Dinah Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Fra Olivers;-) Hvad er Jeres erfaringer med det? Har netop bestilt det til Cleo, men virker det godt mht fordøjelsessystemet, tæger etc etc? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Fra Olivers;-) Hvad er Jeres erfaringer med det? Har netop bestilt det til Cleo, men virker det godt mht fordøjelsessystemet, tæger etc etc? Når jeg har brugt hvidløg til Fie, så har jeg kunne se en stor forskel på hvor mange flåter der har bidt sig fast, de hopper stadig på hende, men bider sig ikke fast, når hun har brugt hvidløg. Mht. fordøjelsen, så droppede jeg det, dengang vi skulle have styr på hendes mave og har ikke brugt det siden. Hun er jo meget lys, så hun bliver tjekket efter skovturene og der får jeg de fleste af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Jeg har også købt det. Det er lidt grovere i det, end det jeg plejer at købe, men det er fint nok. Nu kommer Luna's jo så også i noget "vådt" foder. Jeg tror ikke det vil sidde så godt fast på tørfoder, som det finere vil. Luna har ikke haft lopper en eneste gang i de 5 år vi har brugt hvidløg. Heller ikke selvom vi passede en hund, der var fyldt med lopper, i en weekend. Tæger har hun haft 5-6 stykker af, og ingen af dem har suget, de har blot sat sig fast. Maven har jeg ikke set nogle problemer med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 :5up: ok, jeg må se, hvordan det virker ved hende. Læste vist, at det netop skulle være godt for fordøjelsessystemet:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts