Gæst Malene v. Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hej Alle, De seneste 3 uger er Bella, som snart er 7 måneder begyndt, at tisse indenfor igen 2- 3 gange om ugen, mens jeg er hjemme. Hun var først renlig, da hun var ca. 5 måneder gammel, men havde ellers ikke hart uheld i 1 1/5 måned. Hun kan heller ikke holde sig mere end ca. 2 timer ad gangen om dagen, men laver intet om natten. Da jeg fik hende, havde hun ikke prøvet at tisse og lave udenfor og der gik 3 uger før hun overhovedet gjorde noget på alle vores gåture. Hun kan tisse på komando og får godbidder for det nu og hun kommer ud hver anden time eller når hun beder om det. Problemet er, at jeg aldrig tager hende i at tisse indenfor, men opdager det bagefter, så hvordan for jeg vist hende, at det ikke er ok? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Jeg tror altså godt en 7 mdrs hund der ikke har tisset inde i 1½ mdr ved at det ikke er dér det skal foregå Tag en tisseprøve og tag til dyrelægen - det lyder nærmere som en blærebetændelse :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Jeg tænker også umiddelbart at det er pga blærebetændelse eller måske at hun snart kommer i løbetid :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Næsten alle mine tæver har gjort dette op til 1 ste løbetid. Den tidligste løbetid var en gravhund på 6 mdr, men en rimelig stor nu 20 kg´s hund kom i løb lige inden 7 mdr´s alderen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Hej og tak for svarene:-D Jeg ringede og snakkede med dyrlægen i dag. Hun sagde, at Bella nok er på vej i løbetid, hvilket jeg faktisk også troede, at hun var kommet forleden dag, da jeg syntes, at jeg kunne se lidt blod. Der er bare ikke rigtigt kommet gang i det, så vi aftalte, at dyrlægen vil se på hende, hvis hun ikke er kommet i løbetid inden mandag, da Bella ellers er frisk, som hun plejer at være. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts