Gæst Ronja Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Til trods for den uheldige situation, er jeg da lidt "glad" over at læse at det ikke kun er vores Ronja der æder alverdens ting... Som regel har hun dog spist grene eller andet der stopper det på vejen ned, med det resultatet at vi lidt for ofte har en hun der kaster op... Men hvordan dælan siger man lige at hun skal lade være..griner, så snart man vender ryggen til, så kan man være sikker på hun er igang med et eller andet Håber I har fået hårelastikken at se? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Sorry for sent svar, men jeg var på vej på tur:lol: Jeg mener bare at have hørt, at en elastik, kan vikle sig om indvolde osv.. Derfor fik jeg rådet med asparges i tidernes morgen Edited to add: Men det var nogenlunde det samme svar, jeg ville have givet Jeg VED at forskellige former for stof en hund får spist sagtens kan gøre skade. Min gamle dyrlæge gik meget op i at vise nye hvalpeejere en lille udstilling han havde med hvad han havde fjernet operativt fra hundes fordøjelsessystem. Heriblandt var to sokker som hvalpe havde fået at tygge på... :stupid: Men når det er sagt tror jeg at det er meget sjældent den slags sker. Min egen firbenede har ihvertfald spist et hav af trusser i sin tid og de er alle sammen kommet ud igen. Jeg ville kun reagere hvis hunden virkede til at få problemer/smerter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Der var engang en Broholmer i vores familie der havde slugt en af de der engangskarklude - og den kom hel ud i den anden ende :mrgreen:så tror ikke at du skal være super bekymret :blink: Min datter på dengang 1 år har ædt en halv og kunne trækkes ud i den anden ende:slem: Hun var ude på en times tur i regnen ved middagstid og der kom kun "almindelig" afførring, så den er ikke nået igennem systemet endnu .... Håber at der kommer hårelastik og asparges med ud på den sene tur ! Glæder mig bare til den er ude af hendes system :5up: Ville du kunne se den i aff.? eller maser du den for at studere den nærmere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Tak for jeres svar ! Den kom endelig ud i tirsdag aften :banan: - og nej vi var ikke i tvivl da det var en stor blå stof én ! Men synes den havde været længe undervejs ! Fra tidlig søndag morgen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts