Gæst Chaddin Besvaret April 5, 2010 Rapporter Share Besvaret April 5, 2010 Jo Chaddin har heller ikke facen Det er der da ikke noget i vejen med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 5, 2010 Rapporter Share Besvaret April 5, 2010 Nu er det lææææænge siden jeg har været herinde! hele 2 dage!. Nårr lidt besvarelser:lol:: Jo jahh! Min yndlings butik (bor tæt på den OG det er en net butik:-D) Lusk lidt rundt i de forskellige links den er ret "dyb" den hjemmeside.. Fatima Har det hele også Msn:mrgreen: (hvad har man ellers en bærbar med webcam til?) Klart begge! (Men mest til Zero) Jah...fik det og spillede det men det døde ud..vil hellere spille spil på faceboook Jah den er rigtig sød:hjerte: Var inde og se den i Imperial:cool: 3D self:mrgreen: Hva sidder i og laver? Jeg laver bare lidt Cupcake med frosting:engel:. TAK :kys: Sidder og kan ikke sove selvom der er skoledag i morgen Det er bare en af de aftener hvor jeg overhovedet ikke er træt :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Breton-Jet: :ae: Og du skal selvfølgelig også komme! Og alle de andre, jeg ikke fik nævnt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Nøj nu sidder man så her og spiser nogle chokolade kugler med nødder i, man fik af sin mor ..og så gemte der sig kræftedme (undskyld sproget ) en ond chokolade kugle med et eller andet rom agtigt meget stærk av-på-tungen halløj ..nu har jeg kvalme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Nej nu må det da stoppe Nu fik jeg fat i en med skumgummi i De ligner jo hinanden på en prik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 :ae: Du har det sgu ikke helt nemt, Chaddin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 :ae: Du har det sgu ikke helt nemt, Chaddin Nej vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Jubiiiiiiiii! Jeg skal til hvalpetræning med Egon, for første gang i aften :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Jubiiiiiiiii!Jeg skal til hvalpetræning med Egon, for første gang i aften :banan::banan: Ej hvor spændende! Hvor gammel er han efterhånden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 4 måneder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 4 måneder :blink: Nårh. Opfører han sig ordentligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Nårh. Opfører han sig ordentligt? Jaahee, sådan nogenlunde Der er bare gang i ham hele tiden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Jaahee, sådan nogenlunde Der er bare gang i ham hele tiden! Nårh! Sådan skal det jo også være Ih, jeg skal starte til agility i morgen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Nårh! Sådan skal det jo også være Ih, jeg skal starte til agility i morgen! Hvor spændene! Vil også at starte til det engang med Egon Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Vi er næsten lige kommet hjem fra hvalpetræning. :banan: Nøøøj, hvor var det sjovt at se så mange forskellige hvalpe. Men Egon var ikke så god til at sidde stille, når de andre hvalpe fik opmærksomhed Vi lærte faktisk end masse, og noget mega godt vejr til det også, så det var jo super :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Nu er det lææææænge siden jeg har været herinde! hele 2 dage!. Nårr lidt besvarelser:lol:: Jo jahh! Min yndlings butik (bor tæt på den OG det er en net butik:-D) Lusk lidt rundt i de forskellige links den er ret "dyb" den hjemmeside.. Fatima Har det hele også Msn:mrgreen: (hvad har man ellers en bærbar med webcam til?) Klart begge! (Men mest til Zero) Jah...fik det og spillede det men det døde ud..vil hellere spille spil på faceboook Jah den er rigtig sød:hjerte: Var inde og se den i Imperial:cool: 3D self:mrgreen: Hva sidder i og laver? Jeg laver bare lidt Cupcake med frosting:engel:. Vi vil også have dig med :blink: Du må gerne ansøge mig på facen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Nøj nu sidder man så her og spiser nogle chokolade kugler med nødder i, man fik af sin mor ..og så gemte der sig kræftedme (undskyld sproget ) en ond chokolade kugle med et eller andet rom agtigt meget stærk av-på-tungen halløj ..nu har jeg kvalme :ae: Det var da ulækkert! Keder det ALT for godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Nårh! Sådan skal det jo også være Ih, jeg skal starte til agility i morgen! Agility! Det er bare det bedste! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Vi er næsten lige kommet hjem fra hvalpetræning. :banan:Nøøøj, hvor var det sjovt at se så mange forskellige hvalpe. Men Egon var ikke så god til at sidde stille, når de andre hvalpe fik opmærksomhed Vi lærte faktisk end masse, og noget mega godt vejr til det også, så det var jo super :5up: Hvor fiint Hvalpetræning er bare det bedste! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Jeg havde den bedste fysik/kemi time ever! Vi sad og drak te hele timen Og det var endda Earl Grey :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Agility! Det er bare det bedste! :klap: :klap: Jeg havde den bedste fysik/kemi time ever! Vi sad og drak te hele timen Og det var endda Earl Grey :mums: Ej hvor hyggeligt! Det lyder lidt som min klasse. Vi har en lille tebar i hjørnet Egen el-kedel, tekande, tefiltre og lidt forskellig te. Nu er min klasse så også ret unormal, på den dér helt vild hyggelige måde. De andre klasser spiller seje i frikvartererne. Vi spiller Ludo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 :klap: Ej hvor hyggeligt! Det lyder lidt som min klasse. Vi har en lille tebar i hjørnet Egen el-kedel, tekande, tefiltre og lidt forskellig te. Nu er min klasse så også ret unormal, på den dér helt vild hyggelige måde. De andre klasser spiller seje i frikvartererne. Vi spiller Ludo :klap: Hvor godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 :klap: Ej hvor hyggeligt! Det lyder lidt som min klasse. Vi har en lille tebar i hjørnet Egen el-kedel, tekande, tefiltre og lidt forskellig te. Nu er min klasse så også ret unormal, på den dér helt vild hyggelige måde. De andre klasser spiller seje i frikvartererne. Vi spiller Ludo Haha hygge Vi havde også en periode hvor vi spillede kort, men drengene er sq begyndt at blive "lidt for gamle til sådan noget fjolleri" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Haha hygge Vi havde også en periode hvor vi spillede kort, men drengene er sq begyndt at blive "lidt for gamle til sådan noget fjolleri" Hvor ærgeligt Min klasse er meget... "Barlig" hvis det er det man vil kalde det Jeg synes jo i virkeligheden at det er os, og ikke de andre, der er de modne. Ja, nemlig, æv bæv sure tæer i saftevand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Hvor ærgeligt Min klasse er meget... "Barlig" hvis det er det man vil kalde det Jeg synes jo i virkeligheden at det er os, og ikke de andre, der er de modne. Ja, nemlig, æv bæv sure tæer i saftevand Tjah når man ser på små 5 klasse piger der løber rundt i høje hæle og drenge på 12 der ryger, så føler man sig sq lidt mere moden haha Pigerne fra min klasse er praktisk talt de eneste der er "anderledes" end flokken.. Om det så er os der er umodne eller modne vil jeg så ikke bedømme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts