Gæst kratos' mor Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor man kan gå til hundetræning i nærheden af Bolbro i Odense? Håber I kan hjælpe, da jeg står og skal flytte, men meget meget gerne vil blive ved med at træne. Vil gerne træne lydighed og Rally-o. På forhånd tak for hjælp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Hej. Der er ikke noget træning i Odense V, men der er i Tarup, Nørre Broby og Odense Ravnebjerg hos DKK. Ellers er der i Nyborg, Ejby, Nørre Åby (DKK) og Uggerslev (DKK) Og så er der hyrdetræning i Otterup hos DKK. Der er også træning hos en dyrlæge ude omkring zoo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Mange tak for svar :) Synes at jeg så noget træning omkring dyreskuepladsen, eller Hundestjernen i 5210 (Pårup) på Google, men ved ikke hvor langt væk det er, da jeg ikke er stedkendt. Men tusind tak for svar :) Håber at finde nogen en smule tættere på Må da findes... 7, 9, 13. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Er selv ved at undersøge hvad mulighederne er for træning i Odense og har ikke kunnet finde noget i mit eget område SØ. Udover de nævnte har jeg fundet noget i Korup og Seden på www.hasf.dk, ellers skulle der starte noget op til sommer i Odense C eller M- Hundetræning Odense - www.pelleplys.dk Hvis der er nogen som kender til træning i Odense SØ, må I også meget gerne sige til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Det er ikke super tæt på, men alligevel... Fyns Alternative Hundeskole ligger i Højme: Fyns Alternative Hundeskole / Forside Jeg ville gerne selv træne der, men synes det er for langt at køre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Der er træning i DcH-Odense. Det ligger i Pårup, på Pårupvej, lige efter/før kirken. Træningen foregår på militærets arealer. Deres mailadresse er OcH - forside - www.123hjemmeside.dk/proevermigligelidtfrem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret April 15, 2010 Rapporter Share Besvaret April 15, 2010 Mange tak til Jer alle sammen :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts