Gæst BvAT Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hejsa alle sammen Jeg hedder Betina, er 31 år og er mor til 4 skønne piger på 7 år, 2 år og et sæt tvillinger på 5 mdr. Jeg er helt tosset med dyr og har adskillelige af slagsen : 4 heste, 2 hunde, 2 katte (plus de løse), 2 sumpskildpadder, 1 marsvin og pt. 13 kaniner Det er aldrig kedeligt herhjemme for nogen i familien :banan: Pt er jeg på barsel og vil være det til ca September i år. Skal så dér finde ud af hvad jeg så skal i gang med. Hilsner B. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Hold da op, du har da rigtig nok hele huset fyldt Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BvAT Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Tak tak tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Hold da op Du er jo superwoman! Jeg har 3 kælekaniner og en kat - og bare dét stresser mig (lige nu har jeg f.eks måtte lukke kaninerne inde på kontoret, da de rendte så meget i røven på mig, at jeg stressede helt op), og nogle gange tænker jeg, at det bliver helt umuligt når vi også får hund...og når kæresten en dag får sin vilje og vi får børn, så er der jo slet ingen tid tilbage til mig selv, tænker jeg Men så vil jeg tænke på dig og minde mig om, at det åbenbart kan lykkes Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BvAT Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Frigga: er skam heller ikke altid at det er en dans på roser :damn: Har da nogle gange taget mig selv i at tænke: Hva faen vil jeg med alt det l*** :lol: (altså hvad angår de kære dyr) Meeen så stikker en af hestene deres bløde mule frem og vil "kysse" eller jeg falder i staver over kaninerne eller hundene laver et eller andet fuldstændig åndssvagt, og så kan jeg ikke lade være med at smile og bare blive glad over at have alle de skønne skabninger i mit liv Det går alt sammen hvis bare man vil og lader sig give tid til det hele Du skal nok klare det :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Hjerteliog velkommen i det skønneste hundeforum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Velkommen til Tager hatten af for dig - for bliver helt træt ved tanken om din hverdag ! Men bare du er lykkelig for det selv :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts