Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Det er hvertfald langt fra Slagelse :blink: Når okay Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Ja eller måske har hun ikke internet eller noget Håber hun kommer herind igen, synes egenltig hun var meget venlig Ja, det må vi håbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Har i Skype eller Facebook? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Har i Skype eller Facebook? Jeg har facebook og msn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg har facebook og msn Wee! Jeg skulle være rimelig nem at finde på facebook Kan så hjælpe med t jeg hedder sørensen til efternavn msn har jeg også :klap: Kan du få i en PB? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Wee! Jeg skulle være rimelig nem at finde på facebook Kan så hjælpe med t jeg hedder sørensen til efternavn msn har jeg også :klap: Kan du få i en PB? bare send din msn med en pb, ja Chaddin, du må også gerne sende, hvis du har lyst (og har sådan én) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg har også facebook & msn, er jo med i den helt nye trend :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg har også facebook & msn, er jo med i den helt nye trend :banan: Ja, du finder bare mig på facebook Og hvis det er kan du sende en pb med msn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Super :5up: Ser om jeg kan finde dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg har også facebook & msn, er jo med i den helt nye trend :banan: Du må også godt sende mig msn, hvis du vil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Super :5up:Ser om jeg kan finde dig Du fandt mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Du fandt mig YEEEE HAAAAAA :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Kom så piger - vi skal have gang i lidt snak igen McD eller Sunset? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 McD mmmmmh, især Happy meal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Kom så piger - vi skal have gang i lidt snak igen McD eller Sunset? æh, øh, æh... Hvis nu man ikke rigtig spiser fastfood? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 McD mmmmmh, især Happy meal Jiiiw! :blink: Sunset styrer!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 æh, øh, æh... Hvis nu man ikke rigtig spiser fastfood? :shock: Hvad spiser du så, når du er ude? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 :shock: Hvad spiser du så, når du er ude? Nu bor jeg jo lidt ude på landet, så er ikke så tit inde i byen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nu bor jeg jo lidt ude på landet, så er ikke så tit inde i byen Såå kom igang! Ta' den næste bus, og få dig noget McD :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nu bor jeg jo lidt ude på landet, så er ikke så tit inde i byen Jeg bor også på landet, men derfor skal der jo shoppes engang i mellem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Såå kom igang!Ta' den næste bus, og få dig noget McD :5up: Noooooo! Hun skal have SUNSET, det er bare GODT ! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Noooooo! Hun skal have SUNSET, det er bare GODT ! :slem: No no no no. McD er beeeedst, NÅ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Såå kom igang!Ta' den næste bus, og få dig noget McD :5up: McD ligger ikke inde ved gågaden, så det bliver det ikke :slem: Jeg bor også på landet, men derfor skal der jo shoppes engang i mellem :blink: Word! Noooooo! Hun skal have SUNSET, det er bare GODT ! :slem: HVIS det skulle være, ville jeg nok vælge sunset. Men hvis jeg tager ind til byen er det for det meste efter skole, og der har jo jo spist Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 McD ligger ikke inde ved gågaden, så det bliver det ikke :slem: Word! HVIS det skulle være, ville jeg nok vælge sunset. Men hvis jeg tager ind til byen er det for det meste efter skole, og der har jo jo spist IIIIIIIH altså! ...Så er der da også bare mere McD til miiiiiiiiig! :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 IIIIIIIH altså!...Så er der da også bare mere McD til miiiiiiiiig! :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts