det.. Er ærgelig over at jeg ikke har tjekket DKK lidt før, de havde også et tricks hold, hvilket ville være alletiders som nyt input i træningen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Prøv at skriv til Anja og Sofie og spørg om du må tage begge hunde med. Det to dages kursus ( med en måneds mellemrum)i tricks jeg er på pt., sagde de at hvis man havde 2 hunde måtte man godt tage dem begge med næste gang, da det er en lang dag for en hund. Du skulle også med på HTM intro ikke? Så mødes vi i hvert fald, bliver sjovt. Hmmm. Anja nævnte ikke noget om at jeg bare kunne tage dem begge med. Jeg tror jeg holder mig til at have Caia med:-) Men ja, det er en lang dag for en hund kun:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Vi står pt. på ventelisten til AG der ude ved lersø parken. Kan ikke huske hvad klubben kalder sig:oops: Men er det ikke der du går til træning i dogdancing? Ved du om der er ligeså lange ventelister til det? Klubben i Lersøparken hedder DAF København, og det er der, jeg går til agility, og også der jeg skal være trænerføl fra april. P.t. tilbyder klubben ikke andet træning end agility. Jeg går til dogdancing i Hundeklubben Lyngby (dog kun marts ud, da træningen ligger om onsdagen, og det er samtidig med det øvede agilityhold, som jeg rykker op på i den nye sæson). Jeg tror ikke, at der kommer nogle nye begynderhold til foråret, men hvis du er interesseret, kan du evt. prøve at skrive til Mugge, som er træner, og høre om du kan få lov til at springe med på det let øvede hold. Måske synes hun, at det er ok, hvis du fortæller, at du har været på kurset med Anja og Sofie. Ellers ved jeg, at Anja og Sofie skal starte nogle htm-hold op for Hund & Træning. Jeg ville rigtig gerne selv træne hos dem, men desværre ligger deres træningsplads i Farum, og det er lidt besværligt, når jeg ikke har bil. Men det er jo nok det samme for dig. Prøv at skriv til Anja og Sofie og spørg om du må tage begge hunde med. Det to dages kursus ( med en måneds mellemrum)i tricks jeg er på pt., sagde de at hvis man havde 2 hunde måtte man godt tage dem begge med næste gang, da det er en lang dag for en hund. Det er en rigtig god idé at have to hunde med, så man kan skiftes til at træne med dem. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Klubben i Lersøparken hedder DAF København, og det er der, jeg går til agility, og også der jeg skal være trænerføl fra april. P.t. tilbyder klubben ikke andet træning end agility. Jeg går til dogdancing i Hundeklubben Lyngby (dog kun marts ud, da træningen ligger om onsdagen, og det er samtidig med det øvede agilityhold, som jeg rykker op på i den nye sæson). Jeg tror ikke, at der kommer nogle nye begynderhold til foråret, men hvis du er interesseret, kan du evt. prøve at skrive til Mugge, som er træner, og høre om du kan få lov til at springe med på det let øvede hold. Måske synes hun, at det er ok, hvis du fortæller, at du har været på kurset med Anja og Sofie. Ellers ved jeg, at Anja og Sofie skal starte nogle htm-hold op for Hund & Træning. Jeg ville rigtig gerne selv træne hos dem, men desværre ligger deres træningsplads i Farum, og det er lidt besværligt, når jeg ikke har bil. Men det er jo nok det samme for dig. Det er en rigtig god idé at have to hunde med, så man kan skiftes til at træne med dem. :5up: Aha, ude i lyngby. Der har jeg gået til Rally med Chili, og da vi trænede var der nemlig dogdancing Hmm. er det langt fra farum station de træner? Det tager nemlig kun 22 min med toget fra Emdrup station, hvor jeg hopper på toget. Jeg skal måske også være føl ude i DAF, jeg har i hvert fald snakket en del med Søs om det, men det bliver først aktuelt når Caia og jeg kan komme på AG holdet.. Jeg måtte i hvert fald godt blive føl, hvis det viser sig at være noget for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Klubben i Lersøparken hedder DAF København, og det er der, jeg går til agility, og også der jeg skal være trænerføl fra april. P.t. tilbyder klubben ikke andet træning end agility. Jeg går til dogdancing i Hundeklubben Lyngby (dog kun marts ud, da træningen ligger om onsdagen, og det er samtidig med det øvede agilityhold, som jeg rykker op på i den nye sæson). Jeg tror ikke, at der kommer nogle nye begynderhold til foråret, men hvis du er interesseret, kan du evt. prøve at skrive til Mugge, som er træner, og høre om du kan få lov til at springe med på det let øvede hold. Måske synes hun, at det er ok, hvis du fortæller, at du har været på kurset med Anja og Sofie. Ellers ved jeg, at Anja og Sofie skal starte nogle htm-hold op for Hund & Træning. Jeg ville rigtig gerne selv træne hos dem, men desværre ligger deres træningsplads i Farum, og det er lidt besværligt, når jeg ikke har bil. Men det er jo nok det samme for dig. Det er en rigtig god idé at have to hunde med, så man kan skiftes til at træne med dem. :5up: Kender du andet til træningstiderne i lyngby for de andre kurser, de har? Synes ikke deres hjemmeside er særlig opdateret, der står stadig bare vinterens træningstider. Tænkte, at det kunne være, at jer der trænede der havde fået mail med tiderne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Kender du andet til træningstiderne i lyngby for de andre kurser, de har? Synes ikke deres hjemmeside er særlig opdateret, der står stadig bare vinterens træningstider. Tænkte, at det kunne være, at jer der trænede der havde fået mail med tiderne.. Altså jeg gik som sagt til Rally der ude med Chili sidste år, jeg skrev dem bare en mail, om de havde plads til os, og så fik jeg svar. Så måske du kunne skrive til dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Har lige været inde og kigge, det ser ikke ud til at der er fuldt optaget på hverken det ene eller det andet hold. Det kunne være sjovt at komme på hold med hende som underviser, tror hun er DYGTIG. Men ved ikke om det ville være en ide at melde sig til begge, måske minder de meget om hinanden, altså holdene hos Emmy og det jeg skal på hos Anja. Men synes absolut at du skal melde dig til hvis du har mulighed for det.. Er ærgelig over at jeg ikke har tjekket DKK lidt før, de havde også et tricks hold, hvilket ville være alletiders som nyt input i træningen:-) Er meldt til i vejen :banan::banan::banan: ja hun er super dygtig har oplevet hende i et par timer til træner træf som vi havde med dkk instruktører på askov højskole og der blev jeg meget intreseret i sporten efter hendes korte intro... glæder mig helt vildt... øv kunne ellers have været sjovt at komme afsted sammen så der da to aussier hehe ja holde øje inde på deres side under åbne kurser der er tit rigtgi mange gode tilbud og som medlemmer er det en god pris... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Kender du andet til træningstiderne i lyngby for de andre kurser, de har? Synes ikke deres hjemmeside er særlig opdateret, der står stadig bare vinterens træningstider. Tænkte, at det kunne være, at jer der trænede der havde fået mail med tiderne.. Jeg ved bare, at dogdancing altid ligger onsdag aften. Men jeg vil også foreslå at skrive til dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Aha, ude i lyngby. Der har jeg gået til Rally med Chili, og da vi trænede var der nemlig dogdancing Så har vi nok trænet ved siden af hinanden, for der var nemlig rallyhold ved siden af, når vi trænede. Hmm. er det langt fra farum station de træner? Det tager nemlig kun 22 min med toget fra Emdrup station, hvor jeg hopper på toget. Ved det ikke. Måske kan du se det på deres hjemmeside: dogdancers.dk Jeg skal måske også være føl ude i DAF, jeg har i hvert fald snakket en del med Søs om det, men det bliver først aktuelt når Caia og jeg kan komme på AG holdet.. Jeg måtte i hvert fald godt blive føl, hvis det viser sig at være noget for mig. Ej, vil du ikke starte som føl nu til april, selvom I ikke er kommet på hold endnu? Det ville være så fedt, hvis der var en anden, der gik føl samtidig med mig, for så ville jeg have en at følges med til kurserne, når jeg kommer så langt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Aha, ude i lyngby. Der har jeg gået til Rally med Chili, og da vi trænede var der nemlig dogdancing Hmm. er det langt fra farum station de træner? Det tager nemlig kun 22 min med toget fra Emdrup station, hvor jeg hopper på toget. Jeg skal måske også være føl ude i DAF, jeg har i hvert fald snakket en del med Søs om det, men det bliver først aktuelt når Caia og jeg kan komme på AG holdet.. Jeg måtte i hvert fald godt blive føl, hvis det viser sig at være noget for mig. Vi træner desværre ikke i Farum mere pga. en emsig nabo. Træningen er flyttet til Hørsholm og der er endnu længere til en station:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 [QUOTE=Chili Con Caia;360642]Du skulle også med på HTM intro ikke? Så mødes vi i hvert fald, bliver sjovt. Hmmm. Anja nævnte ikke noget om at jeg bare kunne tage dem begge med. Jeg tror jeg holder mig til at have Caia med:-) Men ja, det er en lang dag for en hund kun:-) Jo, jeg kommer :5up: Har lige fået en mail med adresse og praktiske oplysninger. Glæder mig meget :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts