LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det der er ikke særlig motiverne :slem: Eller? Så skal du jo bare bevise hvor super meget i har trænet? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 se 1.10.. :lun: EJ, nu skal jeg nok stoppe! Du sku heller hjælpe mig!!.. skal ku dogdance til The Love I Found in You.. om 135dage STREEES Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Så har I jo gooooood tid :mrgreen: Skal vi bestille en campingplads, og så bo der i min vogn? Det lader til at blive løsningen :slem: :slem: Eller? Så skal du jo bare bevise hvor super meget i har trænet? :slem: Ja.. og hvor god Lise har været til lektier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 se 1.10.. :lun: EJ, nu skal jeg nok stoppe! Det vil jeg vildt gerne kunne med Ronja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det lader til at blive løsningen :slem: Ja.. og hvor god Lise har været til lektier Hvilke lektier? Skal jeg se om jeg kan få min daddy til at ligge ud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Du sku heller hjælpe mig!!.. skal ku dogdance til The Love I Found in You.. om 135dage STREEES jeg har ikke fantasi til sådan noget koreografi! eller.. aner det ikke, har bare aldrig sat en hel dans sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 jeg vil altså også med til dogcamp, nå! men så sover jeg da bare i telt.. der er bare stadig lige det der, med at få hund først:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 jeg har ikke fantasi til sådan noget koreografi! eller.. aner det ikke, har bare aldrig sat en hel dans sammen Jeg har aldrig sat nogen øvelser sammen... jeg kan ikke danse?... Jeg er fortabt Hvilke lektier? Skal jeg se om jeg kan få min daddy til at ligge ud? Dem du skal give mig Spørger lige min mutti om det 100% fjong at mig og tilde drager til fyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 jeg vil altså også med til dogcamp, nå! men så sover jeg da bare i telt.. der er bare stadig lige det der, med at få hund først:damn: Men så hent den hund! Vi kan jo ikke have hundeløse mennesker med vel? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 jeg vil altså også med til dogcamp, nå! men så sover jeg da bare i telt.. der er bare stadig lige det der, med at få hund først:damn: Hvor stor er din campingvogn Lise :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg har aldrig sat nogen øvelser sammen... jeg kan ikke danse?... Jeg er fortabt Dem du skal give mig Spørger lige min mutti om det 100% fjong at mig og tilde drager til fyn Nårh, troede du ville give mig lektier for Men du skal have lavet en liste over stuff jeg skal have med :slem: Fjong! det er et sjovt ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvor stor er din campingvogn Lise :slem: Ikke stor nok til to små hunde og en stor Men der er fem sovepladser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Nårh, troede du ville give mig lektier for Men du skal have lavet en liste over stuff jeg skal have med :slem: Fjong! det er et sjovt ord Hahah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hahah Og jeg skal faktisk have den liste snart, skal jo have sparet lidt penge sammen, hvis jeg skal ud at shoppe :slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Ikke stor nok til to små hunde og en stor Men der er fem sovepladser kan vuffer ikke bare sove i sengen? og hvis du har fortelt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Men så hent den hund! Vi kan jo ikke have hundeløse mennesker med vel? :slem: blæh jeg mangler jo lige lidt penge.. men skal snakke med bankrådgiver i løbet af ugen.. så der finder jeg ud af, hvad der sker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 kan vuffer ikke bare sove i sengen? og hvis du har fortelt? Jeg har ikke fortelt, men kan muligvis låne min farmor og farfars, det er bare ikke så stort Det kræver bare lidt at vufer bliver liggende i sengen Hvis din kæmpe hund ligger på gulvet, er der ikke plads til de andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 blæh jeg mangler jo lige lidt penge.. men skal snakke med bankrådgiver i løbet af ugen.. så der finder jeg ud af, hvad der sker :blink: :ae: Håber du får hunden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg har ikke fortelt, men kan muligvis låne min farmor og farfars, det er bare ikke så stort Det kræver bare lidt at vufer bliver liggende i sengen Hvis din kæmpe hund ligger på gulvet, er der ikke plads til de andre hehe:mrgreen: så stor er den da heller ikke men ja.. det med at blive liggende, kan godt blive lidt problematisk, hvis vi får en lige så varm sommer, som sidste år.:hmm: men det er jo svært at sige, når jeg ikke kender hunden endnu men.. hvor meget koster det, hvis man bare skal have eget telt med? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 :ae: Håber du får hunden! me too! det værste der kunne ske lige nu, var hvis hero blev solgt det ville jeg ikke kunne bære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 hehe:mrgreen: så stor er den da heller ikke men ja.. det med at blive liggende, kan godt blive lidt problematisk, hvis vi får en lige så varm sommer, som sidste år.:hmm: men det er jo svært at sige, når jeg ikke kender hunden endnu men.. hvor meget koster det, hvis man bare skal have eget telt med? :hmm: Det ER en kæmpe hund! De er for store til at kunne gå slalom mellem mine ben og så er de altså bare STORE! Prisen står vist på campingpladsens hjemmeside? me too! det værste der kunne ske lige nu, var hvis hero blev solgt det ville jeg ikke kunne bære Det ville altså være møgærgeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Mig og min smukke hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Fandt teksten..... også er jeg nået frem til en ting Zig zag mellem ben og evt arme :hmm: You are the air I need to breathe the river of life inside of me you are the half that made me whole you are the anchor of my soul and you are strong when I am weak you are the words when I can't speak you never fail to see me through that's the love I found in you you are my shelter from the storm you are the road that leads me home and baby with you here face to face Oh I know I've found my place and you are strong when I am weak you are the words when I can't speak you never fail to see me through that's the love I found in you and once in every life you find the one that's right and when you say forever it's true That's the love I found in you You are strong when I am weak you are the words when I can't speak you never fail to see me through That's the love I found in you That's the love, love I found in you. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Fandt teksten..... også er jeg nået frem til en ting Zig zag mellem ben og evt arme :hmm: You are the air I need to breathe the river of life inside of me you are the half that made me whole you are the anchor of my soul and you are strong when I am weak you are the words when I can't speak you never fail to see me through that's the love I found in you you are my shelter from the storm you are the road that leads me home and baby with you here face to face Oh I know I've found my place and you are strong when I am weak you are the words when I can't speak you never fail to see me through that's the love I found in you and once in every life you find the one that's right and when you say forever it's true That's the love I found in you You are strong when I am weak you are the words when I can't speak you never fail to see me through That's the love I found in you That's the love, love I found in you. Det er altid nogle gode og nemme tricks at have med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det er altid nogle gode og nemme tricks at have med :5up: Ja.... men du bliver nok ikke imponeret når jeg zigzagger i 3minutter vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts