Hop til indhold

Så sker der snart noget ...

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Jeg har lige ringet til dyrlægen og vi har fået en tid kl. 9.

Tid :confused: Jeg troede skisma at sådan noget var akut :confused:

Så nu må jeg finde en kasse til den lille, varme hvedekerne så der er lunt og godt i den og så få luftet de andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Takker skal I have alle sammen

Jeg håber du opdaterer løbende, selv om du har travlt.. kan slet ikke tænke på andet:hjerte:

Mellem hvalpene er der faktisk ikke så meget andet at lave end at vente og vente :mrgreen: så jeg skal nok holde jer opdateret så godt som jeg kan ... synes dog der går lidt længe mellem hvalpene denne gang.

Håber dog ikke at det bliver nødvendigt at tage til dyrlægen alligevel; den næste skal komme senest kl. 1030

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Der er lige kommet en moderkage med fosterhinde og det hele ... og den sidste hvalp med født med begge dele :confused:

Ringede til dyrlægen, men alle sammen operede og kunne ikke svare.

Har aldrig oplevet dette før. Mon det er normalt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam
... endnu en dreng. En stor red merle som, selv om Padme var lidt for ihærdig da hun bed neglestrengen over, gik ombord i mælkebaren Pronto :shock: :banan:

Ej, en rød merle. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. He he, ja han er en rigtig dreng.

Nu bliver jeg da helt hvalpeskruk.:megaked::megaked::megaked: ( havde du ikke sagt i en anden tråd, at der ikke kunne komme rød merle? :slem:)

Kæmpe stort tillykke med de tre små. Håber der kommer flere og at Padme selv kan klare det uden problemer.:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Ej, en rød merle. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. He he, ja han er en rigtig dreng.

Nu bliver jeg da helt hvalpeskruk.:megaked::megaked::megaked: ( havde du ikke sagt i en anden tråd, at der ikke kunne komme rød merle? :slem:)

Kæmpe stort tillykke med de tre små. Håber der kommer flere og at Padme selv kan klare det uden problemer.:ae:

Niks :blink: Der kan komme hele paletten af farver ... næsten. Der er mulighed for 8 for skellige farver i denne parring: med og uden tan

Kan se på et par af dem at de har tan, men det er endnu for tidligt at udelukke det, da det kan komme i løbet af et par dage.

Når er lige offline lidt. Skal nyde de små mirakler :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam
Så er farvelade komplet :banan::banan::banan::banan::banan:

....

En lille red tri pige :ivrig:

Tillykke, tillykke:banan::banan::banan:, Så fik du din lille røde pige.:klap::klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

.... en rigtig smuk blue merle pige :lun:

Men en hård start i livet: lungerne helt fulde af fostervand, der måtte mange slyngeture og sugen vand ud af næsen til - og en meget hård behandling.

Heldigvis har "erfaring" lært mig at man ikke skal tage blidt på de små kræ.

Efter 5 min. genoplivning kom der gang i tøsen og hun kan godt nok skrige, den bette tøs :blink:

Padmé virker som det er slut nu, men jeg vil ikke udelukke en til.

... og der skal nok komme billeder af de små. Nu vil jeg lige selv nyde dem.

Det er så betagende at se/høre de smås knirken at man næsten får tåre i øjene ... ja jeg er meget sentimetal :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites