Gæst Aussies for ever Skrevet Marts 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 30, 2010 Temperaturen er faldet til 37,1 grader - når den når under 37 siger man at hvalpene skal indfinde sig inden 24 timer. Jeg ville ønske hun havde trukket den bare en enkelt dag (af hensyn til at jeg skal sidde oppe hele natten og op på arbejde i morgen) og er så nervøs for at noget skal gå galt. Hun er rolig og forsat interesseret i at æde, så det er bestemt ikke lige oppe over nu. Lige nu ligger hun og puster ved mine fødder; tror hun glæder sig til at få de små radiatorer ud af maven :blink: Kryds finger (og tæer) for en vellykket fødsel i nat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Her krydses ALT hvad krydses kan. Ha ha ha jeg er da lige så spændt som var det mig selv, der skulle have en af de små guldklumper. Hold os updatet !!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Ih, hvor spændende! Vi krydser fingre og poter alt hvad vi kan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Uuuuh hvor er det spændende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Krydser alt, hvad krydses kan:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Spændende :klap: :klap: 'er hvad 's kan for at alt går godt for mor og vapser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 :ivrig:Jaaaah, små plettede hvalpe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Ajjj :klap: Jeg har netop i dag tænkt på om der mon snart var tegn på at der ville ske noget Alt for en super fødsel som sidst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Held og lykke med mor og børn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Held og lykke med det, og hvor er det altså bare spændende :klap: Jeg glæder mig til at høre om en veloverstået fødsel, og se billeder af alle de små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 :hjerte:ÅÅÅRRHH har tænkt SÅ meget på jer de sidste par dage, tænkte nok at det var lige ved at være.. stop så med at være nervøs, hun klarer den helt sikkert ligeså flot som sidst! Og nu er der jo ikke nær så mange Har du nogen idé om hvor mange der er?? ÅÅÅHH det er bare så spændende, GOOO Padmé!! Hmm det lyder som en sygedag i morgen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zmilla Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Hm..Hvis jeg forstår det rigtigt skal din hund så ha´ hvalpe!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Hvor er det spændende! :banan: Jeg krydser!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Annika Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Krydser fingre for jer og håber alt går godt. Så bliver man jo næsten fristet til at få sig en hund mere, men vi venter lige et par år med at få flere. Det er altid skønt med hvalpe - og det kunne bestemt godt være at det skulle være en aussie næste gang. Søde, raske aussie hvalpe :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Nøøøøj hvor er det spændende.. Her hjemme krydser vi også alt hvad vi overhovedet kan. Selvf. kommer det til at gå super super godt! Jeg ender med at blive 2 tal hvalpe aussie skruk... Og det går ligesom ikke. Hehe. Har nok i en Aussie Pøj pøj med det, og jeg glæder mig til at se billeder, masser af billeder! :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jokeren Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Det er da bare super spændende :banan: Gismo har lige lagt sig med krydste poter :5up: /Bo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 ih hvor spændende, husk nu at du skal holde os opdaterede før alle andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Øj, hvor spændende. :x2::x2::x2: for mor og børn. Og :ae:til dig. Om et par uger::hundifart::hundifart::hundifart: masser af små dunbolde der fiser rundt Glæder mig til at se billeder af de små børn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Krydser arme og ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Jeg trænger til en update? Er det gået i gang? Held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Ejj..... NU har jeg da sommerfugle i maven ... IH altså... alt hva krydses kan og holder HF åben hele aften :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 :banan: Åeee hvor spændende, venter (u)tålmodig på nyt. Krydser, fingre og tæer : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Håber for dig og især tøven på en god fødsel uden komplikationer. I sidste uge fik en spaniel 17 hvalpe, hvoraf 2 døde, ved ikke om de har fået aflivet nogle, for der var ingen ammemødre til rådighed i Danmark og tæven var utrolig træt.Tæven var 1ste gang fødende. Held og lykke - Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst xena Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 krydser fingre for jer, håber det hele går godt og ender med en fin lille flok friske hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Krydser også fingre og tæer for at det hele går som smurt. ..... men hvad laver trådstarter dog?????. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts