Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Jeg har lige ringet til dyrlægen og vi har fået en tid kl. 9. Tid Jeg troede skisma at sådan noget var akut Så nu må jeg finde en kasse til den lille, varme hvedekerne så der er lunt og godt i den og så få luftet de andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Hvor er det spændende!! Tillykke med den første lille prinsesse!! Jeg håber du opdaterer løbende, selv om du har travlt.. kan slet ikke tænke på andet:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Så kom der en blå dreng ... lige som vi skulle ud af døren :banan: :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 :klap:jubiiii GGOOO PADMÉ!!!! Hun er sku for sej!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Nøøøj hvor er det spændende:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Takker skal I have alle sammen Jeg håber du opdaterer løbende, selv om du har travlt.. kan slet ikke tænke på andet:hjerte: Mellem hvalpene er der faktisk ikke så meget andet at lave end at vente og vente så jeg skal nok holde jer opdateret så godt som jeg kan ... synes dog der går lidt længe mellem hvalpene denne gang. Håber dog ikke at det bliver nødvendigt at tage til dyrlægen alligevel; den næste skal komme senest kl. 1030 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Hej, Nej hvor er det spændende:klap:. Jeg følger også med her på sidelinien. Jeg bliver helt hvalpe skruk:hjerte:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Der er lige kommet en moderkage med fosterhinde og det hele ... og den sidste hvalp med født med begge dele Ringede til dyrlægen, men alle sammen operede og kunne ikke svare. Har aldrig oplevet dette før. Mon det er normalt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 ... endnu en dreng. En stor red merle som, selv om Padme var lidt for ihærdig da hun bed neglestrengen over, gik ombord i mælkebaren Pronto :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Var det den sidste?? 1 pige og 2 drenge?? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 ... endnu en dreng. En stor red merle som, selv om Padme var lidt for ihærdig da hun bed neglestrengen over, gik ombord i mælkebaren Pronto :banan: Ej, en rød merle. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. He he, ja han er en rigtig dreng. Nu bliver jeg da helt hvalpeskruk.:megaked: ( havde du ikke sagt i en anden tråd, at der ikke kunne komme rød merle? :slem:) Kæmpe stort tillykke med de tre små. Håber der kommer flere og at Padme selv kan klare det uden problemer.:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Status pr. kl. 9:40 er således: Tæve - sort Han - blå Han - rød merle :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Så er farvelade komplet :banan::banan::banan::banan::banan: .... En lille red tri pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Ej, en rød merle. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. He he, ja han er en rigtig dreng.Nu bliver jeg da helt hvalpeskruk.:megaked: ( havde du ikke sagt i en anden tråd, at der ikke kunne komme rød merle? :slem:) Kæmpe stort tillykke med de tre små. Håber der kommer flere og at Padme selv kan klare det uden problemer.:ae: Niks :blink: Der kan komme hele paletten af farver ... næsten. Der er mulighed for 8 for skellige farver i denne parring: med og uden tan Kan se på et par af dem at de har tan, men det er endnu for tidligt at udelukke det, da det kan komme i løbet af et par dage. Når er lige offline lidt. Skal nyde de små mirakler :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Så er farvelade komplet :banan::banan::banan::banan::banan: .... En lille red tri pige Årh, én til dig :klap: Tillykke med dem alle 4! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Så er farvelade komplet :banan::banan::banan::banan::banan: .... En lille red tri pige Tillykke, tillykke:banan::banan::banan:, Så fik du din lille røde pige.:klap::klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Er hun færdig?? Hvor er det bare fantastisk!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 iiiih - tillykke! Vi glæder os som små børn til at se billeder Er der ikke nogen aussi kyndig person der kan poste billeder af hvordan hvalpene nok kommer til at se ud som voksne? Er ikke så hård til alle de der farve kombinationer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 BILLEDER BILLEDER BILLEDER!!! :ivrig: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Farver og aftegninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 .... en rigtig smuk blue merle pige Men en hård start i livet: lungerne helt fulde af fostervand, der måtte mange slyngeture og sugen vand ud af næsen til - og en meget hård behandling. Heldigvis har "erfaring" lært mig at man ikke skal tage blidt på de små kræ. Efter 5 min. genoplivning kom der gang i tøsen og hun kan godt nok skrige, den bette tøs :blink: Padmé virker som det er slut nu, men jeg vil ikke udelukke en til. ... og der skal nok komme billeder af de små. Nu vil jeg lige selv nyde dem. Det er så betagende at se/høre de smås knirken at man næsten får tåre i øjene ... ja jeg er meget sentimetal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Stort stort STORT tillykke med dem alle sammen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 iiih hvor jeg glæder mig til billeder senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Så fem små farvelade-hvalpe? Tillykke, tillykke, tillykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2010 Kæmpe stort tillykke med dem. Glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts