Hop til indhold

Han-hunde og skraberi

Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Især håndtegns delen - Den benytter han sig ivrigt af, når han ikke lige får lov at kanøfle en, han synes er dum :stupid:

Ligesom en hvalp, egentlig. Hvis den bliver frustreret og det så går ud over ens bukseben eller sko eller en pind. Lyder lidt sådan, gør det ikke?

Nej :blink:

Har dælme haft rigeligt at se til, med at lære Bamse, at det må's man ikke på en træningsplads :roll:

For ellers får mor nemlig skæld ud af træneren - Alle de her tissetårs lugte, distrahere hunde, der er nemme at distrahere.....

Bla. derfor har vi et område vi typisk lader hvalpene træne på i starten, til de har vænnet sig til, at pubæ og tissetåre ikke forekommer på banen.

Skal så også lige love for, at jeg har en hund, der går med hovedet i jorden, når vi en enkelt gang i mellem skal træne på det område :stupid:

Hmm.. Buddhas blære var 10 gange så stor som Motors er, så han var nem, han søgte efter den rigtige plet og vi kunne for det meste nå ud til siden/ved træerne.

Motor kan stadig gå i gang med at tisse nærmest midt i et skridt :lol: Nu er han så gået stærkt i gang med lette ben, så er det lidt nemmere at spotte (en tøsetissetår og 4-5 letten ben på 100 meter her i dag :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tjoe hvis hunden havde lyst til godbidder ville det sikkert være en god ide:mrgreen:

Ja, man kan altid se på cykel/gå stien hvor Aslan har tisset :mrgreen::oops::oops:

Kan forestille mig at der er flere folk der stadig leder efter deres forsvundne børn i din by. Små stakkels børn der ligger i bunden af et Aslan krater uden håb. Ak og ve.

:P

Hvis Aslan ikke vil spise godbidderne, så synes jeg det er helt fair simpelthen bare at forsøge at ramme ham med dem i ren irritation :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Aslan ikke vil spise godbidderne, så synes jeg det er helt fair simpelthen bare at forsøge at ramme ham med dem i ren irritation :P

Så er det ikke nu at jeg skal sige at han er LIGEGLAD..........vel? :mrgreen:

Men, jeg tror det er begyndt at hjælpe med et simpelt nej, for han gør det ikke så meget - håber det er pga forbudet og ikke fordi der dufter mindre godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg bestemt ikke han har kæmpe behov for, så stop du ham bare..

Basse er LIGE begyndt at skrabe (og hun er også lige begyndt at "sjatpisse" aka. markere en anelse) og jeg vil ikke have det.. Hvor vi bor har vi fiiiine grønne fællesarealer mellem alle lejlighederne, og med hundens lange negle giver det hurtigt nogle uskønne huller! Så det er no-go...

Og det tror jeg bestemt ikke hun tager skade af..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sagt nej af rent forfængelige/praktiske årsager. Det er irriterrende at børste mos og grannåle ud af "bukserne" og det har Vic da ikke taget skade af - så vidt jeg ved :genert:

Syntes også det tog overhånd i en periode, med at han nærmest gravede et helt hul ved at skrabe bagud, hver gang han havde tisset:lol:. Så var lufteturene altså lange. Nu gør han det kun sjældent, så det har fundet et naturligt leje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft lidt Succe med at sige at han skulle stoppe.

Faktisk så meget at nogle gange skraber han meget langsomt - eller det er nok mere hans måde at overtage verdensherredømmet frem for en succe, for det er ligesom om at han gør det for at vi ikke skal se det :mrgreen:

Men hans skraberi har fortaget sig til at det for det meste er et skrab med hvert ben, og er det mere, (hvilekt det tit er første gang) skal han bare lige mindes om at vi ikke gider det.

Derimod - skal man nu stadig passe på, for skraberiet kan også koomme lidt senere nu, så igår måtte jeg tage mod jord, imens jeg smalede op efter ham :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites