Gæst Karen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hej. Jeg har nogle gange lagt et godt okseben på kuglegrillen efter vi har grillet, og det har så ligget der og brugt eftervarmen fra kullene til at blive et rigtigt godt gnaveben til hunden. Fordelen er også at hvis der er for meget fedt på så smelter det af, og benet kommer ikke til at lugte grimt så hurtigt som hvis det bliver serveret råt. Hilsen Karen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Tilberedte ben er ikke just en god idé. De splintrer. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Ja jeg ville også servere det råt.. det når ikke at blive dårligt før Luna har onduleret det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hvis vi griller, plejer vi også lige at smide en okseknogle på. Sherlock gider dem ikke rå, og han bider ikke så hårdt i dem, at de splintrer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hejsa Gælder det egentlig alle knogle? Jeg tænker specielt på dem fra grise... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hejsa Gælder det egentlig alle knogle? Jeg tænker specielt på dem fra grise... Jeg vil sige at det er bedst at give rå ben frem for tilberedte, da de tilberedte kan splintre... Hunde må i princippet få ben fra alle slags dyr.. så længde de altså er rå... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Jeg vil sige at det er bedst at give rå ben frem for tilberedte, da de tilberedte kan splintre... Hunde må i princippet få ben fra alle slags dyr.. så længde de altså er rå... Også fjerkræ? Jeg kommer helt i tvivl nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Også fjerkræ? Jeg kommer helt i tvivl nu Ja du må gerne give rå kylling... (jeg er ikke barfer men jeg ved at der er nogle øvrige regler omkring gå-knogler... de skulle vidst heller ikke være for gode.. også selvom de er rå) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Hvis vi griller, plejer vi også lige at smide en okseknogle på.Sherlock gider dem ikke rå, og han bider ikke så hårdt i dem, at de splintrer Det kan vi ikke. Lajka er alt for grådig:lol: Og forresten Adele. Sejt signatur! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Ja du må gerne give rå kylling... (jeg er ikke barfer men jeg ved at der er nogle øvrige regler omkring gå-knogler... de skulle vidst heller ikke være for gode.. også selvom de er rå) Nåå hi hi, jeg mente kun knogler fra fjerkræ. Jeg barfer heller ikke,som du nok kan læse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 25, 2009 Rapporter Share Besvaret August 25, 2009 Nåå hi hi, jeg mente kun knogler fra fjerkræ.Jeg barfer heller ikke,som du nok kan læse :blink: Det mener jeg faktisk godt at du må.. sålænge at de som sagt er rå...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 25, 2009 Rapporter Share Besvaret August 25, 2009 Det mener jeg faktisk godt at du må.. sålænge at de som sagt er rå...:blink: Det var jeg ikke klar over, sikke klog jeg bliver herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts