Aslan Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Er der nogen der ligger inde med et program til dne udstilling? Som kan fortælle mig hvad kl broholmerne bliver udstillet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Det ved man sjældent før der sendes PM (praktiske meddelelser) ud, hvilket typisk sker ca. 7-10 dage før selve udstillingen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Ok, så skriver jeg bare igen den 21 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Det er et skue, så der kommer nok ikke pm ud....for det er da DKKs sommerskue du snakker om eller hur ?!? Jo det må det være.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Sidste år så pm således ud men nok slet ikke samme rækkefølge sikkert.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Det er et skue, så der kommer nok ikke pm ud....for det er da DKKs sommerskue du snakker om eller hur ?!? Jo det må det være.... Jeg ved ikke noget, jeg slog bare op under udstillinger på hundeweb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Bringer den lige op igen............. Nogen der ved noget?????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Ja da :slem: men der kommer ingen broholmere? kan ikke se nogen:confused: Men der kommer 8 løver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Du kan selv kigge her DKK Kreds 3 - Kredsen i Centrum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Arh så den PM bliver ikke KUN sendt ud til de tilmeldte, ergo fremover kan jeg altid gå ind på kredsen og kigge UDEN at invie HF Det er sq retsmart :5up: Jamen så må jeg jo over og kigge på lidt løver og lidt GD'er :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Arh så den PM bliver ikke KUN sendt ud til de tilmeldte, ergo fremover kan jeg altid gå ind på kredsen og kigge UDEN at invie HF Det er sq retsmart :5up: Jamen så må jeg jo over og kigge på lidt løver og lidt GD'er :blink: Det kan du gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts