Gæst stenshoej Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Kaffe er herre godt!!.. og det skal jeg nok få dig lært hvis vi skal på lejr sammen Lise :slem: Lakrids the... smager altså underligt lakrids the er daaarjlig! har faktisk lige lavet en kop :cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 coldstone i rosengårdscenteret? mums !! det kan dog blive lidt kraftig kost.. Nemlig Det er guf! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Kaffe er herre godt!!.. og det skal jeg nok få dig lært hvis vi skal på lejr sammen Lise :slem: Lakrids the... smager altså underligt Tror lige det skal genovervejes om du må sove i min campingvogn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Nemlig Det er guf! :mums: plejer du at købe i bæger eller vaffel så ? og alm. eller chokolade vaffel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 plejer du at købe i bæger eller vaffel så ? og alm. eller chokolade vaffel? Alm vaffel :mums::mums::mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Tror lige det skal genovervejes om du må sove i min campingvogn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Vil ikke have hverken te eller kaffe, det er AD! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Vil ikke have hverken te eller kaffe, det er AD! Kakao? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Kakao? Det er godt! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 bare vent! tjikson lister mere og mere kaffe ned i din kakao, med tiden! :: lige pludselig kan du lide kaffe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 bare vent! tjikson lister mere og mere kaffe ned i din kakao, med tiden! ::lige pludselig kan du lide kaffe Har set man kan få kaffe, med belgisk chokolade smag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Du må lære mig at drikke cappuchino (staves?), det tror jeg smager godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 bare vent! tjikson lister mere og mere kaffe ned i din kakao, med tiden! ::lige pludselig kan du lide kaffe Er det sådan i har lært det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Er det sådan i har lært det? næh, med mig var det lige på og hårdt! :slem: det tog mig lang tid efter jeg havde lært at drikke kaffe, til jeg brød mig om latte. jeg vil også helst have min kaffe ekstra SORT! men nu er latte guf! der skal bare ikke noget i min kaffe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Har set man kan få kaffe, med belgisk chokolade smag.. Vi har chokoladekaffe i øjeblikket. Det smager lidt af cappucino Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Lise vi kan godt eksperimentere med noget cappo... Jeg har aldrig prøvet det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Er det sådan i har lært det? Nææ.. Jeg får det med mælk og sukker når jeg drikker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Adele? Får man også noget ud af lejren, selvom om man er meget vandt til selv at træne sin hund, og passe den og sådan? Det er ikke sådan noget pædagogisk noget det hele vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Adele? Får man også noget ud af lejren, selvom om man er meget vandt til selv at træne sin hund, og passe den og sådan? Det er ikke sådan noget pædagogisk noget det hele vel? Det vil jeg sige, at man gør. Stort set alle i min gruppe havde været der før, så det gør ikke noget at man kan en del hund i forvejen. Det virkede som om, at der var ret meget fokus på at lave sjove ting med hunden, og ikke bare træning. Og så det sociale, selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Det vil jeg sige, at man gør. Stort set alle i min gruppe havde været der før, så det gør ikke noget at man kan en del hund i forvejen. Det virkede som om, at der var ret meget fokus på at lave sjove ting med hunden, og ikke bare træning. Og så det sociale, selvfølgelig Det lyder godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Vi må ikke sove i campingvogn Vi må ikke engang dele telt Hun skrev at man skulle have hver sit telt med Pyt, rykker over til tjikson hvis der kommer klamme insekter ind til mig alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Vi må ikke sove i campingvogn Vi må ikke engang dele telt Hun skrev at man skulle have hver sit telt med Pyt, rykker over til tjikson hvis der kommer klamme insekter ind til mig alligevel Hvorfor må vi ikke sove i samme telt hvis det var? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Hvorfor må vi ikke sove i samme telt hvis det var? Hun skrev: Hej LiseNej lejrdeltagere må ikke have campingvogn med, i skal have hver jeres telt med. Mvh. Pia Tror mest at det er hvis det er dreng/pige der vil sove i samme telt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Hun skrev: Tror mest at det er hvis det er dreng/pige der vil sove i samme telt ... de er lidt sarte de der Dch'er :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Tror mest at det er hvis det er dreng/pige der vil sove i samme telt :slem: .. ej, hvorfor har jeg først set den her tråd nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts