tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Så jeg sover i den øverste køje med Tilde fornemmer jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hun er pt. i intens sov længe træning :slem: Det skal meget gerne have virket til den tid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Her melder jeg mig lige enig Og forresten, så drikker jeg stadig ikke kaffe så må du bare skåle med et par liter amerikansk cola Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Så jeg sover i den øverste køje med Tilde fornemmer jeg Du kan også sove udenfor hytten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det skal meget gerne have virket til den tid! Hun sover allerede til klokken 8... det er meget bedre end 6 ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 så må du bare skåle med et par liter amerikansk cola hvad er det? Er det anderledes end alm cola? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Du kan også sove udenfor hytten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hun sover allerede til klokken 8... det er meget bedre end 6 ik? Jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Tror græsset er dejlig blødt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Så jeg sover i den øverste køje med Tilde fornemmer jeg måske en maaijet god ide bare hun ikke står og galper op, fordi hun skal tisse, før solen er stået op, og morgenduggen, har lagt sig ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Tror græsset er dejlig blødt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 måske en maaijet god ide bare hun ikke står og galper op, fordi hun skal tisse, før solen er stået op, og morgenduggen, har lagt sig ! Tilde gøer ikke.... og hun hyler heller ikk som man skal på dch lejr :hmm: Hun danser rundt på mig og overslikker og bider lidt i min næse til jeg vågner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 hvad er det? Er det anderledes end alm cola? meget usundere og indeholder mere koffein.. og vist også nogle andre stoffer, som ikke er helt godt.. sodavand smager forskelligt, fra land til land Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Tilde gøer ikke.... og hun hyler heller ikk som man skal på dch lejr :hmm: Hun danser rundt på mig og overslikker og bider lidt i min næse til jeg vågner Nuuuurh hvor sødt! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 tror faktisk hun kan sove til klokken 9.. hvis jeg lukker hende ud og tisser inden man går i seng :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 meget usundere og indeholder mere koffein.. og vist også nogle andre stoffer, som ikke er helt godt.. sodavand smager forskelligt, fra land til land Hvor køber man så det henne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nuuuurh hvor sødt! :lun: Siger hende der ikke har haft næseblod en 10gange i sommers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 tror faktisk hun kan sove til klokken 9.. hvis jeg lukker hende ud og tisser inden man går i seng :klap: Plejer du ikke at gøre det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Plejer du ikke at gøre det? Ikke hvis hun sover.. så blir hun bare puttet i sengen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Siger hende der ikke har haft næseblod en 10gange i sommers Huh? Havde jeg ikk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvor køber man så det henne hmm.. amerika? næh.. jeg ved det ikke.. tror ikke det smager godt.. bare du ikke tager dr. pepper med.. ulækkert stads,.. kanelsodavand føj for den lede siger jeg bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Ikke hvis hun sover.. så blir hun bare puttet i sengen Så er du også selv uden om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Huh? Havde jeg ikk Netop.. det havde jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 hmm.. amerika? næh.. jeg ved det ikke.. tror ikke det smager godt.. bare du ikke tager dr. pepper med.. ulækkert stads,.. kanelsodavand føj for den lede siger jeg bare Tager nok bare almindelig cola med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts