Gæst Buddha Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 I dag har jeg ubevidst valgt, at stille mest skarp på Motors snude Se selv.. Først en sød hund: Så en totalt vild hund Lidt pæne portræt billeder: Og så bare fordi det virkelig er sjovt at tage sådan nogle billeder: "Hvor flyver du hen, ballon-hunde-dame??" Slut prut.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Herlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Herlige billeder Tak! En skønne dag lærer jeg nok at stille skarpt på mere end næsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Hans øjne ser da meget bedre ud, gør de ikke? Dejlige billeder i øvrigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Hans øjne ser da meget bedre ud, gør de ikke? Dejlige billeder i øvrigt Jo! Men da han var syg, fik han også en ordentlig omgang antibiotika, så faktisk lidt held i uheld, det gjorde vist godt for øjnene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Nuiiih, hvor er han bare smækker-lækker... og farlig Herlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Hahahaha ELSKER snudedyret Og tungebillederne er totalt grineren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 åååårh hårhårhårhåhhhhh LMAO eeelsker den vilde motor :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Scorpio Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Årh Han er så lækker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Flotte, flotte billeder. Og ja, de tungebilleder var bare for sjove!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Han er bare så dejlig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Dejligt med et stort aften-smil oven på en træls dag, tak for det og for alle billederne der fik smilet frem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Glæder mig til jeg har kameraet med når han leger med en anden hund, han ser totalt dræber farlig ud samtidigt med at hans yndlings move er numseskub Engang numseskubbede han rundt og rundt og rundt i ring, indtil den anden hund blev rundtosset og løb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 "Hvor flyver du hen, ballon-hunde-dame??" :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Den fabelagtig sjove Motor :klap::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Helt klart et par mulige billeder til "Månedens hund" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Glæder mig til jeg har kameraet med når han leger med en anden hund, han ser totalt dræber farlig ud samtidigt med at hans yndlings move er numseskub Engang numseskubbede han rundt og rundt og rundt i ring, indtil den anden hund blev rundtosset og løb Sådan en hund har vi også. Han må med til næste træf, så kan han og Motor danse rundt sammen For de andre her hjemme, er ved at være godt træt af, at han vælter ind i dem, i hans forsøg på at vise, at han ikke er farlig :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Sådan en hund har vi også. Han må med til næste træf, så kan han og Motor danse rundt sammen For de andre her hjemme, er ved at være godt træt af, at han vælter ind i dem, i hans forsøg på at vise, at han ikke er farlig :stupid: Ja dét kunne være et hit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 Sjove tosse billeder :klap: men uha han ser da farlig ud spiser hænder og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 Sjove tosse billeder :klap: men uha han ser da farlig ud spiser hænder og det hele Han MÅ bare have ting i munden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 lækre uldulv :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts