Gæst mbp Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Jeg læste engang om en ny virksomhed i Kbh som tilbød at passe folks dyr (oftest hunde) ved at besøge dem flere gange dagligt i deres normale hjem. Er der nogen som ved hvad den virksomhed hedder? Hvad er jeres holdning til denne type feriepasning? Er tre besøg og to gåture om dagen for lidt i forhold til en pension? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Jeg bryder mig ikke om det - min hund ville ikke kunne kapere at folk kom og gik igen - og skal hunden så være alene om natten også? Jeg ville få nogen til at bo i mit hjem sammen med hunden, hvis jeg ikke kunne få hende passet et andet sted.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieBB Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Såvidt jeg husker hedder den "Den Rene Bakke" De gør det med katte, og også med hunde. I dette forum er der mange der tilbyder af passe hunde i deres ejet hjem, som var det deres egen. Det synes jeg er en bedre løsning, og priserne ligger på samme niveau som en pension. Håber du kan bruge det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Jeg bryder mig ikke om det - min hund ville ikke kunne kapere at folk kom og gik igen - og skal hunden så være alene om natten også? Jeg ville få nogen til at bo i mit hjem sammen med hunden, hvis jeg ikke kunne få hende passet et andet sted.... Det samme her. Luna ville blive SÅ ked, hvis folk kom og gik flere gange om dagen. Så hellere få en ven til at bo i hjemmet.. Eller at hunden kom til vennen's bolig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 (rettet) Jeg kender en der flytter ind og passer dyret, tømmer postkasse, vander blomster osv. Det er selvfølgelig noget dyrere end en pension men jo langt mere trygt (også mht. indbrud og den slags). Du kan sende en PM hvis du er interesseret i at få hendes nr. Redigeret April 11, 2010 af Ascha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts