Hop til indhold

Legekammerater til Lab hvalp

Gæst Hektor
 Share

Recommended Posts

Gæst Hektor

Jeg har den skønneste og frækkeste Labrador/Kleiner Munsterländer hvalp på 11 uger -Hektor, som gerne vil have legekammerater til gå- og legeture. Vi bor i Egå ved Århus, men vil gerne køre for at møde andre hvalpe. Kender I til noget i området, eller har du selv en vaps der gerne vil lege lidt med et stort energibundt?

Hej fra Hektor og Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den skønneste og frækkeste Labrador/Kleiner Munsterländer hvalp på 11 uger -Hektor, som gerne vil have legekammerater til gå- og legeture. Vi bor i Egå ved Århus, men vil gerne køre for at møde andre hvalpe. Kender I til noget i området, eller har du selv en vaps der gerne vil lege lidt med et stort energibundt?

Hej fra Hektor og Trine

Hej,

jeg har desværre ingen hvalpe, men 2 styks søde tanter, der gerne vil følges med jer på lidt mindre gåture, hvis i har lyst til voksenhunde selvskab:)

De leger ikke så meget, men tilgengæld er de gode at lære en masse andet af.

jeg bor syd for århus omkring malling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dejlig labrador hvalp

Hejsa. Jeg har en legekammerat:-) Fra i morgen den 13-4. Da henter vi nemlig vores lille labrador tæve på 8 uger. Hun skal hedde Rina. Vi bor i Lystrup. Så det ville da være fantastisk, hvis vores hvalpe ku blive legekammerater.Mvh Lise. Håber at høre fra dig. Jeg har også bil!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Jeg har en legekammerat:-) Fra i morgen den 13-4. Da henter vi nemlig vores lille labrador tæve på 8 uger. Hun skal hedde Rina. Vi bor i Lystrup. Så det ville da være fantastisk, hvis vores hvalpe ku blive legekammerater.Mvh Lise. Håber at høre fra dig. Jeg har også bil!

Øhm du skal nok lige vente et par uger før du kaster den lille ud i leg:-) Hun skal lige have lov til at falde til derhjemme først.. Og så er det begrænset hvor meget leg, der er i sådan en bette en:-D

Tillykke med hende og jeg er næsten ikke misundelig:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da bare superdejligt med en masse legekammerater, både små og store:-D. Måske skulle vi finde en dag og et sted, hvor vi kan mødes. Og i dette vejr er det jo den rene skovtur. Vi bor meget tæt ved strand, men vil naturligvis også gerne mødes et andet sted. Så har I et alternativt sted, så lad endelig høre.

Hej fra Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne jo være skønt og nemt. Så når nu Rina er blevet klar til en ordentlig vildbasse, siger du bare til.

Hej fra Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Har I lyst til at mødes evt. lørdag eftermiddag? Mindelunden i Skæring ved Århus har en hyggelig lille skov og strand. Der er superfint.

Lyder smadder hyggeligt og det ville jeg enormt gerne, men skal til fyn lørdag eftermiddag.

Vi vil meget gerne en anden dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst Walter - Egå

Hejsa!

Vi har en blanding af en dansk-svensk gårdhund og en samojede, og leder også efter en hvalp i Egå til hvalpe-leg og gåture ved stranden. Walter er snart 14 uger og er en livlig lille fætter, der elsker at lege med andre hunde og mennesker.

Vi er et ungt par på 27 og 28 år. Kan I fortælle lidt om jer?

Skriv, hvis I har lyst til, at hvalpene skal mødes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hektor

Det lyder dejligt! Hektor er nu 19 mdr. Vi er selv 37 og 39 og har 2 drenge på 6 og 10, som meget ofte er med ude at gå. Vi bor i Egå, og bruger Mindelunden rigtig meget. Vi er næsten derude hver dag.

Super, hvis vi kan lade hundene lege en dag!

Hej fra Trine

Link til indlæg
Del på andre sites