LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 "Et ovalt ansigt med en høj pande, smalt mellem tindingerne og en lille spids hage er karakteristika for Jomfruer. De skarpe, dybt siddende øjne har et gennemborende blik. Næsen kan være lang og lige eller blidt rundet og er sædvanligvis kødfuld. Munden kan være ret tynd. Spændte ansigtsmuskler og en vane med at bide tænderne sammen afslører deres tilbøjelighed til at holde deres bekymringer for sig selv." Er en smule skræmt Wow! Din passede godt! Synes bare overhovedet ikke min passer :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v1793/250/125/1561178518/n1561178518_117600_5795.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs156.snc1/5840_1164082913183_1561178518_427868_7143385_n.jpg Mere tydelige billeder af mig "Et langt tyndt ansigt med en opadvendt kæbe tilhører den arketypiske Stenbuk. Øjnene er skarpe og intelligente under de stærke, buede øjenbryn. Næsen er lille, og undertiden flad. Selvom dette er et af de slanke, småt byggede tegn, kan det næppe kaldes skrøbelig. Ryggen er rank, bryst og hofter er smalle, og skuldrene brede. Ansigtstrækkene kan være strenge, med dybe rynker over panden, som betegner distraktion. Et svagt skær af melankoli lurer i øjnene, mens der er et beslutsomt anstrøg over mund og kæbeparti." Synes I den passer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Wow! Din passede godt! Synes bare overhovedet ikke min passer :damn: Jeg tænker jeg skal faktisk til at lave en ansøgning.. jeg skulle måske bare ligge mit stjernetegn derind, som beskrivelse af mig? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg tænker jeg skal faktisk til at lave en ansøgning.. jeg skulle måske bare ligge mit stjernetegn derind, som beskrivelse af mig? :hmm: Hvilken ansøgning? Men ja, tror godt du kunne bruge dit stjernetegn som beskrivelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Mere tydelige billeder af mig "Et langt tyndt ansigt med en opadvendt kæbe tilhører den arketypiske Stenbuk. Øjnene er skarpe og intelligente under de stærke, buede øjenbryn. Næsen er lille, og undertiden flad. Selvom dette er et af de slanke, småt byggede tegn, kan det næppe kaldes skrøbelig. Ryggen er rank, bryst og hofter er smalle, og skuldrene brede. Ansigtstrækkene kan være strenge, med dybe rynker over panden, som betegner distraktion. Et svagt skær af melankoli lurer i øjnene, mens der er et beslutsomt anstrøg over mund og kæbeparti." Synes I den passer? På nogle af punkterne ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvilken ansøgning? Men ja, tror godt du kunne bruge dit stjernetegn som beskrivelse job Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 På nogle af punkterne ja Hvilke? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 job HA! Vil gerne høre deres svar på dit stjernetegns-beskrivelses-ansøgning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 HA! Vil gerne høre deres svar på dit stjernetegns-beskrivelses-ansøgning Det vil jeg egentlig også tror måske jeg bruger NOGET af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Skyttetypen: Et langt, ovalt ansigt med en høj bred pande er karakteristisk for Skytterne. De årvågne, venlige øjne er mandelformede, og munden er stor og smilende. Skyttens udseende synes at gennemstrømmes af livslyst, og der er altid noget omkring dette tegn, som er stort og støjende. Hvis det ikke er deres fysiske skikkelse eller grove vitser, så kan det sagtens være munden, for Skytten er kendt for konstant at træde i spinaten. Men deres øjne har ikke skyggen af ondskabsfuldhed. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Skyttetypen: Et langt, ovalt ansigt med en høj bred pande er karakteristisk for Skytterne. De årvågne, venlige øjne er mandelformede, og munden er stor og smilende. Skyttens udseende synes at gennemstrømmes af livslyst, og der er altid noget omkring dette tegn, som er stort og støjende. Hvis det ikke er deres fysiske skikkelse eller grove vitser, så kan det sagtens være munden, for Skytten er kendt for konstant at træde i spinaten. Men deres øjne har ikke skyggen af ondskabsfuldhed. :hmm: Jeg sys det passer meget godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Skyttetypen: Et langt, ovalt ansigt med en høj bred pande er karakteristisk for Skytterne. De årvågne, venlige øjne er mandelformede, og munden er stor og smilende. Skyttens udseende synes at gennemstrømmes af livslyst, og der er altid noget omkring dette tegn, som er stort og støjende. Hvis det ikke er deres fysiske skikkelse eller grove vitser, så kan det sagtens være munden, for Skytten er kendt for konstant at træde i spinaten. Men deres øjne har ikke skyggen af ondskabsfuldhed. :hmm: Jeg synes også at den passer meget godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg synes også at den passer meget godt :5up: men i skal ikke lade jer narre af mine øjnes godhed :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 men i skal ikke lade jer narre af mine øjnes godhed :slem: :lol: Du ser lille ud Hvor lille er du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 :lol: Du ser lille ud Hvor lille er du? ahvad? hvordan lille? ... altså jeg er kun 163 høj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 ahvad? hvordan lille? ... altså jeg er kun 163 høj :yeah::yeah::yeah: Jeg er ca 1,60 Vi styrer gør vi Så kan kæmpe tjikson spille Ludo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 :yeah::yeah::yeah: Jeg er ca 1,60 Vi styrer gør vi Så kan kæmpe tjikson spille Ludo hvordan kan du se på mit fjæs at jeg er lav? mit ansigt er jo enormous! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 ahvad? hvordan lille? ... altså jeg er kun 163 høj :yeah::yeah::yeah: Jeg er ca 1,60 Vi styrer gør vi Så kan kæmpe tjikson spille Ludo HÅÅ! jeg kommer til at føle mig høj :banan: hvordan kan du se på mit fjæs at jeg er lav? Det tænkte jeg også :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Årh hvad... jeres passer faktisk meget godt... jeg synes nu ikke at mit ansigt er bredt... :hmm: Jeg synes ikke, at Lises ansigt er langt... men du har en sød, lille næse. :hjerte: I kan ikke se på mig om jeg er høj... :slem: Hvor høj er Tjikson? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 hvordan kan du se på mit fjæs at jeg er lav? mit ansigt er jo enormous! Der ser så lille og fint ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Årh hvad... jeres passer faktisk meget godt... jeg synes nu ikke at mit ansigt er bredt... :hmm: Jeg synes ikke, at Lises ansigt er langt... men du har en sød, lille næse. :hjerte: I kan ikke se på mig om jeg er høj... :slem: Hvor høj er Tjikson? Er min næse sød? SEJT! Øh, mente tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Årh hvad... jeres passer faktisk meget godt... jeg synes nu ikke at mit ansigt er bredt... :hmm: Jeg synes ikke, at Lises ansigt er langt... men du har en sød, lille næse. :hjerte: I kan ikke se på mig om jeg er høj... :slem: Hvor høj er Tjikson? Hvor høj tror du?.. LISE HOLD MUND Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor høj tror du?.. LISE HOLD MUND Uh-Uh! Jeg ved det! :klap: Jeg kan bare ikke huske hvorfra :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Der ser så lille og fint ud :sjov: SNYDT! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 :sjov: SNYDT! HVAD?!?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts