LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Netop.. det havde jeg :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Så er du også selv uden om det Jamen hun er jo så sød når hun sover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jamen hun er jo så sød når hun sover Tosse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Tosse også tager det jo en krig for hende at blive færdig med det fis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 også tager det jo en krig for hende at blive færdig med det fis Hehe Jeg plejer at lukke Ronja ud i haven mens jeg tager hendes mad op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hehe Jeg plejer at lukke Ronja ud i haven mens jeg tager hendes mad op tager hendes mad op? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 tager hendes mad op? :hmm: Af fryseren Ronja får BARF, det er råt kød man fryser ned, og så kan hun meget godt lide at det ikke er dybfrossent når hun får det serveret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Af fryseren Ronja får BARF, det er råt kød man fryser ned, og så kan hun meget godt lide at det ikke er dybfrossent når hun får det serveret Hvad ved jeg Tilde får golden eagle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvad ved jeg Tilde får golden eagle Det er også meget nemmere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Har endnu ikke fået svar på mailen..... men jeg vil bare lige sige jeg tror vi får en fed camp :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Har endnu ikke fået svar på mailen..... men jeg vil bare lige sige jeg tror vi får en fed camp :hjerte: Jeg har fået svar fra hende DcH-damen, hun skrev at det kun var de voksne der må sove i campingvogn Totalt Alderistisk Jeg tror også i får den fedeste camp :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg har fået svar fra hende DcH-damen, hun skrev at det kun var de voksne der må sove i campingvogn Totalt Alderistisk Jeg tror også i får den fedeste camp :hjerte: Jeg er voksen 2måneder efter Hvad mener du med I?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg er voksen 2måneder efter Hvad mener du med I?? Glemte vist et V :oops: Mega dårlige regler de har hos DcH! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Glemte vist et V :oops: Mega dårlige regler de har hos DcH! :klap2: Ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 :klap2: Ja Vi skal også have fundet af om vi selv skal lave mad, eller om vi kører med på deres madordning :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Vi skal også have fundet af om vi selv skal lave mad, eller om vi kører med på deres madordning :hmm: Det kan vi jo kigge på når vi har nogle priser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Det kan vi jo kigge på når vi har nogle priser Ja Ellers går je ind for at vi selv laver mad, det er mere hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Ja Ellers går je ind for at vi selv laver mad, det er mere hyggeligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 jeg går ind for at leve af bønner og tunfisk totalt billigt og nam-ish! (... nogen der kan regne ud at jeg er en fattigrøv.. det tror jeg ikke) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 jeg går ind for at leve af bønner og tunfisk totalt billigt og nam-ish! (... nogen der kan regne ud at jeg er en fattigrøv.. det tror jeg ikke) Du må for in skyld gerne spise bønner og tunfisk, så spiser og mig og tjikson bare noget andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Du må for in skyld gerne spise bønner og tunfisk, så spiser og mig og tjikson bare noget andet totalt nedern-ish! ej.. nu må vi se.. jeg skal leve af tun til roskilde.. så mon ikke jeg er træt af det, til den tid. er der kommet pris på fælles madordning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 totalt nedern-ish! ej.. nu må vi se.. jeg skal leve af tun til roskilde.. så mon ikke jeg er træt af det, til den tid. er der kommet pris på fælles madordning? Ikke endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg føler mig stadig ung, så jeg må også være med i den her tråd. Det der Dogcamp... hvor gammel skal ens hund være for at komme med? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg føler mig stadig ung, så jeg må også være med i den her tråd. Det der Dogcamp... hvor gammel skal ens hund være for at komme med? :hmm: tror alle hunde kan være med. du bestemmer jo selv, hvilke aktiviteter, du vil melde dig til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Du må for in skyld gerne spise bønner og tunfisk, så spiser og mig og tjikson bare noget andet utroligt enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts