Gæst stenshoej Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Alt over 165 betragtes som "kæmpe" i min verden. :slem: Så... nej. Det bliver jo den vilde fest... tænkte mere om det var pga det flotte billede jeg lagde ind.. men det var det så åbenbart ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Alt over 165 betragtes som "kæmpe" i min verden. :slem: Så... nej. Det bliver jo den vilde fest... HÅÅ!.. jeg elsker det jeg har altid fået status som den lille var den mindste i min klasse, og den mindste var en asiat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 HÅÅ!.. jeg elsker det jeg har altid fået status som den lille var den mindste i min klasse, og den mindste var en asiat jeg har altid været hende den lille, med den store r*v Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Så vi er en forsamling af dværge. Det er lige før vi kan opføre Ringenes Herre, kun med dværge! :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Så vi er en forsamling af dværge. Det er lige før vi kan opføre Ringenes Herre, kun med dværge! :mrgreen: Næ nej, jeg er næsten 1.80, så jeg er Gandalf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Næ nej, jeg er næsten 1.80, så jeg er Gandalf :skraek: Chok du er høj man!! :skraek: Har du bestemt dig mvht dogcamp :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Men adele er så til gængæld en rigtig flot udgave af gandalf så! høj, åleslank og lækkert hår! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 :skraek: Chok du er høj man!! :skraek: Har du bestemt dig mvht dogcamp :slem: Ja, jeg er sådan lidt høj i det Erhm, er ikke helt sikker på dogcamp, jeg har ikke tænkt sig meget mere over det, jeg stod ligesom af for nogle sider siden Men adele er så til gængæld en rigtig flot udgave af gandalf så! høj, åleslank og lækkert hår! Ha, hvor er du sød! :kys: Selvom højet er røget, siden du så mig (i sommers) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Ja, jeg er sådan lidt høj i det Erhm, er ikke helt sikker på dogcamp, jeg har ikke tænkt sig meget mere over det, jeg stod ligesom af for nogle sider siden Ha, hvor er du sød! :kys: Selvom højet er røget, siden du så mig (i sommers) Kan du så komme igang med at tænke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jaerh! Sherlock skal da helt klart med på dogcamp:banan: Så nyvapsen, rigtig kan lære hvordan man ter sig, sammen med andre hunde i snor. (noget robin aldrig rigtig har fået lært) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Skal du med Adele? :slem: Vi skal vel snart melde os til DogCamp, og have bestilt en hytte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Skal du med Adele? :slem: Vi skal vel snart melde os til DogCamp, og have bestilt en hytte? Jeg er i vildrede, på en måde har jeg lyst, på den anden side er det sådan lidt.. Ja. Det er lidt en udfordring at have Sherlock med til sådanne ting, det var det i hvert fald på ungdomslejr. Jeg har læst om det på hjemmesiden, men kan ikke helt finde ud af... Er det sådan, at man selv bestemmer hvilke aktiviteter man deltager i, eller hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Jeg er i vildrede, på en måde har jeg lyst, på den anden side er det sådan lidt.. Ja. Det er lidt en udfordring at have Sherlock med til sådanne ting, det var det i hvert fald på ungdomslejr. Jeg har læst om det på hjemmesiden, men kan ikke helt finde ud af... Er det sådan, at man selv bestemmer hvilke aktiviteter man deltager i, eller hvordan? Tror man selv vælger hvad man vel Jeg gider fx ikke lydighed Er ret sikker på at vi er tre der gerne vil hjælpe med at passe Sherlock :blink: Vi skal jo bo under samme tag, så vi kommer nok til at deles lidt om hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 aargh.. jeg vil jo gerne med. men kan ikke melde mig til, før jeg er sikker på jeg får hund med jo:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 aargh.. jeg vil jo gerne med. men kan ikke melde mig til, før jeg er sikker på jeg får hund med jo:???: Træls hvis du ikk får hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Næ nej, jeg er næsten 1.80, så jeg er Gandalf KÆMPE! Du er jo... basketballspiller, eller sådan noget! Eller... Hagrid fra Harry Potter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 KÆMPE! Du er jo... basketballspiller, eller sådan noget! Eller... Hagrid fra Harry Potter! Er lige NU kommet i tanke om hvor højt det faktisk er :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 KÆMPE! Du er jo... basketballspiller, eller sådan noget! Eller... Hagrid fra Harry Potter! Er lige NU kommet i tanke om hvor højt det faktisk er :scared: så er det heller ikke højere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Tror man selv vælger hvad man vel Jeg gider fx ikke lydighed Er ret sikker på at vi er tre der gerne vil hjælpe med at passe Sherlock :blink: Vi skal jo bo under samme tag, så vi kommer nok til at deles lidt om hundene Det er sødt at dig, men det er ikke fordi jeg ikke kan styre Sherlock, men nærmere fordi han går mig lidt på nerverne, når der er mange andre hunde Han piver og gør ret meget, ret ofte. Og han har meget svært ved at falde til ro. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 så er det heller ikke højere... Jo det er, det er næsten højere end alle os andre, til sammen! Overdrivelse fremmer forståelse, ikke? Du er jo flere hoveder højere end alle andre. Du burde altså være basketballspiller... gælder det spil ikke bare om at være høj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jo det er, det er næsten højere end alle os andre, til sammen! Overdrivelse fremmer forståelse, ikke? Du er jo flere hoveder højere end alle andre. Du burde altså være basketballspiller... gælder det spil ikke bare om at være høj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Det er sødt at dig, men det er ikke fordi jeg ikke kan styre Sherlock, men nærmere fordi han går mig lidt på nerverne, når der er mange andre hunde Han piver og gør ret meget, ret ofte. Og han har meget svært ved at falde til ro. Så er det jo god træning for ham Du skal med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Er planerne droppet?.. skal jeg igang med hvalpeøjnene for en sofa i nyborg? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Er planerne droppet?.. skal jeg igang med hvalpeøjnene for en sofa i nyborg? :hmm: Jeg er også nysgerrig Forstår ikke lige det med hvalpeøjne og en sofa i Nyborg? Men vi skal da være minimum tre afsted, ikk? Ellers synes jeg det bliver for dyrt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jeg er også nysgerrig Forstår ikke lige det med hvalpeøjne og en sofa i Nyborg? Men vi skal da være minimum tre afsted, ikk? Ellers synes jeg det bliver for dyrt jo og jeg har en veninde i nyborg der har en sofa :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts