Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Lise: Lokke, lokke :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Lise: Lokke, lokke :slem: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!! MÅ - IKKE - KIGGE ! MÅ IKKE KIGGE! MÅ KIGGE! Nøøj, hvor er den søøød!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!! MÅ - IKKE - KIGGE ! MÅ IKKE KIGGE! MÅ KIGGE! Nøøj, hvor er den søøød!!! Ej undskyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Ej undskyld Hihi Du ER tilgivet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Hihi Du ER tilgivet Årh takker :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Årh takker :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Åh er der bare ingen grænse for hvor mange gode sange Muse kan lave? Min playlist bliver jo uendelig lang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Åh er der bare ingen grænse for hvor mange gode sange Muse kan lave? Min playlist bliver jo uendelig lang Haha! Jeg kan godt lide Lady GaGa og lige pt også Ke$ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Haha! Jeg kan godt lide Lady GaGa og lige pt også Ke$ha Kender kun den ene af dem Men hende Gaga'en har da lavet nogle ret store hits har hun ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Kender kun den ene af dem Men hende Gaga'en har da lavet nogle ret store hits har hun ikke? Jooo, det har hun dem har har Ke$ha lavet, og de er gude gode! [media] [/media] [media]http://www.youtube.com/watch?v=mYqTQrSW0vY&feature=related[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Vi vil også have dig med :blink: Du må gerne ansøge mig på facen :slem: Og du hedder sørensen ik? Go-go B! :banan: Jeg gik i B, nu går jeg ikke i noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Og du hedder sørensen ik? Jeg gik i B, nu går jeg ikke i noget Hvad går du så og laver? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Og du hedder sørensen ik? Jeg gik i B, nu går jeg ikke i noget Jo, Lise Lyholm Sørensen Hvad går du så i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Wuhuu, jeg går også i B :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Wuhuu, jeg går også i B :banan::banan: Ej hvor det sejt! :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Bruger i chatten her på HF? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Bruger i chatten her på HF? :blink: Af og til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Bruger i chatten her på HF? :blink: Ja, men synes det er sjældent der er nogen på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Ja, men synes det er sjældent der er nogen på :blink: Samme her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Jeg fandt den først for en uge side Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Jeg fandt den først for en uge side Hiihi :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Århh sikke noget skønt vejr! Sidder ude på altanen med Egon, som fjoller rundt :blink: Her igår aftes bestilte min far en billig rejse til kreta, til om 2 uger. Kan slet ikke vente :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Århh sikke noget skønt vejr! Sidder ude på altanen med Egon, som fjoller rundt :blink:Her igår aftes bestilte min far en billig rejse til kreta, til om 2 uger. Kan slet ikke vente :banan::banan: :banan::banan::banan::banan::banan::banan: Ej hvor Dejligt! :banan::banan::banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Århh sikke noget skønt vejr! Sidder ude på altanen med Egon, som fjoller rundt :blink:Her igår aftes bestilte min far en billig rejse til kreta, til om 2 uger. Kan slet ikke vente :banan::banan: Niiiice :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Hvad går du så og laver? Går i skole? Der er "kun" et spor, altså 1 af hver klasse:blink: Bruger i chatten her på HF? :blink: Ja, men synes tit at der ikke er nogle der inde:???: --- Er der nogle her der rider? og er der nogle der bor i danmark....ups nej jeg mente Sjælland?... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts