Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Men dogcamp næste år er i overvejeren jeg har det i overvejeren i år også. men ved ikke helt hvor meget overskud jeg har til campingliv, efter en uge til roskilde.. sidste år, var jeg sådan set frisk nok.. men det kan der jo hurtigt blive ændret på men når det er sagt, skal jeg jo også til roskilde næste år jo :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 jeg har det i overvejeren i år også. men ved ikke helt hvor meget overskud jeg har til campingliv, efter en uge til roskilde.. sidste år, var jeg sådan set frisk nok.. men det kan der jo hurtigt blive ændret på men når det er sagt, skal jeg jo også til roskilde næste år jo :hmm: det er jo liiige det!... Håber at møde dig på dogcamp næste år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 det er jo liiige det!... Håber at møde dig på dogcamp næste år det kunne være hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 ADELE! Hvor stor var alderssprædningen i din gruppe? Hvordan var der det hvor det var? Hvor meget kunne man være indendørs? Og hvorfor kan vi se på billeder at der var campingvogne de sidste par år? LISE! Punkt 1! Æh.. Jeg tror de var 15 de fleste, med nogle på 16, måske. Punkt 2! Der er bad og toilet indendørs, og så er der et sted man kan købe slik og et sted hvor man kan lave forskellige kreative småting. Punkt 3! Hvilke billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 og du er totalt opdaget :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 LISE! Punkt 1! Æh.. Jeg tror de var 15 de fleste, med nogle på 16, måske. Punkt 2! Der er bad og toilet indendørs, og så er der et sted man kan købe slik og et sted hvor man kan lave forskellige kreative småting. Punkt 3! Hvilke billeder? Så har vi en chance for at komme i gruppe alle sammen :banan: Er der køkken indendørs? Vi skal jo drikke cappuccino Det billede tjikson lige har lagt ind og der var vist også campingvogne på nogle billeder en pige hade lagt ind på sin hjemmeside :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hurr Derp, der dér billede er da vist ældgammelt. Jeg har jo heller ikke spurgt om man må have campingvogn med, men jeg ved bare at der ikke var nogle unge der havde det, da jeg var afsted Oh, ja, det er mig, jeg sidder i virkeligheden og siger meget grimme ting til den hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Så har vi en chance for at komme i gruppe alle sammen :banan: Er der køkken indendørs? Vi skal jo drikke cappuccino Det billede tjikson lige har lagt ind og der var vist også campingvogne på nogle billeder en pige hade lagt ind på sin hjemmeside :hmm: Der er køkken, men nok ikke noget som vi har adgang til :hmm: De billeder der er med campingvogne kan jo sagtens være fra trænernes lejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Der er køkken, men nok ikke noget som vi har adgang til :hmm: De billeder der er med campingvogne kan jo sagtens være fra trænernes lejr Er der s stikontakter vi an bruge? så kan man jo altid tage en vandkoger med :slem: Må trænerne have campingvogne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Er der s stikontakter vi an bruge? så kan man jo altid tage en vandkoger med :slem: Må trænerne have campingvogne! Der er stikkontakter indenfor, på toiletterne Og ja, de fleste trænere/ledere sover vist i campingvogne (Og det har jeg skrevet én gang før i den her tråd ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Der er stikkontakter indenfor, på toiletterne Og ja, de fleste trænere/ledere sover vist i campingvogne (Og det har jeg skrevet én gang før i den her tråd ) :oops: Det er dårligt trænerne må, når vi ikke må Nogen der har en vandkoger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :oops:Det er dårligt trænerne må, når vi ikke må Nogen der har en vandkoger? Jeg har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg har :banan::banan::banan: Damen tager ikke sin telefon Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nu har jeg sendt en mail til hende i stedet for Tjikson! Hundene skal være alene mens vi spiser middagsmad og aftensmad :skraek: Helt alene i et telt! :skraek::skraek: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nu har jeg sendt en mail til hende i stedet for Tjikson! Hundene skal være alene mens vi spiser middagsmad og aftensmad :skraek: Helt alene i et telt! :skraek::skraek: så må vi håbe der ikke er for varmt i den periode... for der kan altså MEGET hurtigt blive frygtelig varmt i et telt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nu har jeg sendt en mail til hende i stedet for Tjikson! Hundene skal være alene mens vi spiser middagsmad og aftensmad :skraek: Helt alene i et telt! :skraek::skraek: så må vi håbe der ikke er for varmt i den periode... for der kan altså MEGET hurtigt blive frygtelig varmt i et telt. De er ikke alene inde i teltet, de er bundet udenfor, og der bliver holdt øje med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 De er ikke alene inde i teltet, de er bundet udenfor, og der bliver holdt øje med dem Så ser hun jeg forlader hende Helt alene, sammen med en million andre bundene hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 I det her blad er der en artikel om ungdomslejren 2010 DcH Bladet nr 4 - 2010 Efter den aldersopdeling der er i bladet, kommer Adele og mig til at være i samme gruppe, og tjikson alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 I det her blad er der en artikel om ungdomslejren 2010 DcH Bladet nr 4 - 2010 Efter den aldersopdeling der er i bladet, kommer Adele og mig til at være i samme gruppe, og tjikson alene De er ikke alene inde i teltet, de er bundet udenfor, og der bliver holdt øje med dem Det bliver min lille skygge sq ikk glad for, mildt sagt... overvejer pludselig dogcamp i år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det bliver min lille skygge sq ikk glad for, mildt sagt... overvejer pludselig dogcamp i år Har lidt samme tanke Ved at Ronja vil stå/sidde for enden af snoren, indtil jeg komme tilbage, og kigge efter mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Har lidt samme tanke Ved at Ronja vil stå/sidde for enden af snoren, indtil jeg komme tilbage, og kigge efter mig Netop Tilde vil nok stå og danse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Netop Tilde vil nok stå og danse Forstår bare ikke at hundene må komme med til morgenmad, men ikke de andre måltider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Forstår bare ikke at hundene må komme med til morgenmad, men ikke de andre måltider Det fatter jeg heller ikke.. eller spiser man ikk morgenmad.. eller hva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det fatter jeg heller ikke.. eller spiser man ikk morgenmad.. eller hva Jo, og der skal man hyle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jo, og der skal man hyle Hvad sagde du???! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts