Gæst Kooiker_Arki Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Mit avatar!:hjerte: Undskyld jeg er lidt spadser til det her men kan ikke helt se om er Robert Pattinson eller en eller anden jeg sikkert aldrig har hørt om ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Godmorgen de damer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Undskyld jeg er lidt spadser til det her men kan ikke helt se om er Robert Pattinson eller en eller anden jeg sikkert aldrig har hørt om ... *Biiiiiiiib* :shock: :shock: Det er jo min Robert! :hjerte: måske lidt din? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Godmorgen de damer :blink: Morgen:genert: (stod sent op:??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Mine brødre ser The Big Bang Theory hele tiden, hvis det hjælper Tak forresten, det hjalp lidt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Morgen:genert: (stod sent op:??? Haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Yay nu får jeg tøjpenge igen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg er også med nu! :banan: Yay nu får jeg tøjpenge igen :banan: Hvor tit får du da lige tøj penge? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg er også med nu! :banan: Hvor tit får du da lige tøj penge? :blink: Hver måned Men jeg skal også betale alt selv. Altså bus-kort, tøj, hundeting, lørdagsslik osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Er der egentlig nogen af jer der skal med på dch ungdomslejr? I kan læse om den her: Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH inde under "ungdom" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Er der egentlig nogen af jer der skal med på dch ungdomslejr? I kan læse om den her: Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH inde under "ungdom" Det lyder viiildt hyggeligt! Men jeg kan ikke, jeg skal på ferie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Det lyder viiildt hyggeligt! Men jeg kan ikke, jeg skal på ferie Øv. Det er der ikke noget at gøre ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Er der egentlig nogen af jer der skal med på dch ungdomslejr? I kan læse om den her: Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH inde under "ungdom" Jeg overvejer at komme næste år eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hver måned Men jeg skal også betale alt selv. Altså bus-kort, tøj, hundeting, lørdagsslik osv Ej hvor nedern! Jeg skal bare betale alle hundeting og noget tøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg overvejer at komme næste år eller noget :klap: Jeg vil vildt gerne møde til den tid basse-Darwin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Er der egentlig nogen af jer der skal med på dch ungdomslejr? I kan læse om den her: Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH inde under "ungdom" Har overvejet det, men skal på DKK kreds3 Hundeferie i en uge Og får nok ikke lov til at komme på to hundeferier :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 :klap: Jeg vil vildt gerne møde til den tid basse-Darwin! Ikke lige så meget som jeg vil møde Sherlock - den smukkeste hund i Danmark :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Har overvejet det, men skal på DKK kreds3 Hundeferie i en uge Og får nok ikke lov til at komme på to hundeferier :blink: Ej øv altså Ikke lige så meget som jeg vil møde Sherlock - den smukkeste hund i Danmark :hjerte: Tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Ej hvor nedern! Jeg skal bare betale alle hundeting og noget tøj Hehe, men på den anden side er det dejligt ikke at få købt tøj osv. af sine forældre De har en ret dårlig smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hovsa, angående tøj, er der så nogle af jer der ved hvor man kan købe røde stramme bukser (de må også gerne være rød/sort, bare der er rød på)? :hmm: Synes ikke jeg kan finde nogle, og jeg vil helst ikke købe dem online da jeg gerne vil prøve dem før jeg køber dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hovsa, angående tøj, er der så nogle af jer der ved hvor man kan købe røde stramme bukser (de må også gerne være rød/sort, bare der er rød på)? :hmm: Synes ikke jeg kan finde nogle, og jeg vil helst ikke købe dem online da jeg gerne vil prøve dem før jeg køber dem H&M måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Ej øv altså Tak :kys: Det lyder ellers godt! Måske næste år Og så ligger det jo på min ø :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hovsa, angående tøj, er der så nogle af jer der ved hvor man kan købe røde stramme bukser (de må også gerne være rød/sort, bare der er rød på)? :hmm: Synes ikke jeg kan finde nogle, og jeg vil helst ikke købe dem online da jeg gerne vil prøve dem før jeg køber dem Hvad med Sparkz eller Deres? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Det lyder ellers godt! Måske næste år Og så ligger det jo på min ø :slem: Det er jo det :5up: Ih, det kunne være hyggeligt hvis både mig, dig og Chaddin kom :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Det er jo det :5up:Ih, det kunne være hyggeligt hvis både mig, dig og Chaddin kom :klap: Jaah!! :banan: Det kunne være sjovt!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts