LiseLyholm&Ronja Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Fandt lige ud af at vi er nogle stykker her inde som er, ikke så gamle Skal vi mødes lidt i denne tråd og udveksle "ungeerfaringer"? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Haha god idé :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Selvom jeg nok er lidt dårlig til at fortælle om erfaringer, da jeg vist er en lidt atypisk teenager Men på den anden side, hvem er så helt normal her i verden? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Selvom jeg nok er lidt dårlig til at fortælle om erfaringer, da jeg vist er en lidt atypisk teenager Men på den anden side, hvem er så helt normal her i verden? :slem: I like it! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 I like it! :slem: hehe Uh jeg har et tip! Paradis-is er bare guf hvis man er lækkersulten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 hehe Uh jeg har et tip! Paradis-is er bare guf hvis man er lækkersulten EJ! Det har jeg bare ALDRIG smagt! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 hehe Uh jeg har et tip! Paradis-is er bare guf hvis man er lækkersulten Nu du siger is, verdens bedste id får man altså hos ColdStone! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 EJ! Det har jeg bare ALDRIG smagt! :damn: Så har du godt nok gået glip af noget :blink: Lektier til dig: smag paradis-is Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Nu du siger is, verdens bedste id får man altså hos ColdStone! :mums: Ej det har jeg til gengæld ikke smagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Ej det har jeg til gengæld ikke smagt Så har du også lige fået en lektie (hader det ord!) : Smag is hos ColdStone! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Så har du også lige fået en lektie (hader det ord!) : Smag is hos ColdStone! Fint så har vi en aftale :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Hello there. Sikke indholdsrig en tråd i har fået lavet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Hello there. Sikke indholdsrig en tråd i har fået lavet Haha Og den er endnu mere indholdsrig, nu hvor du også er her :blink: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Hello there. Sikke indholdsrig en tråd i har fået lavet Jaaah! Vi er tre nu! :banan: Dejligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 I er i den forkerte tråd:slem: (20-) er for dem over 20:drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 I er i den forkerte tråd:slem: (20-) er for dem over 20:drille: Neeeej! Det er jo 20"minus" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Haha Og den er endnu mere indholdsrig, nu hvor du også er her :blink: :klap: Jaaah! Vi er tre nu! :banan: Dejligt! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Matthew Bellamy :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Matthew Bellamy :hjerte: Hvem er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Hvem er det? Forsangeren og guitaristen i Muse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Forsangeren og guitaristen i Muse :blink: Kan lige som mærke jeg ikke rigtig følger nok med Har aldrig hørt om dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Kan lige som mærke jeg ikke rigtig følger nok med Har aldrig hørt om dem! Seriøst!? Du må da kende den her sang: [media] [/media] Eller hvad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Seriøst!? Du må da kende den her sang: [media] [/media] Eller hvad? Nej, har ikke hørt den! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Nej, har ikke hørt den! Aww du skal ikke være ked af det :ae: ..det er bare jordens bedste band (ifølge mig ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts