Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Coca Cola eller Pepsi? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 McD ligger ikke inde ved gågaden, så det bliver det ikke :slem: Word! HVIS det skulle være, ville jeg nok vælge sunset. Men hvis jeg tager ind til byen er det for det meste efter skole, og der har jo jo spist What? Yeehaa! :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Coca Cola eller Pepsi? Pepsi! Især fordi David Bowie har været med i en pepsi-reklame! :klap: http://www.youtube.com/watch?v=xEXTvMu18qg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola!! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Coca Cola!! :slem: Wuuuuhuuuu, cola er beeedst, jaaaah :banan: Men i aften må jeg nøjes med pepsi. Vi har ikke mere Coco Cola :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Wuuuuhuuuu, cola er beeedst, jaaaah :banan: Men i aften må jeg nøjes med pepsi. Vi har ikke mere Coco Cola :megaked: EJ! Det er bare løgn! Så skal du drikke Pepsi, jiiw! :ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 EJ! Det er bare løgn! Så skal du drikke Pepsi, jiiw! :ae::ae: Ja, jeg overlever sleeet ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Ja, jeg overlever sleeet ikke Kan jeg godt forstå!!:ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Har desværre ikke facebook Men hvis i vil må i gerne få min msn Bare sig til så sender jeg en pb :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Har desværre ikke facebook Men hvis i vil må i gerne få min msn Bare sig til så sender jeg en pb :blink: :scared::scared::shock: Jeg vil gerne have din msn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Coca Cola eller Pepsi? Mountain Dew for the win :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Mountain Dew for the win :banan: Hvad er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hvad er det? Skulle jeg lige til at spørge om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hvad er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Det fåes ikke så mange steder i DK så det er nok derfor i ikke kender det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Det fåes ikke så mange steder i DK så det er nok derfor i ikke kender det :blink: Har aldrig set det før :hmm: Minder det om 7'up? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Har aldrig set det før :hmm:Minder det om 7'up? Lidt Bortset fra at det har en meget bedre og kraftigere smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Lidt Bortset fra at det har en meget bedre og kraftigere smag Seeejt. Det må jeg smage :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Lidt Bortset fra at det har en meget bedre og kraftigere smag Det lyder godt!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nogen der spiller sims 3? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nogen der spiller sims 3? :blink: Lidt. Synes det er lidt kedeligt i forhold til sims 2. Der er aaalt for mange fejl i 3'eren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nogen der spiller sims 3? :blink: Nope! Men har spillet meget Sims 2 :blink: Spiller bare ikke mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nogen der spiller sims 3? :blink: Jeg spillede sims 2, men er ikke så frygtelig glad for sims 3.. nok mest fordi jeg ikke kan finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Nope! Men har spillet meget Sims 2 :blink: Spiller bare ikke mere samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg synes det er mega godt, og god grafik :5up: Synes bare at simmerne skal sove i en evighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts