Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Jeg synes det er mega godt, og god grafik :5up:Synes bare at simmerne skal sove i en evighed. én ting må jeg give det: Det er fedt at man kan lave striber i håret osv :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 én ting må jeg give det: Det er fedt at man kan lave striber i håret osv :klap: Nåja, skab-en-simmer-funktionen er så god! Og alle de personlighedstræk man kan give dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 én ting må jeg give det: Det er fedt at man kan lave striber i håret osv :klap: Jah! det er mega sejt!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Godnat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Godnat Godnat og sov godt :sove: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 én ting må jeg give det: Det er fedt at man kan lave striber i håret osv :klap: Haha, ja det er fedt :5up: Lige da det udkom købte jeg Sims 3, men jeg synes det var mega dårligt der, og man kunne ikke så meget nyt. Så solgte jeg det. Her for en måned siden, fortrød jeg og købte det igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Godnat Godnat Sov godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Haha, ja det er fedt :5up:Lige da det udkom købte jeg Sims 3, men jeg synes det var mega dårligt der, og man kunne ikke så meget nyt. Så solgte jeg det. Her for en måned siden, fortrød jeg og købte det igen HaHa hvor godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Spændende lille tråd alligevel :blink: Jeg spiller også sims 3 :banan: Det er helt vildt godt synes jeg. Især hvis man har udvidelsespakken :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Haha, ja det er fedt :5up:Lige da det udkom købte jeg Sims 3, men jeg synes det var mega dårligt der, og man kunne ikke så meget nyt. Så solgte jeg det. Her for en måned siden, fortrød jeg og købte det igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Spændende lille tråd alligevel :blink: Jeg spiller også sims 3 :banan: Det er helt vildt godt synes jeg. Især hvis man har udvidelsespakken :5up: Hm, den har jeg ikke. Men jeg er træt af at det dér automatiske historieforløb ikke kan slås fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Spændende lille tråd alligevel :blink: Jeg spiller også sims 3 :banan: Det er helt vildt godt synes jeg. Især hvis man har udvidelsespakken :5up: Ja, synes det er sejt at de kan tage ud at rejse og løse opgaver :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hm, den har jeg ikke. Men jeg er træt af at det dér automatiske historieforløb ikke kan slås fra Hmm.. Det mener jeg da ellers man kan slå fra :hmm: Men jeg har aldrig prøvet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hmm.. Det mener jeg da ellers man kan slå fra :hmm: Men jeg har aldrig prøvet :blink: Der er en knap til at slå det fra, men den knap virker ikke. De har ikke lavet en patch endnu, så jeg gider ikke spille det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Der er en knap til at slå det fra, men den knap virker ikke. De har ikke lavet en patch endnu, så jeg gider ikke spille det I den her tråd står der ellers, at de har udgivet en patch: Min familie er forsvundet! - Sims.dk Forum Jeg jublede den første gang de lavede en update, for jeg var en af dem der havde problemer med spolefunktionen. Hastighed 3-4 gik ligeså langsomt som hastighed 1, så det var nogle meeeeeget lange nætter Nu har jeg ingen problemer længere :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 I den her tråd står der ellers, at de har udgivet en patch: Min familie er forsvundet! - Sims.dk Forum Jeg jublede den første gang de lavede en update, for jeg var en af dem der havde problemer med spolefunktionen. Hastighed 3-4 gik ligeså langsomt som hastighed 1, så det var nogle meeeeeget lange nætter Nu har jeg ingen problemer længere :banan: Uh! Det er noget nyt! Jeg har tidligere siddet med det der Pescado's hack. Brugte en hel dag på at få det installeret og det virkede! Men efter lidt tid sagde den at det var udløbet og at jeg skulle hente det igen. Og det gad jeg altså ikke. Men tak for at gøre mig opmærksom på det! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Uh! Det er noget nyt! Jeg har tidligere siddet med det der Pescado's hack. Brugte en hel dag på at få det installeret og det virkede! Men efter lidt tid sagde den at det var udløbet og at jeg skulle hente det igen. Og det gad jeg altså ikke. Men tak for at gøre mig opmærksom på det! :banan: Og nu kan jeg se at den eftersigende skulle være udgivet for længe siden, den patch Nu er jeg forvirret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hm, den har jeg ikke. Men jeg er træt af at det dér automatiske historieforløb ikke kan slås fra Skal man ikke bare trykke på mellemrumstasten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Skal man ikke bare trykke på mellemrumstasten? Hvad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hvad? Du mener det der forfilms-crab ikk? Der kan man hvertfald bare trykke på mellemrumstasten, så springer den det over? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Du mener det der forfilms-crab ikk? Der kan man hvertfald bare trykke på mellemrumstasten, så springer den det over? nej nej, det er ikke det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 nej nej, det er ikke det :stupid: Hvad er det så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 :stupid: Hvad er det så? Det der med at simmerne lever sit eget liv, også hvis man spiller på en anden familie i samme by Adele - Ja, det ser ud som om den er udkommet for ret længe siden... Men vi kan da håbe den virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Det der med at simmerne lever sit eget liv, også hvis man spiller på en anden familie i samme by Adele - Ja, det ser ud som om den er udkommet for ret længe siden... Men vi kan da håbe den virker Kan de det!? Det er da vildt sejt! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Kan de det!? Det er da vildt sejt! :blink: Ja det er noget nyt i 3'eren Men også lidt dumt, hvis man nu flytter sin ungsimmer ud og spiller lidt på den. Hvis man så lige vil vende tilbage til forældrene, så kan man risikere de er døde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts