LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvad sagde du???! Man skal hyle Det står i den der artikel i DcH-bladet, at de hylede hver morgen, og der var hundene med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Man skal hyle Det står i den der artikel i DcH-bladet, at de hylede hver morgen, og der var hundene med det lyder bizart.. hverken mig eller tilde hyler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 det lyder bizart.. hverken mig eller tilde hyler Synes også det lyder pænt mærkeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Synes også det lyder pænt mærkeligt! Hvor meget el bruger man i et telt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvor meget el bruger man i et telt? :hmm: el? Man bruger ikke noget Andet end som hvis du har køleskab osv derinde Hvorfor? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 el? Man bruger ikke noget Andet end som hvis du har køleskab osv derinde Hvorfor? :slem: Jeg regner på en dogcamp tur .... og jeg har både køleskab, fryser, føntørre i mine telte har du ikke det? ironi kan forekomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg regner på en dogcamp tur .... og jeg har både køleskab, fryser, føntørre i mine telte har du ikke det? ironi kan forekomme Det er folk der har de ting i deres telte :blink: Tro mig, har været på mange campingpladser hvor jeg har undret mig Men hvis nu jeg også tog på dogcamp Så har jeg jo en campingsvogn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det er folk der har de ting i deres telte :blink: Tro mig, har været på mange campingpladser hvor jeg har undret mig Men hvis nu jeg også tog på dogcamp Så har jeg jo en campingsvogn :klap: gad vide hvad det ville koste :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :klap: gad vide hvad det ville koste :hmm: En plads og el Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 En plads og el 45 + ? + at vi skal være der (74) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 45 + ? + at vi skal være der (74) Det må være 45+30+74=149 kr pr dag 149x4=596kr for alle fire dage, og så er det plud tilmeldingsprisen til selve DogCampen Og det er så pr person Må indrømme at jeg er lidt lun på de der hytter De er riemlig lækre de nye af dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det må være 45+30+74=149 kr pr dag 149x4=596kr for alle fire dage, og så er det plud tilmeldingsprisen til selve DogCampen Og det er så pr person Må indrømme at jeg er lidt lun på de der hytter De er riemlig lækre de nye af dem + mad.... Jeg har dumme tanker om tror du ikke de er taget? :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 + mad.... Jeg har dumme tanker om tror du ikke de er taget? :damn: Aner det ikke, men de er godt nok lækre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Aner det ikke, men de er godt nok lækre! Og ikke helt billige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Og ikke helt billige Men lækre Det skal jo så også deles i to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Men lækre Det skal jo så også deles i to Du kigger ikke på de øverste til 6mand vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Du kigger ikke på de øverste til 6mand vel? Kigger på de der Katte 4A og 5A Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Men lækre Det skal jo så også deles i to og hvis Adele kunne tænke sig at med, og gider være sammen med os og de bette.. så sover jeg gerne på sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 og hvis Adele kunne tænke sig at med, og gider være sammen med os og de bette.. så sover jeg gerne på sofaen Og jeg sover gerne på hemsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Kigger på de der Katte 4A og 5A 6 og 4personer... Nogen der vil med os hva hva? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Og jeg sover gerne på hemsen Hvis vi skal sove i en med hems, og sovesofa, og 2rum.. kommer vi sku nok ikke til at slås om pladsen vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvis vi skal sove i en med hems, og sovesofa, og 2rum.. kommer vi sku nok ikke til at slås om pladsen vel? Det kan man da aldrig vide Er så kommet i tanke om, at jeg nok ikke kan få Ronja med på hemsen, så vi beslaglægger gerne soveværelset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 6 og 4personer... Nogen der vil med os hva hva? :slem: Adele? :slem: Mig og tjikson fylder vist kun 2 pladser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 jeg er så meget med hvis der da er plads til os? så skal jeg nok få drukket jer under bordet.. undervist jer i sikker omgang med X-kromosomerne... og alt andet der nu hører med.. altså.. kun hvis i tør selvfølgelig :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 jeg er så meget med hvis der da er plads til os? så skal jeg nok få drukket jer under bordet.. undervist jer i sikker omgang med X-kromosomerne... og alt andet der nu hører med.. altså.. kun hvis i tør selvfølgelig :slem: Du er SÅ meget med! Den her dogcamp bliver SÅ fed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts