Gæst Mette1107 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Sådan en stor èn af dem med stof på. Det gik så stærkt at jeg ikke kunne nå at få den fra hende Er det farligt? Eller skal vi vente på at den kommer ud ? Godt hun ikke skal være alene hjemme i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Carlo slugte den anden dag en lille bamse som havde siddet på et par uldstrømper. Det skal lige siges at jeg ikke så, han slugte den. Jeg opdagede det først da den kom op igen. Så vil gætte på at den ryger retur om nogle timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Aj Coco din lømmel. Jeg ville nok lige ringe til dyrlægevagten og tage en snak med dem. Jeg ved fra dengang jeg mistænkte mine katte for at have spist en elastik, der skulle jeg give dem asparges. Men det var jo bare sådan en almindelig lille gummi-elastik.. Prøv at ring og hør, og måske skal du på jagt efter dåser med asparges i dag:-) Jeg håber ogtror ikke der sker noget, men man kan jo aldrig vide.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hej, Min venindes hundehvalp spiste engang en barnestrømpe:vedikke:, men dyrlægen sagde, at den nok skulle komme retur igen den ene eller anden vej:rolleyes:. Og ganske rigtigt, få dage senere lå der en ret ulækker strømpe i hundens kurv, så jeg vil ikke umiddelbart tro, at en elastik kan gøre den store skade:hmm:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Min ene hund slugte engang en fuglebold med net og det hele - og dyrlægens svar var "at det kommer ud igen". Så det dog aldrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hvor er I bare søde at give mig så hurtige morgen svar!! Så tidligt en søndag morgen - vidste jeg kunne få hjælp herinde :hjerte: - tak! Blev virkelig bange for Coco hugger ellers ALDRIG noget - så var slet ikke forberedt Tror jeg vil ringe til dyrlægen for en sikkerheds skyld som du skriver Jeanette, og så må jeg jo evt. på aparges jagt! Men hvorfor mon egentlig asparges ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Kunne forestille mig, at det er fordi de er glatte. Synes altid de farer rundt på skærebrættet når man hælder dem ud af glasset.. griner :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Kunne forestille mig, at det er fordi de er glatte. Synes altid de farer rundt på skærebrættet når man hælder dem ud af glasset.. griner :slem: - hhmm ja det er der noget om! Men skal de så fordre at hårelastikken kommer den ene eller den anden vej ud ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Kunne forestille mig, at det er fordi de er glatte. Synes altid de farer rundt på skærebrættet når man hælder dem ud af glasset.. griner :slem: Øhhhh, hvorfor gør du også det:hmm: En ret unyttig handling:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 - hhmm ja det er der noget om! Men skal de så fordre at hårelastikken kommer den ene eller den anden vej ud ? Jeg tror det er fordi de er sådan "trævlede" og vikler sig omkring det emne, der skal med ud.... Ved i hvert fald at man bruger vat og asparges, hvis det er noget skarpt, hunden har slugt. Tjekkede lige Bille Ruwalds Hund kend din krop (selv om manden er noget.... simpel i nogle sammenhænge, så er det faktisk en ok bog at slå op i) - han skriver halv leverpostej og halv asparges, da det vil trække mindre fremmedlegemer med ud (og så hober det sig nok ikke op bag fremmedlegemet, som jeg forestiller mig tørfoder kan gøre). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Der er ikke noget ved en hårelastik der kan skade hundens tarmsystem, så den skal nok komme ud igen af sig selv:-D Det er kun et problem hvis hunden får slugt noget som er skarpt, som vil kunne lave hul i mave / tarmsystemet. Og her er det så at asparges kommer ind i billedet, for asparges trevler og nogle mener at aspargestrevlerne pakker den skarpe genstand ind, og dermed beskytter hunden:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Jeg tror det er fordi de er sådan "trævlede" og vikler sig omkring det emne, der skal med ud.... Ved i hvert fald at man bruger vat og asparges, hvis det er noget skarpt, hunden har slugt. Tjekkede lige Bille Ruwalds Hund kend din krop (selv om manden er noget.... simpel i nogle sammenhænge, så er det faktisk en ok bog at slå op i) - han skriver halv leverpostej og halv asparges, da det vil trække mindre fremmedlegemer med ud (og så hober det sig nok ikke op bag fremmedlegemet, som jeg forestiller mig tørfoder kan gøre). Tak fordi du har slået det op for mig - har ikke selv nogle hundebøger hjemme pt. Har kun haft lånt på biblioteket.... Vi giver hende ikke mere tørfoder før den er kommet op igen, men har givet hende en dåse hvide asparges. Det er ca en time siden men der er ikke sket yderligere og hun er som hun plejer.... Så vi må vel vente på at der kommer en pølse ud med elastik om og asparges til :blink:! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Der er ikke noget ved en hårelastik der kan skade hundens tarmsystem, så den skal nok komme ud igen af sig selv:-D Det er kun et problem hvis hunden får slugt noget som er skarpt, som vil kunne lave hul i mave / tarmsystemet. Og her er det så at asparges kommer ind i billedet, for asparges trevler og nogle mener at aspargestrevlerne pakker den skarpe genstand ind, og dermed beskytter hunden:-D E jeg super lettet over at høre.... - tak !! Vi har nok "skudt gråspurve med kanoner" ved at give en asparges så, men hellere gå med livrem og seler... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Der var engang en Broholmer i vores familie der havde slugt en af de der engangskarklude - og den kom hel ud i den anden ende :mrgreen: så tror ikke at du skal være super bekymret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Altså min Oscar - hvad han ikke har sat til livs i sin korte levetid Tre gange har han ædt min mands læderpung og det kom ud igen - han har også ædt fuglebolde med net og det hele og det kom ud igen. For ikke at tale om alle de knapper han har ædt på min mands skjorter - og vores sengetøj - det sjove er at det kun er knapperne han æder. Så jeg tror ikke en hår elastik gør så meget skade. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Jeg tror det er fordi de er sådan "trævlede" og vikler sig omkring det emne, der skal med ud.... Ved i hvert fald at man bruger vat og asparges, hvis det er noget skarpt, hunden har slugt. Tjekkede lige Bille Ruwalds Hund kend din krop (selv om manden er noget.... simpel i nogle sammenhænge, så er det faktisk en ok bog at slå op i) - han skriver halv leverpostej og halv asparges, da det vil trække mindre fremmedlegemer med ud (og så hober det sig nok ikke op bag fremmedlegemet, som jeg forestiller mig tørfoder kan gøre). Sorry for sent svar, men jeg var på vej på tur:lol: Jeg mener bare at have hørt, at en elastik, kan vikle sig om indvolde osv.. Derfor fik jeg rådet med asparges i tidernes morgen Edited to add: Men det var nogenlunde det samme svar, jeg ville have givet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Altså min Oscar - hvad han ikke har sat til livs i sin korte levetid Tre gange har han ædt min mands læderpung og det kom ud igen - han har også ædt fuglebolde med net og det hele og det kom ud igen. For ikke at tale om alle de knapper han har ædt på min mands skjorter - og vores sengetøj - det sjove er at det kun er knapperne han æder. Så jeg tror ikke en hår elastik gør så meget skade. Jeg håber og tror på at det var en ny pung hver gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Sorry for sent svar, men jeg var på vej på tur:lol: Jeg mener bare at have hørt, at en elastik, kan vikle sig om indvolde osv.. Derfor fik jeg rådet med asparges i tidernes morgen Det kan den vel også - alt andet lige er det jo ikke meningen, den skal være i maven, så jo hurtigere den kommer ud, jo bedre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Det kan den vel også - alt andet lige er det jo ikke meningen, den skal være i maven, så jo hurtigere den kommer ud, jo bedre! Ja nemlig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Hun var ude på en times tur i regnen ved middagstid og der kom kun "almindelig" afførring, så den er ikke nået igennem systemet endnu .... Håber at der kommer hårelastik og asparges med ud på den sene tur ! Glæder mig bare til den er ude af hendes system :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Altså min Oscar - hvad han ikke har sat til livs i sin korte levetid Tre gange har han ædt min mands læderpung og det kom ud igen - han har også ædt fuglebolde med net og det hele og det kom ud igen. For ikke at tale om alle de knapper han har ædt på min mands skjorter - og vores sengetøj - det sjove er at det kun er knapperne han æder. Så jeg tror ikke en hår elastik gør så meget skade. :shock: - og så piver jeg !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Jeg håber og tror på at det var en ny pung hver gang Johh det var nye punge hver gang og to gange røg kreditkort, sygesikr mv. med i købet - pengene gik han udenom Nu er min mand blevet klog af skade - så nu ligger pungen godt gemt væk og sikkert godt det samme for det går jo snart løs med en ny hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Johh det var nye punge hver gang og to gange røg kreditkort, sygesikr mv. med i købet - pengene gik han udenom Nu er min mand blevet klog af skade - så nu ligger pungen godt gemt væk og sikkert godt det samme for det går jo snart løs med en ny hvalp :shock::shock::shock: Det er altså crazy! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 :shock: - og så piver jeg !!! Det har jeg ski også været i sær da der kom en masse rødt med ud i den anden ende - da blev jeg ski chokeret - indtil jeg opdagede at det var det var rester af rødt læder fra en af pungene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 :shock::shock::shock: Det er altså crazy! Joh Oscar er skam en fortagsom beagle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts