Splinten, mor og mig Skrevet Marts 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2010 Jeg indrømmer på forhånd, at jeg er et fjols, der generelt har taget alt for få billeder i den her weekend Det er ellers ikke fordi, der ikke har været hunde nok at tage billeder af - med mine egne tre, Ronja, Asta, Chivas, Koda, Luna, Kato og Aiko samlet. Men da jeg endelig fik kameraet hevet frem, fik jeg taget en del af smukke, smukke Koda og Vilya, der synes han er deeeejlig 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2010 det kan man da ikke fortænke hende i, for han ser godt nok også deeeeejlig ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Jeg indrømmer på forhånd, at jeg er et fjols, der generelt har taget alt for få billeder i den her weekend Det er ellers ikke fordi, der ikke har været hunde nok at tage billeder af - med mine egne tre, Ronja, Asta, Chivas, Koda, Luna, Kato og Aiko samlet. Men da jeg endelig fik kameraet hevet frem, fik jeg taget en del af smukke, smukke Koda og Vilya, der synes han er deeeejlig Hårh han er lækker!! Jeg kan godt forstå Vilya!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 det kan man da ikke fortænke hende i, for han ser godt nok også deeeeejlig ud :hjerte: Helt enig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Århhh, hun har god smag. :hjerte: Sikker nogle smukke hvalpe, de to kunne lave sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Århhh, hun har god smag. :hjerte: Sikker nogle smukke hvalpe, de to kunne lave sammen. Jep - rigtig god smag Meeen Australian Collies eller Border Shepherds.... det dur vist ikke rigtigt - selv om det da ville være én af de mere fornuftige blandinger Og gud, hvor ser Vilya egentlig lillebitte ud ved siden af ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Åhh hvor er de søde sammen Koda er så unik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Meeen Australian Collies eller Border Shepherds.... det dur vist ikke rigtigt - selv om det da ville være én af de mere fornuftige blandinger Men smukke... tænk hvor smukke, de ville blive. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 århh hvor er de gode trine :5up: koda's lille kæreste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Jep - rigtig god smag Meeen Australian Collies eller Border Shepherds.... det dur vist ikke rigtigt - selv om det da ville være én af de mere fornuftige blandinger Og gud, hvor ser Vilya egentlig lillebitte ud ved siden af ham hi hi ja jeg ville gerne ha et par stykker efter de to :klap: skuksakker ville det blive, helt sikkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Hvor ser de smukke ud sammen, :hjerte: og hvor er jeg træt af jeg ikke var med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Åhh hvor er det gode :klap: Må den stolte Koda-opdrætter snuppe billederne? Og mange tak for i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Åhh hvor er det gode :klap: Må den stolte Koda-opdrætter snuppe billederne? Og mange tak for i går Selv tak - og selvfølgelig må du det! Mere her http://picasaweb.google.dk/dyrgaard.trine/20100327?feat=directlink Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 århh hvor er de gode trine :5up: koda's lille kæreste Ha ha.... du drømmer Han er bare ikke til tøsehunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Det 2. sidste billede er sgu sjovt.. Kan ikke finde ud af at quote inde fra Picasa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Det 2. sidste billede er sgu sjovt.. Kan ikke finde ud af at quote inde fra Picasa Det her? Det er Kato, der gerne ville være med til at lege med Koda og Vilya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Annika Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Det her? Det er Cato, der gerne ville være med til at lege med Koda og Vilya Fint fanget Trine. Ja Kato er altid klar på lidt leg :slem: Også når mor hænger i den anden ende af snoren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Det her? Det er Cato, der gerne ville være med til at lege med Koda og Vilya Jeps lige præcis:-D Godt fanget:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2010 Ha ha.... du drømmer Han er bare ikke til tøsehunde! Njaaa du har selvfølgelig en pointe der :hmm: Hehe men hva jeg drømmer bare videre hehe :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts