Lille Louie Skrevet Marts 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2010 Vi har lige hygget med træning af forskellige tricks her til aften. Jeg besluttede at lave en lille bitte serie.. Det skal lige nævnes, at vi ikke har prøvet det før. Jeg har lavet en video ud af vores lille træningssession. Det var faktisk ret sjovt, og Louie nød det også Værs'go (især til Sonja77): [media]http://www.youtube.com/watch?v=CzhXetFHDDY[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 :klap: Man kan rigtig se, at Louie synes, at det er sjovt. :5up: Mon ikke kan gerne ville med på dette kursus? :slem: http://www.hunde-forum.dk/udstillinger-foredrag-og-kurser/14331-intro-til-htm-dogdancing-endagskursus-hos-super-dygtige-undervisere.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Jo, mon ikke han ville... Så kunne det være vi blev lidt mindre uduelige :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 I er da vildt dygtige Man kan godt se du har danset før, hva. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 I er da vildt dygtige Man kan godt se du har danset før, hva. Tak Men, vildt dygtig er måske at overdrive, men helt uden evner er vi da ikke. Ja jeg kan sgu' ikke dy mig, når der er musik, selvom det hedder DOGdancing. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Hvor i dygtige :klap: og skøn sang man bliver helt glad af at se filmen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Jo, mon ikke han ville... Så kunne det være vi blev lidt mindre uduelige :klap: Uduelige? I er da gode. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts