LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 ... de er lidt sarte de der Dch'er :slem: Ja Men håber ikke at det vil blive et problem for os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 :slem: .. ej, hvorfor har jeg først set den her tråd nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Ja Men håber ikke at det vil blive et problem for os Det kan også være det er hvis hundene ikke kan lide hinanden de tænker?:hmm: Tror ikke Tilde bliver et problem.. hun skal bare have halvdelen af min hovedepude:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det kan også være det er hvis hundene ikke kan lide hinanden de tænker?:hmm: Tror ikke Tilde bliver et problem.. hun skal bare have halvdelen af min hovedepude:lun: Det kan også være :hmm: Men så tror jeg at det i det hele taget er et problem at bo så tæt på hinanden, og så unge håndtere hundene Det er nemlig noget af det jeg er mest betænkelig ved. Det ikke alle hunde Ronja kan lide, og hvis det er sådan en dum unge der er i den anden ende af snoren på den anden, tror jeg nemt det kunne gå galt Hvad gør man så resten af ugen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det kan også være :hmm: Men så tror jeg at det i det hele taget er et problem at bo så tæt på hinanden, og så unge håndtere hundene Det er nemlig noget af det jeg er mest betænkelig ved. Det ikke alle hunde Ronja kan lide, og hvis det er sådan en dum unge der er i den anden ende af snoren på den anden, tror jeg nemt det kunne gå galt Hvad gør man så resten af ugen Bliver sat i en anden gruppe? Jeg kan blive ret hysterisk hvis nogen hunde er for "grove" ved min bette skid hæhæh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Bliver sat i en anden gruppe? Jeg kan blive ret hysterisk hvis nogen hunde er for "grove" ved min bette skid hæhæh Men vi bor vel alle sammen på samme "teltplads", og laver fælles ting også Jeg bor heldigvis så tæt på at Ronja kan blive hentet hvis der sker noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Men vi bor vel alle sammen på samme "teltplads", og laver fælles ting også Jeg bor heldigvis så tæt på at Ronja kan blive hentet hvis der sker noget Jeg aner det ikke men med grupper har de vel en ide, om vi bor sammen i mindre grupper tænkte jeg? hvis der noget med tilde er jeg den første med toget hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Ok, nu deler jeg lige ud af min erfaring Man er delt op i grupper efter alder. Jeg tror der var et eller andet sted mellem 7-15 i en gruppe (Men jeg talte ikke). Lederne i min gruppe gjorde en del for, at det ikke skulle gå helt galt mellem hundene (Der var nemlig en del fjendtligheder, især blandt hannerne) Ih, hvis i kommer, kunne jeg også godt finde på det, måske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Ok, nu deler jeg lige ud af min erfaring Man er delt op i grupper efter alder. Jeg tror der var et eller andet sted mellem 7-15 i en gruppe (Men jeg talte ikke). Lederne i min gruppe gjorde en del for, at det ikke skulle gå helt galt mellem hundene (Der var nemlig en del fjendtligheder, især blandt hannerne) Ih, hvis i kommer, kunne jeg også godt finde på det, måske Hvor stor er aldersspredningen i en gruppe Jeg VIL i gruppe med jer jeg bliver 18 i sept. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvor stor er aldersspredningen i en gruppe Jeg VIL i gruppe med jer jeg bliver 18 i sept. Aner det ikke, men jeg tror at man kan ønske, måske? Hvor gammel er Lisen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Aner det ikke, men jeg tror at man kan ønske, måske? Hvor gammel er Lisen? :banan: i hope, i hoooope! Hvor gammel er du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 :banan: i hope, i hoooope! Hvor gammel er du? Et år yngre end dig, bliver 17 i september Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Et år yngre end dig, bliver 17 i september Det er Lise vidst også........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det er Lise vidst også........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det er ikke fair, så bliver jeg jo måske udelukket fra ungehf-dch lejren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det er ikke fair, så bliver jeg jo måske udelukket fra ungehf-dch lejren :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Aner det ikke, men jeg tror at man kan ønske, måske? Hvor gammel er Lisen? Jeg er 16 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det er ikke fair, så bliver jeg jo måske udelukket fra ungehf-dch lejren Det gør du ikk :ae: Vi protestere hvis vi ikke kommer i gruppe sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Adele Hvor stor var alders-spredningen i den gruppe du var i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Ja hvaa! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 ...føler mig set ikke gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 I'm in... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 ADELE! Hvor stor var alderssprædningen i din gruppe? Hvordan var der det hvor det var? Hvor meget kunne man være indendørs? Og hvorfor kan vi se på billeder at der var campingvogne de sidste par år? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 ADELE! Hvor stor var alderssprædningen i din gruppe? Hvordan var der det hvor det var? Hvor meget kunne man være indendørs? Og hvorfor kan vi se på billeder at der var campingvogne de sidste par år? Og i det der hus er der bad og toilet ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Og i det der hus er der bad og toilet ikke Jeg VIL have et toilet, og helst også et bad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts