Hop til indhold

Lille hund har fået tyktarmskatar


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åhha lille motor dog :megaked::megaked::megaked:

Håber han snart bliver rask og frisk igen, det SKAL han bare basta !

Vi beder og håber alt hvad vi kan herhjemme, min veninde som sidder her lover også at :x: alt hvad hun kan

 

Ej hvor er det bare synd for ham, det er så træls når ens bette vaps er syg, håber det hurtigt går over og at han kan drille lige så meget som han nu kan snart igen

Vi tænker i hvert fald på jer

Link til indlæg
Del på andre sites

De siger derude at det er lidt bedre, og at det er lidt fastere det der kommer ud. Jeg er sikker på han bare får sovet en helt, helt masse.

Håber jeg kan hente ham i morgen formiddag/middag og allersenest i morgen aften! Lille søde hund.

Men de sender ham selvfølgelig ikke hjem før han er frisk og livlig. Glæder mig totalt meget til at se ham! :hjerte: Så får han 1000 kys så han bliver helt flov hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

De siger derude at det er lidt bedre, og at det er lidt fastere det der kommer ud. Jeg er sikker på han bare får sovet en helt, helt masse.

Håber jeg kan hente ham i morgen formiddag/middag og allersenest i morgen aften! Lille søde hund.

Men de sender ham selvfølgelig ikke hjem før han er frisk og livlig. Glæder mig totalt meget til at se ham! :hjerte: Så får han 1000 kys så han bliver helt flov hehe.

 

Kan jeg dælme godt forstå!

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: Han har stadig diarre.. og der er stadig lidt blod i, så han kommer ikke hjem i dag... øøv.

 

Men jeg måtte meget gerne komme og besøge ham, så tager derud om en times tid :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: Han har stadig diarre.. og der er stadig lidt blod i, så han kommer ikke hjem i dag... øøv.

 

Men jeg måtte meget gerne komme og besøge ham, så tager derud om en times tid :banan:

 

Vi sender et STORT Gruppe KRAM herfra ... og de bedste ønsker om at Motor kommer hjem HURTIGT !:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Åh, nej, en sørgelig tråd at finde! :cry:

Jeg krydser fingre for, at lille Motor snart er bedre, så han kan komme hjem og blive overkrammet og kysset! :lun:

Sikke en omgang at være igennem... Stakkels jer alle tre :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh han har det altså bare ikk særlig godt. Han var sådan lidt forvirret da jeg kom, han blev selvfølgelig glad, tog ham ud på en lille tur, men han kunne godt nok ikke overskue særlig meget.

 

Tilbage og han sked endnu mere blod :megaked: Fik dyrlægen til at give ham smertestillende, tænk at de ikke havde givet ham det :evil: De siger derude at det desværre er meget almindeligt at der går nogle dage før det går i orden.

Så sad jeg bare med ham i lang tid mens han lå og sov på mine ben.

 

De 2 andre hunde der var i isolation hylede og pev og gøede, det var virkelig forfærdeligt.

Så måske kommer han heller ikke hjem i morgen, men mandag må han altså senest komme hjem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han ser virkelig ikke så godt ud. Men han har heller ikke fået særlig meget mad de sidste par dage, igår fastede de ham, torsdag spiste han næsten heller ikke noget, i dag har han så fået noget vådfoder.

Det må tage hårdt på kroppen med sådan en omgang.

 

Gik stortudende ud derfra, det var bare overhovedet ikke sjovt ikke at kunne gøre noget for ham :cry: Vi tager derud igen i morgen, håber så meget at han snart får det væsentligt bedre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen ja... Tak. Blev også ret forskrækket derude, for det lød på dem som om han var blevet lidt bedre, men måske var han også det og så bare blevet dårligere igen :vedikke:

I det mindste skulle han ikke skide hver time, det er da en lille fremgang..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen ja... Tak. Blev også ret forskrækket derude, for det lød på dem som om han var blevet lidt bedre, men måske var han også det og så bare blevet dårligere igen :vedikke:

I det mindste skulle han ikke skide hver time, det er da en lille fremgang..

 

Kan jeg dælme godt forstå! Og ja, godt med lille fremgang, selvom den er lille - det er bedre end slet ingen! Håber snart han er rask :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh lille Motor... han ser helt voksen ud på de billeder - slet ikke den glade lille Motorbølle vi plejer at se billeder af :evil:

 

Hvor er verden bare uretfærdig - I har haft jeres del af syge hunde forlængst! Og alligevel lyder du bare så tapper :kys:

 

Vi krydser fingre og poter for, at han snart må komme med hjem, så han kan få masser af søvn, kys og pleje derhjemme. Lille pus altså... får verdens største klump i halsen af at tænke på, hvordan du må have det :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Nåh, den lille pus - god bedring med ham.

 

Min venindes hund har lige fejlet det samme (han er rask igen) han er også på barf, og jeg forstod det sådan at han var blevet syg efter han havde fået rå svinelever - ved jo ikke om det er det samme for Motor, men ville lige nævne det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh altså lille Motorbølle :megaked: Det er syyyynd :megaked: Jeg er sikker på at de ikke kan lade være med at kysse lidt på ham derude, han er jo totalt kysse-agtig :lun: Men han vil nok helst kysses af sin moar så jeg krydser alt hvad jeg har for at han snart er hjemme og i god behold igen!!! :x::x::x:

 

Rigtig god bedring med ham!! :ae: Og trøstekram til jer alle tre, det er helt urimeligt at I skal igennem det her også :cry: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:cry: Han har stadig diarre.. og der er stadig lidt blod i, så han kommer ikke hjem i dag... øøv.

 

Men jeg måtte meget gerne komme og besøge ham, så tager derud om en times tid :banan:

 

Sikke da noget :skraek:

 

 

God bedring med ham :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

De siger i dag at han har det bedre! Han spiser med stor appetit og han havde ikke ligeså mange spændinger i maven som han havde igår.

 

Men - han har stadig diarre og det gør stadig ondt på ham når han skal af med det.. Vi må gerne få ham hjem, men vi kan ikke få smertestillende med til ham, da piller kun vil gøre maven værre (de giver ham det i sprøjte, og det må vi dødelige vist ikke selv bruge)..

 

Så nu ved jeg ikke hvad vi skal gøre :vedikke: Er mest bange for hvis han kommer hjem, får det værre, og skal derud igen. Mener, han må være helt bombet og transport frem og tilbage er alligevel lidt meget..

 

På den anden side kan han få ordentlig ro og temperatur her. Men han kan vel ikke have drop i, hvis han er her?

 

 

 

Min venindes hund har lige fejlet det samme (han er rask igen) han er også på barf, og jeg forstod det sådan at han var blevet syg efter han havde fået rå svinelever - ved jo ikke om det er det samme for Motor, men ville lige nævne det.

 

Ja det spurgte vi også om, og sagde at han jo fik råt, jo han kan have fået det af maden, men han kan også have fået det på en gåtur hvor han har slikket på et eller andet, de kunne ikke sige det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmn, vi blev enige om at lade ham blive derude, men jeg tager derud nu her, Anders skal arbejde, men måske kan han komme senere.

 

Hvis så han får det meget bedre mens jeg er der, kan han jo komme med hjem. Det er bare alt for forfærdeligt at se når det gør ondt på ham, så det gjorde ligesom udfaldet at vi ikke kan give ham smertestillende.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...