Hop til indhold

Så sker der snart noget ...

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Bam Bam

:klap::banan::banan::banan::banan:, wuhuu, aussie hvalpe. Glæder mig helt vildt til, at se billeder, selvom det nok gør mig helt hvalpeskruk:megaked:

Håber alt går vel og det bliver en nem og god fødsel.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Håber for dig og især tøven på en god fødsel uden komplikationer.

I sidste uge fik en spaniel 17 hvalpe, hvoraf 2 døde, ved ikke om de har fået aflivet nogle, for der var ingen ammemødre til rådighed i Danmark og tæven var utrolig træt.Tæven var 1ste gang fødende.

Held og lykke -

Det var da et dejligt opmuntrende indlæg til en garanteret i forvejen nervøs tæveejer :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da et dejligt opmuntrende indlæg til en garanteret i forvejen nervøs tæveejer :confused:

Det tænkte jeg så også.. Men set på den positive side kommer der næppe 17 hvalpe, når Padmé kun er halvt så stor som sidst, hvor hun fik 11 -hvilket hun jo klarede glimrende :lun:

Men vi kan da fordrive ventetiden med at gætte på hvad hun levere :mrgreen:

Aussies forever mener at der er 5 hvalpe og med det som udgangspunkt, gætter jeg på 3 tæver og 2 hanner, to blue merle (en med og en uden tan), en red merle, en red bi. og en black tri. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tænkte jeg så også.. Men set på den positive side kommer der næppe 17 hvalpe, når Padmé kun er halvt så stor som sidst, hvor hun fik 11 -hvilket hun jo klarede glimrende :lun:

Men vi kan da fordrive ventetiden med at gætte på hvad hun levere :mrgreen:

Aussies forever mener at der er 5 hvalpe og med det som udgangspunkt, gætter jeg på 3 tæver og 2 hanner, to blue merle (en med og en uden tan), en red merle, en red bi. og en black tri. :mrgreen:

He he... ja, jeg tænkte, at det var så upassende, at jeg ikke kunne lade være med at kommentere på det :oops:

Jamen så vil jeg da gætte på 4 tæver og 1 han. 1 blue merle med tan, 2 red merles og 2 red bi.

Hvad skal du have?

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... ja, jeg tænkte, at det var så upassende, at jeg ikke kunne lade være med at kommentere på det :oops:

Jamen så vil jeg da gætte på 4 tæver og 1 han. 1 blue merle med tan, 2 red merles og 2 red bi.

Hvad skal du have?

:-D

En tæve er planen, men farven har jeg jo ingen indflydelse på, dog håber jeg på en rød (tri.eller bi.) eller en sort, meeen, jeg siger jo sikkert heller ikke nej til en merle, uanset om det så er rød eller blå -men så SKAL den altså have blå øjne! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal du have?

Jeg gætter på en Aussie en Aussie og en Aussie og en Aussie og til sidst en Aussie 5 stk's sunde raske, totalt nuser og chamerende hvapser orh glæder mig til billeder af de bætte små når de er leveret og en træt Padme :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

En tæve er planen, men farven har jeg jo ingen indflydelse på, dog håber jeg på en rød (tri.eller bi.) eller en sort, meeen, jeg siger jo sikkert heller ikke nej til en merle, uanset om det så er rød eller blå -men så SKAL den altså have blå øjne! :mrgreen:

En rød med blå øjne??? :mrgreen: ar ik rigtig vel hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gætter på en Aussie en Aussie og en Aussie og en Aussie og til sidst en Aussie 5 stk's sunde raske, totalt nuser og chamerende hvapser orh glæder mig til billeder af de bætte små når de er leveret og en træt Padme :blink:

Det skal du ikke vide dig for sikker på :mrgreen: Da Chivas var hvalp var jeg sikker på at han var en blanding af Border collie, retriver og kænguro og så måske en smule aussie :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du siger rød er det så rød/hvid eller en red merle er det en rød "spættet" ??? bliver lige helt i tvivl med farvekoderne??

Begge dele :mrgreen: Det første sted jeg siger rød, er det rød/hvid (og tan), som Koda's far, og til sidst er det som red merle :blink:

Og begge dele fåes altså med blå øjne :fornaermet: Men det er altså rød merle (spættet) jeg mener skal have blå øjne, hvis det bliver den farve :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge dele :mrgreen: Det første sted jeg siger rød, er det rød/hvid (og tan), som Koda's far, og til sidst er det som red merle :blink:

Og begge dele fåes altså med blå øjne :fornaermet: Men det er altså rød merle (spættet) jeg mener skal have blå øjne, hvis det bliver den farve :-D

Arh nu er den sivet ind hehe troede du mente farven som kodas far med blå øjne og det synes jeg ikke lige at have set før hehe

men ja en merle må da meget gerne have blå øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke bare krydse fingre for en Phantom Black Merle så? Med blå øjne.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh nu er den sivet ind hehe troede du mente farven som kodas far med blå øjne og det synes jeg ikke lige at have set før hehe

men ja en merle må da meget gerne have blå øjne :lun:

De findes nu også :blink:

Kan vi ikke bare krydse fingre for en Phantom Black Merle så? Med blå øjne.....

Så ville jeg nu fortrække en almindelig black tri. med blå øjne hvis det skulle være :blink: Men brune øjne er nu også helt okay -og forventet ;-) Det er kun hvis det skulle være en blue eller red merle at den skal have blå øjne :mrgreen:

Red tri. og black tri. med blå øjne :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

De findes nu også :blink:

Så ville jeg nu fortrække en almindelig black tri. med blå øjne hvis det skulle være :blink: Men brune øjne er nu også helt okay -og forventet ;-) Det er kun hvis det skulle være en blue eller red merle at den skal have blå øjne :mrgreen:

Red tri. og black tri. med blå øjne :hjerte:

wouw ku nu godt vænne mig til den røde med blå øjne ikke helt så tosset endda :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

... nu er der sket noget

:banan: :banan: :banan: :banan::banan::banan::banan::banan:

.... En lille sort pige meldte sin ankomst kl. ca. 6.

Jeg har lige taget på arbejde, da jeg troede det var en falsk alarm (hendes temp. faldt ikke yderligere og steg til normalen efter få timer). men jeg nåede kun lige derned da min mor ringede "så kan du godt komme hjemme NUUUUU".

Venter stadig på de næste. Ringer til dr. dyrlæge, hvis den ikke har meldt sin ankomst kl. 8

Link til indlæg
Del på andre sites

... nu er der sket noget

Jeg har lige taget på arbejde, da jeg troede det var en falsk alarm (hendes temp. faldt ikke yderligere og steg til normalen efter få timer). men jeg nåede kun lige derned da min mor ringede "så kan du godt komme hjemme NUUUUU".

Venter stadig på de næste. Ringer til dr. dyrlæge, hvis den ikke har meldt sin ankomst kl. 8

Hvor spændende :klap:

Tillykke med den første lille prinsesse, og hvor jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået, og hvor mange der kom :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
... nu er der sket noget

Weeee....!!! :banan:

Tillykke med den første lille ny - og forhåbentlig mange, mange flere :lun:

Nu er klokken jo ved at være 8, så det må snart være endnu en opdatering :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites