Gæst Plychen Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Nu træner jeg hyrdehunde, men over vinteren har der været så meget sne at jeg ikke har kunnet træne. Nu hvor det er forår er lammene kommet så kan jeg heller ikke træne. Derfor har jeg besluttet mig for at træne noget agility med min unghund Joy. I sidste uge gik jeg så i gang med at lære hende slalom, og det er da egentligt blevet okay. Hun ser meget ung ud på billedet, men hun er altså to år [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Wau, hvor ser det godt ud. :5up: Blive endelig ved. Og optage det, så vi kan følge med. Vi vil også gerne se hyrde videoer, når i engang kan gøre det igen Og ja, hun ser godt nok meget ung ud Hun er meget smuk:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Tak skal du have ! Hyrde videoer har jeg da. Jeg linker lige til nogle på min hjemmeside Bailey Training 1-4-09 Joy Joy Shedding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Jeg elsker simpelthen at se dine hunde i aktion, Rikke :5up: Og fedt at gense nogle af hyrde-videoerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Ej endnu et hyrdefreak! Er det dine egne får? Ville sådan ønske jeg havde mine egne. Det kniber sådan med hyrde muligheder. Det er 6 mdr. siden sidst vi har været af sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Hej Rikke - fedt at du også er at finde herinde og bonus, at du går i gang med agility´en, når uldtotterne ikke er til motion :5up: til slalomtræningen - det ser sgu godt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 det ser da bare rigtigt godt ud :5up: og du har ret - hun ligner en hvalp i videoen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Joy er bare en lille skid:lun: Men hun er dygtig og sej!!! Og kamikaze hund:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Hihi tak skal I have! Ja det er mine egne får! Da jeg besluttede mig for at ville være den bedste måtte jeg jo sørge for at skabe nogle muligheder så jeg kunne træne hver dag! Man skal IKKE gå ned på udstyr *GG* Tak Malene! Jamen det er jo sjovt agility, og da jeg alligevel er rundt og tage billeder til mange af konkurrencerne kan jeg jo lige så godt deltage med den lille Løjsen ( Joy ) Hihi jeanette! Hun er da ikke lille Eller noget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Hihi tak skal I have! Ja det er mine egne får! Da jeg besluttede mig for at ville være den bedste måtte jeg jo sørge for at skabe nogle muligheder så jeg kunne træne hver dag! Man skal IKKE gå ned på udstyr *GG* Tak Malene! Jamen det er jo sjovt agility, og da jeg alligevel er rundt og tage billeder til mange af konkurrencerne kan jeg jo lige så godt deltage med den lille Løjsen ( Joy ) Hihi jeanette! Hun er da ikke lille Eller noget! Nååh nej, hun er da kæmpe:genert::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Jep Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Dygtige hunde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Det er jo fascinerende! *smiley der sidder og stirrer på skærmen*() Har selv en halv hyrde, bruger det ikke:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret April 14, 2010 Rapporter Share Besvaret April 14, 2010 Tak skal du have !Hyrde videoer har jeg da. Jeg linker lige til nogle på min hjemmeside Bailey Training 1-4-09 Joy Joy Shedding :5up:, hvor ser det altså bare fedt ud. Især når dine hunde drøner ud i en stor bue og kommer op bag ved fårene( er det det der hedder outrun?). Er vildt imponeret over, hvor hurtige de er til at vende og dreje.:klap: Er der ikke noget steder i Jylland, hvor man kan se hyrdning live? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret April 14, 2010 Rapporter Share Besvaret April 14, 2010 Tak! Ja det er fascinerende Bambam! Bare følg med på hyrdehundeklubben.dk 's hjemmeside, der står alle konkurrencerne, og der er en del i jylland. Og jeps det er outrun, eller bare udløb på dansk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts