Adele Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Går i skole? Der er "kun" et spor, altså 1 af hver klasse:blink: Ja, men synes tit at der ikke er nogle der inde:???: --- Er der nogle her der rider? og er der nogle der bor i danmark....ups nej jeg mente Sjælland?... Nå. Jeg bor i kolde Jylland! Og jeg rider ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 Går i skole? Der er "kun" et spor, altså 1 af hver klasse:blink: Ja, men synes tit at der ikke er nogle der inde:???: --- Er der nogle her der rider? og er der nogle der bor i danmark....ups nej jeg mente Sjælland?... Mig mig miiiiiig! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Yay, nu har jeg lært Llama sangen udenad! :banan: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 Yay, nu har jeg lært Llama sangen udenad! :banan:[media] [/media] Forædelig sang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 Yay, nu har jeg lært Llama sangen udenad! :banan:[media] [/media] Årh hvad, du er da lidt for hardcore :banan: Llamasong er en klassiker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 Forædelig sang! Ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 Årh hvad, du er da lidt for hardcore :banan: Llamasong er en klassiker! haha ja en irriterende men over fed sang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Er der nogle af jer der har set Remember Me? Og er den god? (Og jeg mener filmen generelt, ikke hovedpersonen :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Er der nogle af jer der har set Remember Me? Og er den god? (Og jeg mener filmen generelt, ikke hovedpersonen :blink:) Ikke engang navnet siger mig noget, overhovedet. Er det en ny film, eller hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Ikke engang navnet siger mig noget, overhovedet. Er det en ny film, eller hvordan? Ja, den er ny Remember Me (2010) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Ja, den er ny Remember Me (2010) Ah. Aha. Aha. Jeg er stadig helt blank Nå, pyt. Jeg så en super god fransk film i går, den hedder Science of Sleep og er bare: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Ah. Aha. Aha. Jeg er stadig helt blank Nå, pyt. Jeg så en super god fransk film i går, den hedder Science of Sleep og er bare: :hjerte: Den skal da ses så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Er 20 år tilladt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Er 20 år tilladt Tjah det synes jeg da :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Tjah det synes jeg da :blink: Jubii . Bliver desværre ikke yngre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Jubii . Bliver desværre ikke yngre Nej det problem er der vist mange der har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Nej det problem er der vist mange der har Haha ja tror næsten hele verdens befolkning har det problem :hmm:. Ihh ved ikk hvor mange gange jeg har skrevet det til dig men din vapse er såååå sød! - ihhh sådan en vil jeg også ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Haha ja tror næsten hele verdens befolkning har det problem :hmm:.Ihh ved ikk hvor mange gange jeg har skrevet det til dig men din vapse er såååå sød! - ihhh sådan en vil jeg også ha Årh mange tak! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Denne tråd lyder som en rigtig god idé :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Denne tråd lyder som en rigtig god idé :klap: Ja den er super :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Bruger i chatten her på HF? :blink: Jeg vidste slet ikke der var en chat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Ved ikke om i har skrevet det tidligere: Men hvad med at vi skal præsentere os selv og vores bedsteven . (Lidt svært for mig da den endnu ikke er født - men han kommer snart gør han så) Men jeg hedder Daniella og er tyve år og bor i Måløv sammen med min kæreste som jeg snart har været sammen med i to år . Vi bor i en lejlighed i stueetage med terasse og udgang til græsplæne (og sø 4 meter fra terassen - det skal nok blive sjovt) Jeg arbejder til dagligt på Statoil i Virum som sælger. og er igang med en brevuddannelse som indretningsarkitekt - Min drøm er at blive selvstændig og få min egen lille forretning med alle mulige nips og hygge til hjemmet. Jeg er uddannet teknisk designer og ja. Jeg skal ha en Samojedhvalp her i midten af August ca. en lille han hund . Vi har allerede planlagt navn som er Deluxe ! Jeg er gået lidt amok med at shoppe alt muligt mærkeligt ind til ham såsom diverse legetøj, hvalpegård, børster osv . Ehm vi har valgt en samojed da vi gerne vil have en hund vi kan bruge til motion og gode lange gåture - jeg har også en ide om at hygge lidt sammen med ham på agilitybanen nogle gange. - og self skal vi også starte hvalpetræning til at starte med . Ehm tror ikke der er mere :klap: JERES TUR Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Hvor er chatten henne :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Nyhed: Log på chatten - klik her Flot Daniella, åbn øjnene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Ved ikke om i har skrevet det tidligere:Men hvad med at vi skal præsentere os selv og vores bedsteven . (Lidt svært for mig da den endnu ikke er født - men han kommer snart gør han så) Men jeg hedder Daniella og er tyve år og bor i Måløv sammen med min kæreste som jeg snart har været sammen med i to år . Vi bor i en lejlighed i stueetage med terasse og udgang til græsplæne (og sø 4 meter fra terassen - det skal nok blive sjovt) Jeg arbejder til dagligt på Statoil i Virum som sælger. og er igang med en brevuddannelse som indretningsarkitekt - Min drøm er at blive selvstændig og få min egen lille forretning med alle mulige nips og hygge til hjemmet. Jeg er uddannet teknisk designer og ja. Jeg skal ha en Samojedhvalp her i midten af August ca. en lille han hund . Vi har allerede planlagt navn som er Deluxe ! Jeg er gået lidt amok med at shoppe alt muligt mærkeligt ind til ham såsom diverse legetøj, hvalpegård, børster osv . Ehm vi har valgt en samojed da vi gerne vil have en hund vi kan bruge til motion og gode lange gåture - jeg har også en ide om at hygge lidt sammen med ham på agilitybanen nogle gange. - og self skal vi også starte hvalpetræning til at starte med . Ehm tror ikke der er mere :klap: JERES TUR Jamen hej med dig :blink: Jeg er 14 år hedder Kathrin og er hunde- og computernørd Ehm.. går i folkeskole Bor i ramløse.. Tjah der er ikke så meget mere at sige der Darwin er min lille Eurasier basse som er født den 26 januar og han er bare den dejligste fims i verden Og så hader jeg tudefilm (det siger jeg kun fordi jeg lige har set Remember Me og der fik jeg en ordentlig tudetur i slutningen ) Det var det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts