tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg VIL have et toilet, og helst også et bad Hvis der ikke er et bad, er der måske en grund til HVER sit telt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Hvis der ikke er et bad, er der måske en grund til HVER sit telt Måske det er derfor de vil have at vi skal have hvert vores telt :hmm: Og så bliver der STENSIKKERT ikke noget intimt mellem de forskellige køn der eksisterer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Måske det er derfor de vil have at vi skal have hvert vores telt :hmm: Og så bliver der STENSIKKERT ikke noget intimt mellem de forskellige køn der eksisterer Kommer der overhovedet noget hankøn på sådan en lejr? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Kommer der overhovedet noget hankøn på sådan en lejr? :slem: Det må vi jo udforske :slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Det må vi jo udforske :slem::slem: :slem::slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 elsker jeres tankegang :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 elsker jeres tankegang :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 elsker jeres tankegang :slem: Ved slet ikke hvad du snakker om :pift: Hvor gammel er du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 så må vi bare håbe det ikke er cup-uge, når i skal derned :slem: eej... nu skal jeg nok stoppe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 elsker jeres tankegang :slem: Ved slet ikke hvad du snakker om :pift: Det gør jeg heller ikke men du er velkommen på Hf-ungdomslejr :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 så må vi bare håbe det ikke er cup-uge, når i skal derned :slem: eej... nu skal jeg nok stoppe! Det er aldrig cup uge.... og p-piller længe leve... tror da nok lige jeg sørger for at springe en måned over der så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 så må vi bare håbe det ikke er cup-uge, når i skal derned :slem: eej... nu skal jeg nok stoppe! Og dog, så skal mig og tjikson nok få det hyggeligt Tjikson hvertfald, hun elsker at høre om cupper :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Og dog, så skal mig og tjikson nok få det hyggeligt Tjikson hvertfald, hun elsker at høre om cupper :mrgreen: Er der noget bedre end at hører på Frk. cup.. og hører om de fine farver... Du må forøvrigt lige fremvise den grønne cup ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Er der noget bedre end at hører på Frk. cup.. og hører om de fine farver... Du må forøvrigt lige fremvise den grønne cup ikke Skal nok tage den med :slem: Og det velduftene gel også :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Skal nok tage den med :slem: Og det velduftene gel også :hjerte: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Det gør jeg heller ikke men du er velkommen på Hf-ungdomslejr :slem: Jaa, skal du ikk med stenshøj? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 :5up: Vil du også se den tyrkise? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Vil du også se den tyrkise? Why not Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Why not Tror jeg skal beregne en ekstra kuffert Er der andet udstyr du gerne vil se :slem::slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Tror jeg skal beregne en ekstra kuffert Er der andet udstyr du gerne vil se :slem::slem::slem: Hvilket udstyr :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Hvilket udstyr :slem: Du nævner bare det du vil se, så skaffer jeg det, eller finder det i skuffen :slem::slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Du nævner bare det du vil se, så skaffer jeg det, eller finder det i skuffen :slem::slem::slem: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Ved slet ikke hvad du snakker om :pift: Hvor gammel er du? 18 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jaa, skal du ikk med stenshøj? :slem: er nok lidt for gammel men i ser mig nok til dogcamp enten i år, eller næste år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 er nok lidt for gammel men i ser mig nok til dogcamp enten i år, eller næste år Men dogcamp næste år er i overvejeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts