Hop til indhold

Så sker der snart noget ...

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Wow hvor er det her bare fantastisk at kunne følge med i!

KÆMPE stort tillykke med alle de dejlige hvalpe, sikke et flot stort kuld med flotte flotte farve combi!:banan::banan::banan::banan:

Jeg er officielt blevet Aussie Skruk igen, men det går ikke... Har nok i vores Aussie tøs..

Jeg krydser fingre for at alle hvalpe klare den, og nyd dem endelig for os alle sammen..

Endnu engang tillykke med alle vapserne... Ihh det er bare verdens bedste race, ja det er:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

:megaked: :megaked: :megaked: :megaked:

Der er lige kommet en smuk sort pige ... men hun klarede den ikke :megaked:

Padmé har også ligget længe nu; den første blev født kl. ca. 0600.

Jeg bliver sgu aldrig rigtig opdrætter, sidder og kæmper for ikke at vræle over den lille pige!

RIP lille tøs :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ellers det lyder som en af de mere fornuftige idéer, du er kommet med :klap: Den er jo perfekt til det, du gerne vil med hund!

Begynder du nu også!? :megaked:

Det går ikke! Asta er ikke engang 2, og meget langt fra "færdig", og jeg har projekter i gang der passer meget dårligt med hvalp, for ikke at tale om muligheden for at tage ferie (eller manglen på samme) og så var jeg jo blevet varm på den dersens Lagotto, og så er der også lige det der med, at jeg faktisk overhovedet ikke er sikker på at jeg skal have hund nummer to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver sgu aldrig rigtig opdrætter, sidder og kæmper for ikke at vræle over den lille pige!

I mine øjne er du rigtig opdrætter! Hvis man ikke bliver trist over et lille liv der ikke klarede det, så har man ikke hjertet med..

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauv, tak for en fantastisk tråd!

RIP til den lille pige, som skrevet får jeg da også helt tårer i øjnene, jeg tror du er en fantastisk opdrætter, hvem ville ikke blive ked af når en lille ikke klarede det?

Krydser for Padme og alle de små, SÅ mange gange tillykke til jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

'

:megaked::megaked::megaked: RIP lille sorte tøs

Og hvis man ikke kan udvise følelser så er der noget galt. forstår godt at du bliver ked af det over det. Og jovist er du en rigtig opdrætter. Du har hjertet med dig i alt hvad du gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvor trist :megaked:

Og selvfølgelig bliver man ked af det - det ville vi vist alle blive!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

- i øvrigt ER du netop en rigtig opdrætter, og en fantastisk en af slagsen!! Taler af erfaring, du laver fantastiske hvalpe, og har hjertet (og hjernen) på rette sted!! Hvis man er iskold bør man ikke lave hvalpe!! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

RIP til den lille pige...:megaked:

Men kæmpe stort tillykke med resten af hvalpene.

Sikken en "farvelade" der er at vælge imellem.

Bliver dejligt at se lidt billeder :-D men også næsten alt alt for fristende:mrgreen:.

Godt jeg har en lille bamse i forvejen - så kan jeg bedre styre mig :engel:

Håber alle hvalpene klarer tjekket fint ved dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så er vi kommet hjem fra dyrlægen og alle hvalpe var utrolig fine og fik stor ros af dyrlægen - det samme gjorde Padmé :5up:

Lille blå tøs havde ikke ganespaltning - så hun er vist bare en rigtig grovæder: det står så bare ud af næsen og ikke ørene :mrgreen:

Min mor kører om et øjeblik og med sig tager hun den døde pige. Hun skal have en fin begravelse ude i skoven; kan simpelthen ikke smide hende ud med affaldet :cry:

Men status blev altså 8 levende hvalpe: 5 knægte og 3 piger, noget mere end jeg havde regnet med :mrgreen:

Billeder følger snarest

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Nå Anne-Lotte!!! Kan du så til at få langt nogle billeder ind af skøndhederne?? Du kan ikke holde dem for dig selv for evig!!!! :fornaermet::lun:

KAN IKKE VENTE MED AT SE DEM!!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et stort tillykke herfra og jeg skrev ikke om de 17 hvalpe for at forskrække nogle.

Alle opdrætterer ved, at et kuld kan være for stort, også for lille.

Statistisk siges at ca 30 % hvalpe ikke overlever fødsel og opvækst , så det er en kamp hver gang at finde ud af, om en hvalp er svag og skal have lidt hjælp til at komme igang, eller er skadet.

Jeg synes det er et eminent flot kuld og ønsker da mor og babyer det bedste fremover.

Så hundemor får nok at lave med kontrol af dette kuld og tæven, her de første uger. .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam

Jeg er helt enig med de andre. Jeg synes jo netop du er en god opdrætter, fordi du ligger liv og sjæl i dine hunde og hvalpe.

Jeg kender dig ikke, men bare ved, at læse din hjemmeside kan man se, at du gør alt for at være en god opdrætter ved, at sætte dig 100 % ind i hvilken hund en aussie er og du deler gerne ud af din viden. Du bruger masser af tid på hvalpene og gør et kæmpe arbejde med hvalpene, så de er klar til, at komme ud i en ny familie og verden. Og du følger hvalpene når de er flyttet hjemmefra og ønkser, at vide hvordan det går både i hverdagen, men også sundhedsmæssigt.

Det er i mine øjne den bedste opdrætter man kan få :5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så er de bette pus blevet en dag gamle og alle har taget på første dag. Det tyder derfor på at de alle nok skal klare sig. :banan:

Den blå pige har virkelig taget revance for sin svære start og brilliere med den største vægtforøgelse: 28 g. :shock:

Hun er også den mest ihærdige i mælkebaren og bliver skrub tosset hvis det ikke går som hun vil :lol:

De andre har taget lidt mere beskedne omkring 15 g. på - dog stadig flot af første dag.

Mor Padmé er heller ikke til at drive væk fra dem og ligger så musestille hos dem, at jeg næsten ikke behøver at have dem døgnovervåget ... men det gør jeg nu alligevel.

Vil begynde at tænke lidt over navnene til dem nu, men gud hvor er det svært :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites