Hop til indhold

Så sker der snart noget ...

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

• Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

... en lille bitte sort dreng, men selv om der ikke kunne suges noget væske ud af næsen, så har han vand i lungerne :cry:

Han kravler rundt og "snorker", så han overlever nok ikke :megaked:

Tager dem forbi dyrlægen og ser hvad de siger - så kan han i det mindste få en stille død, frem for kvælning :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men vi kan da fordrive ventetiden med at gætte på hvad hun levere :mrgreen:

Aussies forever mener at der er 5 hvalpe og med det som udgangspunkt, gætter jeg på 3 tæver og 2 hanner, to blue merle (en med og en uden tan), en red merle, en red bi. og en black tri. :mrgreen:

Stort tillykke :klap: Hvor er det bare lækkert :hjerte:

Og hold da lige op, hvor er det egentlig godt gættet af mig :banan: Jeg sagde jo netop 3 tæver og 2 hanner, to blue merle, en red merle, en red tri. og en black tri. :mrgreen:

en red bi. har du skrevet i det oprindelige indlæg, men du mente måske en red tri :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

... en lille bitte sort dreng, men selv om der ikke kunne suges noget væske ud af næsen, så har han vand i lungerne :cry:

Han kravler rundt og "snorker", så han overlever nok ikke :megaked:

Tager dem forbi dyrlægen og ser hvad de siger - så kan han i det mindste få en stille død, frem for kvælning :cry:

åh hvor trist....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam
Glææææder mig ligeledes til billeder og satser stærkt på at alle hvalpene ER reserveret for længst, så jeg ikke ender med at falde i og spørge om jeg må nuppe en hanhund :genert:

He he, det håber jeg også. :lol: Tror slet ikke jeg ville kunne styre mig, hvis den røde merle dreng eller blå dreng blev ledig.

Til Anne- Lotte:

Jeg håber og krydser fingre for, at den lille sorte dreng klare sig.

Og stort tillykke med dem alle sammen:banan::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Status nu (og jeg har lige fortalt Padmé at hun er færdig med at føde nu - og forhåbentlig lytter hun til mig :mrgreen:):

4 drenge (2 sorte, 1 red merle og 1 blue merle) og 3 piger (1 sort, 1 blue merle og en rød)

Lille sort ser ud til at klare den :banan: ... og der kom for tyve minutter tids siden den kønneste lille bitte sorte dreng :lun:

Nu håber jeg bare alle vil klare det første kritiske døgn ... og så skal jeg vise jer billeder. I skal komme til at blive helt træt af billeder af mine små mirakler :mrgreen:

Glææææder mig ligeledes til billeder og satser stærkt på at alle hvalpene ER reserveret for længst, så jeg ikke ender med at falde i og spørge om jeg må nuppe en hanhund :genert:

Tæverne er reserveret, regner jeg med, af erfaring ved jeg at man ikke kan være sikker på folk får de henter dem :roll: ... men hannerne er der kun et par reservationer på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Status nu (og jeg har lige fortalt Padmé at hun er færdig med at føde nu - og forhåbentlig lytter hun til mig :mrgreen:):

4 drenge (2 sorte, 1 red merle og 1 blue merle) og 3 piger (1 sort, 1 blue merle og en rød)

Lille sort ser ud til at klare den :banan: ... og der kom for tyve minutter tids siden den kønneste lille bitte sorte dreng :lun:

Nu håber jeg bare alle vil klare det første kritiske døgn ... og så skal jeg vise jer billeder. I skal komme til at blive helt træt af billeder af mine små mirakler :mrgreen:

Tæverne er reserveret, regner jeg med, af erfaring ved jeg at man ikke kan være sikker på folk får de henter dem :roll: ... men hannerne er der kun et par reservationer på :mrgreen:

Hvor er det bare godt at den lille bette dreng holder ud... jeg krydser fingre for at alle børnene klarer natten.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

7!!!????? :shock: Hun er sku da helt vild hende Padmé!!! :hjerte: ej hvor er det fantastisk!! Og Johnny-boy har sku også gjort det godt!! :mrgreen:

ÅÅRRRHHH glæder mig helt vildt til at se guldklumperne!!! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
7!!!????? :shock: Hun er sku da helt vild hende Padmé!!! :hjerte: ej hvor er det fantastisk!! Og Johnny-boy har sku også gjort det godt!! :mrgreen:

ÅÅRRRHHH glæder mig helt vildt til at se guldklumperne!!! :hjerte:

... men der kom lige en sort knægt til :shock: Nu må hun godt klappe hesten

Men jeg ved ikke om jeg vil sige johnny gjorde godt. Tre ryk og en aflevering :mrgreen: ... men Birgitte har da gjort en godt arbejde :blink: ... og lille puttegris for arbejdet med at slæbe dem og presse dem ud

... og hun er helt eksalteret med dem, tror snart jeg må sælge dem som australsk hårløs så meget som hun slikker dem :mrgreen:

Jeg har ringet og fået en tid hos dyrlægen kl. 1500 for at få dem alle tjekket igennem; den lille blå pige havde nemlig mælk ud af næsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Tak skal I have alle sammen.

Jeg byrde give en tak til Jer alle, men jeg orker ikke at gå tråden igennem lige nu - håber I forstår.

Skal nok give en update sidst på eftermiddagen (med billeder)

Link til indlæg
Del på andre sites