LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det tror jeg Tilde ville finde sjovest Jamen Jamen noget jeg skal tænke på? Bare at det er sang der vil passe i jeres tempo, og som i vil føle jer tilpasse i, og så må der ikk være for vilde temposkift og for bas over det Find fem, og jeg kan muligvis fortælle hvilke af dem der kan bruges Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Bare at det er sang der vil passe i jeres tempo, og som i vil føle jer tilpasse i, og så må der ikk være for vilde temposkift og for bas over det Find fem, og jeg kan muligvis fortælle hvilke af dem der kan bruges Måske jeg sku begynde at løbetræne :hmm: Tildes tempo er Hmm... skal prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Måske jeg sku begynde at løbetræne :hmm: Tildes tempo er Hmm... skal prøve Haha Kan du ikke få hende til at bevæge sig lidt langsommere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Haha Kan du ikke få hende til at bevæge sig lidt langsommere Heldigvis jo Min ene ven foreslog de her; http://www.youtube.com/watch?v=3jcRSFET0DQ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 oooooooooooog YouTube - Johnny Cash - 'Hurt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Kunne egentlig også være lidt sjov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 The Love I Found in You, er bare så Den er så meget godkendt Men den kræver at I bevæger jer langsomt :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 The Love I Found in You, er bare så Den er så meget godkendt Men den kræver at I bevæger jer langsomt :slem: Fortæl mig hvad jeg skal gører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tror også godt den sidste kan bruges, og muligvis også den med Johnny Cash Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Fortæl mig hvad jeg skal gører Lytte til den, få idéer til hvad I kan lave de forskellige steder, træne tricks og sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tror også godt den sidste kan bruges, og muligvis også den med Johnny Cash Ej Ej!.. nu holder vi os til den der love in you.. den er dejlig langsom til en start Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Ej Ej!.. nu holder vi os til den der love in you.. den er dejlig langsom til en start Okay Synes også den er god ! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Lytte til den, få idéer til hvad I kan lave de forskellige steder, træne tricks og sådan NEJ NEJ NEEJ!.. det var der du sku hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Okay Synes også den er god ! :hjerte: Syntes også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 dejlig lille film med lalleglad, dygtig vuffer:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 NEJ NEJ NEEJ!.. det var du sku hjælpe Jeg skal jo ikke lave det for dig Hør den igennem nogle gange, og få en masse idéer du skriver ned mens du hører den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg skal jo ikke lave det for dig Hør den igennem nogle gange, og få en masse idéer du skriver ned mens du hører den Hmm prøver :hmm: -Skal vi sige målet er, at du får mig se dogdance til dogcamp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hmm prøver :hmm: -Skal vi sige målet er, at du får mig se dogdance til dogcamp? Haha, ja det kan vi godt sige :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Haha, ja det kan vi godt sige :mrgreen: Det her kommer jeg helt sikkert til at fortryde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det her kommer jeg helt sikkert til at fortryde Tror jeg også :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 135dage igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tror jeg også :lol: Det der er ikke særlig motiverne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 se 1.10.. :lun: EJ, nu skal jeg nok stoppe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 135dage igen Så har I jo gooooood tid :mrgreen: Skal vi bestille en campingplads, og så bo der i min vogn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts