Hop til indhold

Rally videoer

Linda
 Share

Recommended Posts

Tænkte det ku være sjovt at se hinandens rally videoer hvis man har nogle :mrgreen: Har desvære ikke en film fra en prøve men vil helt sikkert få optaget ved de næste prøver...

Jeg har været ude at træne rally i dag og var en der var så sød at filme os :mrgreen:

Håber i har rally øvelser på film :-D

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er først lige begyndt på Rally, så jeg har ikke nogle videoer (og det er nok også godt nok :mrgreen:), men det ser vildt godt ud, det I kan :5up:

Hvilket niveau er det, I træner på?

Ihh godt i er startet synes du ikke at det er meget sjovt?? :mrgreen:

Bare kom med nogle videoer på et tidspunkt, det som jeg synes er det vigtigste i raly det er ikke hvad man kan men bare det at se at alle slags racer og uanset alder kan være med, og det at man kan se glæden ved hunden på banen det fedt :klap::banan:

Har set en lille gravhund som hedder Ole som går rally og en kontakt de to har fået til hinanden det ser så fedt ud :lun:

Koda har kun været til en rally prøve indtil videre i begynder klassen så er stadig begynder hund, men vi træner lidt øvelser i alle klasser...

min ældre tæve jeg har vi er i ekspertklassen og bliver forhåbentlig rally mester en dag, ( hun kan ikke blive champion da hun ikke har dkk stambog:fornaermet:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh godt i er startet synes du ikke at det er meget sjovt?? :mrgreen:

Bare kom med nogle videoer på et tidspunkt, det som jeg synes er det vigtigste i raly det er ikke hvad man kan men bare det at se at alle slags racer og uanset alder kan være med, og det at man kan se glæden ved hunden på banen det fedt :klap::banan:

Har set en lille gravhund som hedder Ole som går rally og en kontakt de to har fået til hinanden det ser så fedt ud :lun:

Koda har kun været til en rally prøve indtil videre i begynder klassen så er stadig begynder hund, men vi træner lidt øvelser i alle klasser...

min ældre tæve jeg har vi er i ekspertklassen og bliver forhåbentlig rally mester en dag, ( hun kan ikke blive champion da hun ikke har dkk stambog:fornaermet:)

Jo, jeg synes det er mega sjovt og det synes Elvis heldigvis også, ellers var det jo heller ikke noget ved :-D Det er dejligt med de succesoplevelser, man får, hver gang noget lykkes :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites