LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 jo og jeg har en veninde i nyborg der har en sofa :slem: Jeg forstår den stadig ikk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jeg forstår den stadig ikk Men du er stadigvæk meget sød Men altså hvis vi ikke finder ud af noget, vil jeg evt. spørge om jeg må sove på hendes sofa de dage.. for hun bor i Nyborg.. og Campen ligger lige ved nyborg = kan være med uden at sove i telt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Men du er stadigvæk meget sød Men altså hvis vi ikke finder ud af noget, vil jeg evt. spørge om jeg må sove på hendes sofa de dage.. for hun bor i Nyborg.. og Campen ligger lige ved nyborg = kan være med uden at sove i telt Tak Når sådan, den var altså også svær Men så kan jeg jo stadig ikk være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Hey! Jeg har jo stadig campingvogn, hvis vi kun bliver to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Tak Når sådan, den var altså også svær Men så kan jeg jo stadig ikk være med ... Vil gerne have dig med :ae: Hey! Jeg har jo stadig campingvogn, hvis vi kun bliver to :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 ... Vil gerne have dig med :ae: :klap: Hvad koster en campingvogn for to, i den periode? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Hmm, det er faktisk pænt billigt, hvis jeg har regnet det rigtigt ud 74+74+30+45+15=238x4=952:2=476kr vi skal betale hver, og så er det plus dogcamp prisen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hmm, det er faktisk pænt billigt, hvis jeg har regnet det rigtigt ud 74+74+30+45+15=238x4=952:2=476kr vi skal betale hver, og så er det plus dogcamp prisen Det kan vi sagtens finde ud af :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det kan vi sagtens finde ud af :klap: Jaaahr! :banan::banan::banan: Men hvad gør vi så på vores drikke-aften? Er det ikk nedern kun at være to? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jaaahr! :banan::banan::banan: Men hvad gør vi så på vores drikke-aften? Er det ikk nedern kun at være to? Vi må opsøge alt ungt i lejren :hmm: Ej.... mon ikke vi finder på noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Vi må opsøge alt ungt i lejren :hmm: Ej.... mon ikke vi finder på noget? Det håber jeg Vi skal bare lige huske at det nok ikke er vildt hensigtsmæssigt at bruge toilettet i campingvognen til indvolde og blæreindhold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det håber jeg Vi skal bare lige huske at det nok ikke er vildt hensigtsmæssigt at bruge toilettet i campingvognen til indvolde og blæreindhold Hahah, har lagt på camping i en del år såå.. Er optrænet i at spæne på fælles toilettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hahah, har lagt på camping i en del år såå.. Er optrænet i at spæne på fælles toilettet Jeg er også optrænet campist Men når mine indvolde vil ud, vil de ud NU! Især hvis jeg har fået noget at drikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg er også optrænet campist Men når mine indvolde vil ud, vil de ud NU! Især hvis jeg har fået noget at drikke Hahaha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tror vi får en fed camp, uanset hvad vi ender med at sove i også glæder jeg mig til personlig træning i dogdance :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tror vi får en fed camp, uanset hvad vi ender med at sove i også glæder jeg mig til personlig træning i dogdance :slem: Tror jeg også vi får :banan: Det bliver nice Nårh ja Det har jeg vist lovet dig Men så skal du også have lavet nogle lektier inden campen, så jeg har lidt at arbejde med :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tror jeg også vi får :banan: Det bliver nice Nårh ja Det har jeg vist lovet dig Men så skal du også have lavet nogle lektier inden campen, så jeg har lidt at arbejde med :slem: HVAD VENTER DU PÅ?.... dog må der ikke hoppes og sådan noget spas endnu. da hun stadig skal passe på sit ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 HVAD VENTER DU PÅ?.... dog må der ikke hoppes og sådan noget spas endnu. da hun stadig skal passe på sit ben Hvad jeg venter på? Hvad venter du på?! Lav så dine lektier! Hvad er der sket med hendes ben? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvad jeg venter på? Hvad venter du på?! Lav så dine lektier! Hvad er der sket med hendes ben? Lave de lektier jeg ikke har fået for? En fibersprængning/forstuvning :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Lave de lektier jeg ikke har fået for? En fibersprængning/forstuvning :stupid: Du kan bare lave forud jo Årh, stakkels Tilde! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Du kan bare lave forud jo Årh, stakkels Tilde! :ae: Vi er herre langt forud!.. Tilde har allerede lært at putte vat i ørene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Vi er herre langt forud!.. Tilde har allerede lært at putte vat i ørene :lol: Det er ikke nok :blink: Jamen, så skal du have fundet en sang, du gerne vil danse til Og som jeg har godkendt! Og så skal hun have lært en masse tricks! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 :lol: Det er ikke nok :blink: Jamen, så skal du have fundet en sang, du gerne vil danse til Og som jeg har godkendt! Og så skal hun have lært en masse tricks! :slem: Damnit :damn: jamen, har faktisk for sjov kigget på flere sange... Jeg er bare SO lost når jeg så tænker og hvad helved kan jeg lave til den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Damnit :damn: jamen, har faktisk for sjov kigget på flere sange... Jeg er bare SO lost når jeg så tænker og hvad helved kan jeg lave til den Det er jo det vi skal finde ud af Men du vil lave freestyle ikk? Hehe, du må bare igang med at gennemsøge youtube :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det er jo det vi skal finde ud af Men du vil lave freestyle ikk? Hehe, du må bare igang med at gennemsøge youtube :slem: Det tror jeg Tilde ville finde sjovest Jamen Jamen noget jeg skal tænke på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts