Gæst Renésj Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Nogen der har erfaringer med det ? Har fået at vide at deres foder med kylling, skulle være ok til sarte maver. Lad mig høre jeres erfaringer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 En af mine gå-venner fodrer hendes papillon (mener jeg hun er) og springer spaniel på det. Og de trives begge to. Jeg kan prøve at høre hende, næste gang jeg møder hende, om det er den med kylling hun bruger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Min fik senior udgaven med både kylling og fisk. Den var super til begges maver og den ene er sart:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Jeg har lige fået en KÆMPE prøvepakke fra dem! Burde faktisk skrive og sige tak :hmm: Hundene virker umiddelbart glade for foderet, men jeg synes måske prisen er lidt i overkanten, i betragtning af at der mangler 2 kg i en sæk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 8, 2010 Rapporter Share Besvaret April 8, 2010 Indtil videre lyder det da kun positivt. Hvor stor en prøvepakke har du fået *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Nå, der er rigtig nok en, der har vundet et par sække, hva???? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Nå, der er rigtig nok en, der har vundet et par sække, hva???? :blink: Jeps Så det ville jo være synd, hvis det skulle gå til spilde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Enig. Og herligt billede af Fie :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Indtil videre lyder det da kun positivt. Hvor stor en prøvepakke har du fået *G* 16 af de små prøveposer. Var også ret positivt overrasket, men jeg havde jo forklaret hvilke hunde jeg har, så de mente nok at der skulle en større portion til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Hehe ja det så jeg da lige... Tillykke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Ja så er der da lidt prøve Umulia Tak Jeanette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 jeg har købt en sæk, men mine kræsne hunde vil ikke spise det:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 jeg har købt en sæk, men mine kræsne hunde vil ikke spise det:stupid: Surt :-( Fie plejer at spise alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Fie vil hellere end gerne spise det Har blandet lidt i hendes normale foder (1/3 del), desværre er maven dårlig efter et par dage, løs afføring og mere end der plejer at komme retur :-( Så tør ikke blive ved med det.......desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Øv det var sgu ærgeligt:cry: Jeg mødte hende min gåveninde i går, Abbie og Sille trives og har ikke haft dårlig mave overhovedet. Pelsen er fin og selv Sille, der er kræsen spiser fint maden. Hun bruger bare den "almindelige", hvis der er en sådan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Det er den med kylling, tror ikke de har skåne osv...bare 2 varianter. Men ja det er surt hun åbenbart ikke tåler det, ser dog ingen grund til at blive ved at prøve. Så må lige høre et par af dem sidder med deres hunde i parken om de vil have lidt foder til hundene. Så kommer det ihvertfald til at gøre gavn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Det er den med kylling, tror ikke de har skåne osv...bare 2 varianter. Men ja det er surt hun åbenbart ikke tåler det, ser dog ingen grund til at blive ved at prøve. Så må lige høre et par af dem sidder med deres hunde i parken om de vil have lidt foder til hundene. Så kommer det ihvertfald til at gøre gavn Nej for pokker da, ikke når der allerede er en reaktion. Ja det ville de da nok blive glade for *S* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts