Hop til indhold

Intro til htm (dogdancing) - endagskursus hos SUPER dygtige undervisere

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Havde I et godt kursus? Forhåbentlig blev I ikke alt for våde. :-)

Vi blev ikke spor våde, det regnede ikke da vi gik i gang med dagens program... :-) så vi har været heldige...

Jeg er et stk træt hundeejer, og tror også Caia falder omkuld når hun ligesom får lagt sig ned. Vi er næsten lige kommet hjem...

Jeg synes det var utrolig godt, vi lærte en masse, og både Anja og Sofie er dygtige. De gav sig tid til at komme rundt, og gav gode råd.

Virkelig virkelig positivt.

Jeg har i hvert fald fået blod på tanden, dog synes jeg det er svært i forhold til træningsmulighederne.

Ville SÅ gerne med på deres hold igennem hund og træning som er over 5 gange, men må se om der evt. er en der kommer fra københavn, som kunne tage mig med.. hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var et rigtig godt kursus - som sædvanligt :5up:

Nana sov hele vejen hjem i bilen og sover også nu :sove:

Det er sjovt at chili con caia fremhæver at de kommer rundt til hver enkelt. For mig er det jo den måde MAN gør, men jeg har jo også gået hos dem i et 1/2 år. Men chili....har ret, det er bla. det der gør at man bliver ved med at gå hos dem. Man føler at de ser en og tager udgangspunkt i hvor man er.

Nana fungerede godt indtil frokost og jeg var bare glad ;-)

Efter frokost var hun nok blevet træt, for så var fårene og køerne på markerne ved siden af mere interessante end mig :cry:

Jeg satte hende så ud i bilen og gik så bare og så på.

Til sidst skulle vi så gå programmet til (musik) igennem som vi havde øvet hele formiddagen og det gik nogenlunde :5up:

Vi sluttede dagen med at se hvor go'e vi var, for Sofie havde filmet os :skraek:

Alt i alt en super dag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, det var et rigtig godt kursus - som sædvanligt :5up:

Nana sov hele vejen hjem i bilen og sover også nu :sove:

Det er sjovt at chili con caia fremhæver at de kommer rundt til hver enkelt. For mig er det jo den måde MAN gør, men jeg har jo også gået hos dem i et 1/2 år. Men chili....har ret, det er bla. det der gør at man bliver ved med at gå hos dem. Man føler at de ser en og tager udgangspunkt i hvor man er.

Nana fungerede godt indtil frokost og jeg var bare glad ;-)

Efter frokost var hun nok blevet træt, for så var fårene og køerne på markerne ved siden af mere interessante end mig :cry:

Jeg satte hende så ud i bilen og gik så bare og så på.

Til sidst skulle vi så gå programmet til (musik) igennem som vi havde øvet hele formiddagen og det gik nogenlunde :5up:

Vi sluttede dagen med at se hvor go'e vi var, for Sofie havde filmet os :skraek:

Alt i alt en super dag :5up:

Når vi træner lydighed, kommer vores træner også rundt hver gang, hvilket er et must i min verden... Og derfor er det dejligt at opleve det med andre trænere også. Det giver noget igen, og de var gode til at finde en der hvor man var med sin hund..

Synes Caia var super at arbejde med, dog var det noget træls at hun skulle rende fra mig alle de gange. Ajjj okay, så meget var det heller ikke, men det blev til en god håndfuld. Vi træner normalt uden snor næsten konstant når vi er til lydighed.

Men ja, alt i alt en super dag. Skal vise vores nylærte danse tricks imorgen for Kæresten:-) Han blev især helt vild, da jeg fortalte om vores to spring vi skulle lære... :-)

Og go kage.. mums mums mums.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Lige nu kan jeg slet slet ikke få mine arme ned. Nøøøj hvor er jeg et stk. lykkelig hundeejer..

Caia og jeg skal deltage på det HTM kursus Anja og Sofie tilbyder via, hund og træning.:banan::banan::banan:

Jeg har fået lov til at køre med Anja, hvilket bare er alletiders.. Så nu skal Caia og jeg dogdance big big time..

Ejjj, det bliver bare så sjovt og cool at få en endnu bedre fornemmelse af denne sjove og udfordrende sport...

Happy happy me!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu kan jeg slet slet ikke få mine arme ned. Nøøøj hvor er jeg et stk. lykkelig hundeejer..

Caia og jeg skal deltage på det HTM kursus Anja og Sofie tilbyder via, hund og træning.:banan::banan::banan:

Jeg har fået lov til at køre med Anja, hvilket bare er alletiders.. Så nu skal Caia og jeg dogdance big big time..

Ejjj, det bliver bare så sjovt og cool at få en endnu bedre fornemmelse af denne sjove og udfordrende sport...

Happy happy me!

Feeedt, glæder mig til at se jer til konkurrencer om nogle måneder. :klap::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Feeedt, glæder mig til at se jer til konkurrencer om nogle måneder. :klap::blink:

Uha, det er godt nok høje forvetninger du har til os:engel:

Jeg er lidt nervøs for det der med tilrettelægelsen af musik og øvelserne.. Det synes jeg virker en smule svært:oops:

Men vi fik et tip om evt. at købe de cd'er der bliver lavet til hver konkurrence, for ligesom at se og lære en masse om det. Og jeg skal også ud og lure når i konkurrere.. Desværre kan jeg ikke smutte forbi DAF på søndag.. Ku ellers ha været alletiders træning for både Caia og jeg at se på.. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites