Hop til indhold

Kopier Jyderne; Påsketræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Haha, falsk alarm :mrgreen:

 

De der blister i munden er det, man kalder noget med p - det er vorter i munden og ganske uskyldigt.

 

Jeg mener ikke, at der kommer hunde under 1 år til træffet? Dyrlægen sagde, at han stadig godt kunne lege med andre hunde, så længe de ikke var så unge, da det ellers smitter. Og at næsten alle hunde får det.

 

Den sorte plet på tanden viste sig at være noget alle hunde åbenbart har og heller ikke noget vi skal bekymre os om - der er ikke hul eller noget, så det er jo bare yippeeee :banan: De må helst ikke engang rense det ordentligt, når hunden skal have renset tænder!

 

Så vi kommer på fredag (såfremt der ikke er nogen hunde under 1år?)! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da bare super :5up:

 

Jeg ved ikke med de andre, men Nana er lige ved 1,3 år gammel, så intet problem.

 

Lad mig lige få det på det rene ( så jeg også fatter det :-D):

 

Fredag d.2/4 kl. 11.00

 

Storskoven, Bidstrup skovene i Kirke Hvalsø

 

Mødes vi på parkeringspladsen ved Skovvej lige efter nr.34??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i hvert fald tændt :-D Har endda selv spekuleret stort på at oprette tråd! :mrgreen:

 

Vi har før været i Geel Skov, hyggelig skov og der var en bænk et sted - gåtur.

 

Derudover er Vestskoven også blevet brugt. Der er en eng med bænke og så er der en fold med en bænk. Så der er mulighed for både gåture og indhegning ;-)

 

Jeg er da helt med på Vestskoven, kender den, min hest er opstaldet derude

og der er mange steder med store enge:lol:

Men når man er derudaf, så er der jo også Bakkehuset, stort område, og hvis de har åbent kan man købe kaffe. der er ingen hunde træning i påsken

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da bare super :5up:

 

Jeg ved ikke med de andre, men Nana er lige ved 1,3 år gammel, så intet problem.

 

Lad mig lige få det på det rene ( så jeg også fatter det :-D):

 

Fredag d.2/4 kl. 11.00

 

Storskoven, Bidstrup skovene i Kirke Hvalsø

 

Mødes vi på parkeringspladsen ved Skovvej lige efter nr.34??

 

Super til det hele! :5up: :-D

 

Lille Louie - det tager ca. 30min. at køre derud, så hvid du kunne være på Hvidovre St. omkring 10:20 ville det være perfekt?

 

Jeg er da helt med på Vestskoven, kender den, min hest er opstaldet derude

og der er mange steder med store enge:lol:

Men når man er derudaf, så er der jo også Bakkehuset, stort område, og hvis de har åbent kan man købe kaffe. der er ingen hunde træning i påsken

 

Vi har aftalt, at det bliver Bidstrup Skovene :-D

 

 

Lige en opdatering (Klussendorf, det kunne være, at du skulle indsætte det i første indlæg, så nytilkomne ikke skal hele tråden igennem? :-D )

 

Det bliver Storskoven, Bidstrup Skovene, kl. 11:00

 

Det ser ud til, at vi bliver:

 

Klussendorf

Lille Louie

Julius' mor

Bernerazuro

Bam-bi

Bamseida

Lonny - uden vuf

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Haha, falsk alarm :mrgreen:

 

De der blister i munden er det, man kalder noget med p - det er vorter i munden og ganske uskyldigt.

 

Jeg mener ikke, at der kommer hunde under 1 år til træffet? Dyrlægen sagde, at han stadig godt kunne lege med andre hunde, så længe de ikke var så unge, da det ellers smitter. Og at næsten alle hunde får det.

 

Den sorte plet på tanden viste sig at være noget alle hunde åbenbart har og heller ikke noget vi skal bekymre os om - der er ikke hul eller noget, så det er jo bare yippeeee :banan: De må helst ikke engang rense det ordentligt, når hunden skal have renset tænder!

 

Så vi kommer på fredag (såfremt der ikke er nogen hunde under 1år?)! :-D

 

Godt at det ikke var noget alvorligt :-D Og vi holder bare lille Andersand hjemme og tager en anden med. Der er jo rigeligt at vælge imellem, som også har gavn af et møde med andre hunde, end sine egne :-D

 

Har skrevet tid og sted i første indlæg

 

Glæder os meget :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver det til gåtur i snor eller bliver det til løs leg ?

 

Altså, Møffe og (især) jeg håber på løs leg :genert: Møffe går ikke helt så godt længere, som han har kunnet og tror nok at jeg skal få min sag for, med et utilfreds pivedyr, hvis vi går i snor :genert:

 

Og tak, hvor er det sødt af dig, at du tager en anden med for vores skyld!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i husket at aftale hvem der tager kamera med :engel:

 

Så vi kommer på fredag (såfremt der ikke er nogen hunde under 1år?)! :-D

 

Nåårh Motor er ikke den eneste der smitter :mrgreen: Ej, glad for at høre at det ikke var noget skidt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i husket at aftale hvem der tager kamera med :engel:

 

Jeg tager i hvert fald kamera med - men garanterer hverken for kvalitet eller mængde :mrgreen:

 

 

Nåårh Motor er ikke den eneste der smitter :mrgreen: Ej, glad for at høre at det ikke var noget skidt!

 

Hehe, nix!

 

Men det bliver rigtig stygt, han må ikke hilse på hvalpe den næste måned :cry: Er bare glad for, at vennerne er 1år + nu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Har en Boston tæve på 2,5 år, der jævnligt går til træning ( ringtræning )med fremmed hunde og som jeg egentligt godt kunne tænke mig at tage med, men er lidt usikker på, hvordan hun vil reagere ved fri leg, med så mange hunde fremmed hunde.

 

Er det en god ide at tage hende med ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en Boston tæve på 2,5 år, der jævnligt går til træning ( ringtræning )med fremmed hunde og som jeg egentligt godt kunne tænke mig at tage med, men er lidt usikker på, hvordan hun vil reagere ved fri leg, med så mange hunde fremmed hunde.

 

Er det en god ide at tage hende med ?

 

Det er jo svært at sige, vi kender hende jo ikke :vedikke:

 

Men altså, så længe du er sikker på, at hun ikke er en strid banan - altså, hun må selvfølgelig gerne sige fra, no doubt, bare hun ikke går efter nogen :-D Og kender jeg Møffe ret, så plejer han at lade hunde, der ikke er interesseret i ham, være, så længe vi er i bevægelse eller der er nogen andre at være sammen med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, falsk alarm :mrgreen:

 

De der blister i munden er det, man kalder noget med p - det er vorter i munden og ganske uskyldigt.

 

Jeg mener ikke, at der kommer hunde under 1 år til træffet? Dyrlægen sagde, at han stadig godt kunne lege med andre hunde, så længe de ikke var så unge, da det ellers smitter. Og at næsten alle hunde får det.

 

Den sorte plet på tanden viste sig at være noget alle hunde åbenbart har og heller ikke noget vi skal bekymre os om - der er ikke hul eller noget, så det er jo bare yippeeee :banan: De må helst ikke engang rense det ordentligt, når hunden skal have renset tænder!

 

Så vi kommer på fredag (såfremt der ikke er nogen hunde under 1år?)! :-D

 

Hvor smittefarligt er det? Og er det noget, der gør ondt på Møffe, tror du?

 

Louie er altså ikke et år :cry: Først den 8. april. Jeg ved ikke om jeg har lyst til at løbe risikoen, når han også har de der urinvejssten i øjeblikket.

Vi skal faktisk også i skoven på mandag, så vi kan godt springe over, hvis det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor smittefarligt er det? Og er det noget, der gør ondt på Møffe, tror du?

 

Louie er altså ikke et år :cry: Først den 8. april. Jeg ved ikke om jeg har lyst til at løbe risikoen, når han også har de der urinvejssten i øjeblikket.

Vi skal faktisk også i skoven på mandag, så vi kan godt springe over, hvis det er.

 

Ifølge dyrlægen er det fuldstændig harmløst. Det er noget, nærmest alle unghunde får på et eller andet tidspunkt.

 

D. 8 april? Så er han jo snart sagt et år, så tror ikke, der er nogen problemer. Altså, 6 dage fra eller til :vedikke: Ved dog ikke, om de der urinsten svækker hans immunforsvar? Men det er op til dig, det er jo din vuf :-D Tænk, jeg mente at Louie var en måned eller 2 ældre :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en Boston tæve på 2,5 år, der jævnligt går til træning ( ringtræning )med fremmed hunde og som jeg egentligt godt kunne tænke mig at tage med, men er lidt usikker på, hvordan hun vil reagere ved fri leg, med så mange hunde fremmed hunde.

 

Er det en god ide at tage hende med ?

 

 

Jeg giver bernerazuro ret.

 

Nana er en lidt forsigtig hund, så hende får du ikke problemer med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Hun kan godt virke ligt overgearet når hun bliver løsnet i hundeskoven og derved lidt svær at få kontakt til igen, men umiddelbart er hun ikke en voldsom hund over for andre, når de er søde mod hende. Hun har bare mange små hurtige bevægelser, som andre godt kan tænde af på, og så svare hun jo igen. ligesom hun har det med at hoppe op af folk. Helt op til ansigtet og det kan også godt virke lidt voldsomt, hvis man ikke er forberet.

 

Jeg tror, at jeg prøver at tage hende med og bliver det for overvældende for hende, så går jeg tur med hende seperat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun kan godt virke ligt overgearet når hun bliver løsnet i hundeskoven og derved lidt svær at få kontakt til igen, men umiddelbart er hun ikke en voldsom hund over for andre, når de er søde mod hende. Hun har bare mange små hurtige bevægelser, som andre godt kan tænde af på, og så svare hun jo igen. ligesom hun har det med at hoppe op af folk. Helt op til ansigtet og det kan også godt virke lidt voldsomt, hvis man ikke er forberet.

 

Jeg tror, at jeg prøver at tage hende med og bliver det for overvældende for hende, så går jeg tur med hende seperat.

 

 

Nårh... er det ikke andet :mrgreen:

 

Det kunne være at hun kunne tænde lidt for Nana, for hun er jo lidt forsigtig, men absolut ikke bange.

 

Jeg synes du skal tage hende med ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge dyrlægen er det fuldstændig harmløst. Det er noget, nærmest alle unghunde får på et eller andet tidspunkt.

 

D. 8 april? Så er han jo snart sagt et år, så tror ikke, der er nogen problemer. Altså, 6 dage fra eller til :vedikke: Ved dog ikke, om de der urinsten svækker hans immunforsvar? Men det er op til dig, det er jo din vuf :-D Tænk, jeg mente at Louie var en måned eller 2 ældre :genert:

 

Jeg tænker, at det måske er meget godt ikke at friste skæbnen, når hans immunforsvar i forvejen er nede..

 

Men så skal vi altså også snart lave et nyt træf :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad laver du oppe på denne tid af natten :lol:

 

I lige måde :mrgreen:

 

Hjælper (eller hjalp) min søster med at rydde op og gøre rent i køkkenet - hvad er din undskyldning? :mrgreen:

 

Hun kan godt virke ligt overgearet når hun bliver løsnet i hundeskoven og derved lidt svær at få kontakt til igen, men umiddelbart er hun ikke en voldsom hund over for andre, når de er søde mod hende. Hun har bare mange små hurtige bevægelser, som andre godt kan tænde af på, og så svare hun jo igen. ligesom hun har det med at hoppe op af folk. Helt op til ansigtet og det kan også godt virke lidt voldsomt, hvis man ikke er forberet.

 

Jeg tror, at jeg prøver at tage hende med og bliver det for overvældende for hende, så går jeg tur med hende seperat.

 

Ikke andet? Altså, ingen problemer fra Møffes side af, han bliver højst lidt paf og går i stå - sådan, fuldstændig, fordi han ikke kan følge med :mrgreen: Eller også prøver han at jage hende i leg :engel:

 

Jeg tænker, at det måske er meget godt ikke at friste skæbnen, når hans immunforsvar i forvejen er nede..

 

Ok, kan godt forstå dig :ae:

 

Men så skal vi altså også snart lave et nyt træf :klap:

 

Den er jeg helt med på! Og så har Møffe bare ikke at have de dumme vorter til den tid :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...