LiseLyholm&Ronja Besvaret Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Shyyy! jeg har selv tænk på det . Vi håber bare ikke der sker noget . I kommer sikkert til at tage den forkerte :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 I kommer sikkert til at tage den forkerte :blink: Puha ja måske :hmm:. Ej vi må hente dem fra d 11/7 mon der ikke har været nogle og hente deres inden d. 13/7? Men selvfølgelig det kunne da ske (at jeg tog to med hjem tihihihi, hvem siger at bare fordi det er fredag d. 13 skal det gå galt for mig? - det går galt for kennelen fordi de ikke ser jeg snupper to med hjem) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Puha ja måske :hmm:. Ej vi må hente dem fra d 11/7 mon der ikke har været nogle og hente deres inden d. 13/7?Men selvfølgelig det kunne da ske (at jeg tog to med hjem tihihihi, hvem siger at bare fordi det er fredag d. 13 skal det gå galt for mig? - det går galt for kennelen fordi de ikke ser jeg snupper to med hjem) Hihi Håber at det kommer til at gå godt, både for dig og kennelen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Jeg bruger chatten :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Hihi Håber at det kommer til at gå godt, både for dig og kennelen :blink: Selvfølgelig gør det det . er heldigvis ikke overtroisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Jeg bruger chatten :slem: Du lever inde i den chat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Du lever inde i den chat Det er der nogen der påstår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2010 Det er der nogen der påstår Ja jeg er en af dem :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Ja jeg er en af dem :slem: Hvor mon folk får den ide fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Hvem var med på DCH's ungdomslejr? Det er jo snart man skal tilmelde, tror jeg nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Jeg har svært nok ved at finde næste træningsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Hvem var med på DCH's ungdomslejr? Det er jo snart man skal tilmelde, tror jeg nok Jeg var Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Jeg har svært nok ved at finde næste træningsted Du tager bare med Så har du træning i en uge :slem: Jeg var Fedt Var der nogen der havde campingvogn med, da du var der? Hader at sove i telt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Du tager bare med Så har du træning i en uge :slem: Fedt Var der nogen der havde campingvogn med, da du var der? Hader at sove i telt Jeg aner ikk hvor eller hvad du taler om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Jeg aner ikk hvor eller hvad du taler om? Haha Du kan se om det på dch-danmark.dk og så under ungdom, og under ungdomslejren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Fedt Var der nogen der havde campingvogn med, da du var der? Hader at sove i telt Kun lederne, tror ikke der er plads til, at vi andre kan have campingvogne med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Kun lederne, tror ikke der er plads til, at vi andre kan have campingvogne med Øv ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Hmm, er jeg for gammel? Jeg er 20 lige ud. Ellers må i smide mig ud jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Hmm, er jeg for gammel? Jeg er 20 lige ud. Ellers må i smide mig ud jo Det går vist lige :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Det går vist lige :blink: Haha okay Så prøver jeg at være..ung med de unge :hmm: Når man hellere vil have te og kaffe end varm kakao, så er man gammel - siger min mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Haha okay Så prøver jeg at være..ung med de unge :hmm:Når man hellere vil have te og kaffe end varm kakao, så er man gammel - siger min mor Kaffe The Varm Kakao :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Kaffe The Varm Kakao :mums: Så er der jo nok noget om snakken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Nu du siger is, verdens bedste id får man altså hos ColdStone! :mums: coldstone i rosengårdscenteret? mums !! det kan dog blive lidt kraftig kost.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Kaffe The Varm Kakao :mums: WHAT?? .. det er vist bare dig deri ikke er så gammel endnu, lise... kaffe :mums: lakrids the = mums.. alt andet overlever jeg uden... og kakao drikker jeg meget sjældent..! men kaffeholic, har jeg været siden jeg var 15 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 WHAT?? .. det er vist bare dig deri ikke er så gammel endnu, lise... kaffe :mums: lakrids the = mums.. alt andet overlever jeg uden... og kakao drikker jeg meget sjældent..! men kaffeholic, har jeg været siden jeg var 15 :klap: Kaffe er herre godt!!.. og det skal jeg nok få dig lært hvis vi skal på lejr sammen Lise :slem: Lakrids the... smager altså underligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts