Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 I følge drengene er vi i hvert fald en flok pattebørn der elsker Disney :hmm::stupid: Men er nu meget tilfreds med ikk at være en sminkedulle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Tjah når man ser på små 5 klasse piger der løber rundt i høje hæle og drenge på 12 der ryger, så føler man sig sq lidt mere moden haha Pigerne fra min klasse er praktisk talt de eneste der er "anderledes" end flokken.. Om det så er os der er umodne eller modne vil jeg så ikke bedømme Præcis. I følge drengene er vi i hvert fald en flok pattebørn der elsker Disney :hmm::stupid:Men er nu meget tilfreds med ikk at være en sminkedulle Det samme her Det er nu sjovt, der er faktisk ikke rigtig nogen "sminkedukker" i min klasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Tjah når man ser på små 5 klasse piger der løber rundt i høje hæle og drenge på 12 der ryger, så føler man sig sq lidt mere moden haha Pigerne fra min klasse er praktisk talt de eneste der er "anderledes" end flokken.. Om det så er os der er umodne eller modne vil jeg så ikke bedømme Ja så føler man sig altså rimelig moden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Præcis. Det samme her Det er nu sjovt, der er faktisk ikke rigtig nogen "sminkedukker" i min klasse Heldigvis har vi kun en Hov, nu skal jeg sq passe på med hvad jeg siger på nettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Ja så føler man sig altså rimelig moden Synes det er så.. GRR! at se sådan nogle små drenge stå og ødelægge deres lunger, bare for at se seje ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Præcis. Det samme her Det er nu sjovt, der er faktisk ikke rigtig nogen "sminkedukker" i min klasse Vildt! I min klasse har vi kun én. Men vi er også taberklassen i 8ende-årgang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Vildt! I min klasse har vi kun én. Men vi er også taberklassen i 8ende-årgang Haha samme her Vi er B der går med ble.. eller hvad det nu er man siger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Synes det er så.. GRR! at se sådan nogle små drenge stå og ødelægge deres lunger, bare for at se seje ud Vi kan ikke se dem, for de gemmer sig i skoven, som de heller ikke må være i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Haha samme her Vi er B der går med ble.. eller hvad det nu er man siger :blink: Haha! Vi er også B Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Vi kan ikke se dem, for de gemmer sig i skoven, som de heller ikke må være i :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Haha! Vi er også B Go-go B! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Ha, jeg går også i B Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 I følge drengene er vi i hvert fald en flok pattebørn der elsker Disney :hmm::stupid:Men er nu meget tilfreds med ikk at være en sminkedulle Det er jeg også Tja, det er vist over en måned siden jeg havde mascara på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Ha, jeg går også i B Woo :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Det er jeg også Tja, det er vist over en måned siden jeg havde mascara på Bare du ikke bruger det dersens bruneklattefis har jeg respekt for det! :5up::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Ha, jeg går også i B Ej hvor humor! vi er alle fra B ! Men det er jo også det bedste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Bare du ikke bruger det dersens bruneklattefis har jeg respekt for det! :5up::blink: bruneklattefis er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Bare du ikke bruger det dersens bruneklattefis har jeg respekt for det! :5up::blink: Hvad er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 bruneklattefis er Præcis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Hvad er det? Det der brune smat teenagere smører i hovedet for at se brune ud.. hvor resten af kroppen inkl. hals er lyst Det ser så dumt ud :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Go-go B! :banan: Yearh! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Det der brune smat teenagere smører i hovedet for at se brune ud.. hvor resten af kroppen inkl. hals er lyst Det ser så dumt ud :stupid: Arh! Nope, bruger jeg ikke Det er mega klamt! Og så har de sådan en kant hele vejen rundt i fjæsset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Arh! Nope, bruger jeg ikke Det er mega klamt! Og så har de sådan en kant hele vejen rundt i fjæsset Ja det er så kikset :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Ja det er så kikset :stupid: Ja! Det er så grimt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts