Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Hvem er Chuck Norris? Er der bare ingen jeg kender?!? Bare rolig jeg kender ham heller ikke :ae::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Rolig rolig Der er ikke så mange der kender Chuck Norris. Og Futurama er en tegnefilms serie der er lavet af Matt Groening (ham der har lavet the simpsons) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Rolig rolig Der er ikke så mange der kender Chuck Norris. Og Futurama er en tegnefilms serie der er lavet af Matt Groening (ham der har lavet the simpsons) Cool De ligner sørme også the simpsons Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Hvilke serier ser i egentlig? Nu er jeg på hjemmebane :slem: Venner - Desperate Housewives - Amys ret - Lie to me - Livvagterne - The good Wife Hvilke har jeg glemt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Cool De ligner sørme også the simpsons Ja, bare endnu sjovere! :klap: Nu er jeg på hjemmebane :slem: Venner - Desperate Housewives - Amys ret - Lie to me - Livvagterne - The good Wife Hvilke har jeg glemt? Nåja, jeg ser også Venner af og til. Jeg opgav Desperate Housewives da jeg kom til sæson 17 eller noget Synes det er lidt langt ude efterhånden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Ja, bare endnu sjovere! :klap: Nåja, jeg ser også Venner af og til. Jeg opgav Desperate Housewives da jeg kom til sæson 17 eller noget Synes det er lidt langt ude efterhånden Ja, og så døde Julie sidst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Ja, og så døde Julie sidst! Aha? Jeg ser det slet ikke mere. Julie, er det ikke hende datteren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Aha? Jeg ser det slet ikke mere. Julie, er det ikke hende datteren? Jo! Og hun var bare ude med skraldet! Det var vildt uhyggeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jo! Og hun var bare ude med skraldet! Det var vildt uhyggeligt! Er hun død!? Nå, ligemeget hun var alligevel nedern :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Er der ingen der ser The Big Bang Theory eller How I Met Your Mother? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jo! Og hun var bare ude med skraldet! Det var vildt uhyggeligt! Er der ingen der ser The Big Bang Theory eller How I Met Your Mother? Mine brødre ser The Big Bang Theory hele tiden, hvis det hjælper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Har ikke alle de kanaler men ser da nogle gange (mens jeg er på H-F) når min lille søs ser iCarly kikker jeg da lidt op fra skærmen (plat humor:genert:) Men følger med i det meste på dr1:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Er der ingen der ser The Big Bang Theory eller How I Met Your Mother? The Big Bang Theory!!! :hjerte: Så det hver gang da jeg havde 6'eren! Nu kan jeg ikke se det mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Er hun død!? Nå, ligemeget hun var alligevel nedern :blink: Ja, der kom en og kvælte hende! Men du har ret i at hun ikke var den værste der kunne dø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kooiker_Arki Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Fandt lige ud af at vi er nogle stykker her inde som er, ikke så gamle Skal vi mødes lidt i denne tråd og udveksle "ungeerfaringer"? :slem: Elsker den idé :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Har ikke alle de kanaler men ser da nogle gange (mens jeg er på H-F) når min lille søs ser iCarly kikker jeg da lidt op fra skærmen (plat humor:genert:) Men følger med i det meste på dr1:lol: iCarly er da bare noget af det bedste!! :klap: Og Ramasjang Live! Busted! Jeg elsker børneTV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jo! Vis man kan kalde Twilight for en serie så er jeg den stærste fan!!:hjerte: Hvem kan stå for ham her!?:hjerte: Surprice Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 The Big Bang Theory!!! :hjerte: Så det hver gang da jeg havde 6'eren! Nu kan jeg ikke se det mere :hjerte::hjerte::hjerte::-D:-D Stakkels dig at du ikke kan se det mere :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jo! Vis man kan kalde Twilight for en serie så er jeg den stærste fan!!:hjerte: Hvem kan stå for ham her!?:hjerte: Surprice Jeg kan godt Men jeg er vidst også røget ind i en lidt anti-twilight periode. Ikke at jeg nogensinde har været andre steder, hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jo! Vis man kan kalde Twilight for en serie så er jeg den stærste fan!!:hjerte: Hvem kan stå for ham her!?:hjerte: Surprice :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Han er så herlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Nå tøser, jeg smutter i seng nu Ses i morgen eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Nå tøser, jeg smutter i seng nu Ses i morgen eller noget Skulle lige til at sige det samme Godnat, sov godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kooiker_Arki Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 iCarly er da bare noget af det bedste!! :klap: Og Ramasjang Live! Busted! Jeg elsker børneTV Jeg er altså også med på "sort humor og busted TV vognen" Kan sidde og se det i time vis... :banan: - ej okay liille overdrivelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Han er så herlig Mit avatar!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 iCarly er da bare noget af det bedste!! :klap: Og Ramasjang Live! Busted! Jeg elsker børneTV Hehe Jeg HADER det der live tv de er ikke så gode værter synes jeg:oops: Men resten :banan: Børne tv hitter næst efter H-F:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts