Hop til indhold

HJÆLP,forsvundet Berner Sener hund


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg har lovet at hjælpe med at få dette budskab ud, jeg kender ikke meget til hunden vil jeg sige, men skulle nogle bo omkring Hobro er jeg sikker på ejer vil være glad for en opringning med gode nyheder.:5up:

En Berner Sener hund er forsvundet fra frihedsvej 13 9500 Hobro d. 31/3 2010.

Beskrivelse af hunden, en sort/hvid Berner Sener Hund, som mangler venstre øreflip, og har halsbånd på med Navnet Anton og Tlf 98523881 og er chippet, dusør udloves til den der finder Anton...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, en sort hvid berner sennen? Den er da vel tricolour?

 

Jeg undrer mig bare, en berner uden de rødbrune aftegn er yderst yderst sjælden (mangler endnu selv at se én :mrgreen:), da de er obligatorisk for racen. Og det kan jo føre til en misforståelse.

 

ved ikke lige hvad du mener med det skulle være en misforståelse,?? kan finde flere billeder på facebook.

Forsvundet Hund Ved navn Anton

 

25761_1392384419800_1537856776_1549739_5461325_s.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke lige hvad du mener med det skulle være en misforståelse,?? kan finde flere billeder på facebook.

Forsvundet Hund Ved navn Anton

 

25761_1392384419800_1537856776_1549739_5461325_s.jpg

 

Hehe, det var fordi, at du skrev, at den var sort/hvid - en berner er tricolour, dvs. trefarvet, hvid, sort og rødbrun ;-)

 

Så folk der læser berner, ville kigge efter en tricolour - og folk, der læser farverne, vil jo ikke tænke over, at der kan være glemt en farve, hvis du forstår :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det var fordi, at du skrev, at den var sort/hvid - en berner er tricolour, dvs. trefarvet, hvid, sort og rødbrun ;-)

 

Så folk der læser berner, ville kigge efter en tricolour - og folk, der læser farverne, vil jo ikke tænke over, at der kan være glemt en farve, hvis du forstår :-D

 

 

OK tak :-D så kunne jeg lære noget igen,

jeg har bare lovet at skrive herinde det der stod på facebook,:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...